karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 22:53:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1289 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 665 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-30 14:07:05 
Uunissa grillattua kananrintaa, kevyesti leivitettyä (kananmuna-korppujauho) ja nopeasti oliiviöljyssä paistettua chevreä, oliiviöljyssä paistettua kesäkurpitsaa, paprikaa, herkkusieniä ja sipulia, tuoresalaattia kermaviili-ruohosipulisoosilla ja yksi oman maan pottu voiklöntillä ja tipauksella rilliä:

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-30 22:48:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Veriappelsiinipiirakka

Kuva

Karppipizzaa (mozzarella, vihreä pesto, tomaattimurska, paprika, pekoni)

Kuva

Kukkakaalimuusi, juustolla täytetyt silakkapihvit ja avokado-rucola-jäävuorisalaatti

Kuva

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-31 00:05:23 
Poissa
kitukarppi
kitukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-03-02 20:33:36
Viestit: 1010
Hullut karpit voi syödä iltapalaksi aurajuustoa voilla (tai voita aurajuustolla), right?

Kuva

Kuva

_________________
You don't get what you wish for
you get what you work for.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-31 01:22:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-11 18:18:06
Viestit: 393
nojaa, tää hullu karppi dippas iltapalaks voihin hasselpähkinöitä, manteleita, kurkkua, paprikaa ja raakaa punasipulia.. nam !

_________________
.Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-01 14:29:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-08-01 14:26:59
Viestit: 1
Löysin aika mukavan aloittavan blogin, jossa on semiusein mahtavia karppiannoksia! NAM! http://eatsitlaugh.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-01 16:03:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-08 19:44:11
Viestit: 83
Kuva

Broileria ja pekonia currykermakastikkeessa salaatilla.

_________________
kesäkuu 2010 ->


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-01 16:10:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-02-08 19:44:11
Viestit: 83
anniem kirjoitti:
Kukkakaalimuusi, juustolla täytetyt silakkapihvit ja avokado-rucola-jäävuorisalaatti


nam :)

_________________
kesäkuu 2010 ->


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-01 19:42:41 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
En tainnut viela laittaa tata... Portobelloherkkusienten lakkeja (Aura)juustolla ja kietaistuna lamminsavupekoniin, kypsennys grillissa:

Kuva


....ja jalkkariksi jattivadelmia kermalla (huomaa ison ruokalusikan koko vs. vatut):

Kuva

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-01 19:56:11 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Mistä tollasia jättivattuja saa? :shock:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-01 20:14:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-27 16:11:01
Viestit: 761
VeeraX kirjoitti:
rantapummitar kirjoitti:
Jauhelihapihvi, valkosipulivoi, kukkis-parsa-porkkanasekoitus sekä kanttarellimuhennos kesän ensimmäisistä sienistä :D ...

Miten teit ton kanttarellimuhennoksen?

Paistoin pilkotuista kanttarelleista nesteet pois kuivalla pannulla. Sitten lisäsin aimo köntsän voita ja sipulisilpun. Ruskistin vähän aikaa, ja lorautin vajaan purkillisen kermaa päälle. Annoin kiehua muutaman minuutin ja siinähän se sitten olikin. Mausteena suolaa, valkopippuria ja ruohosipulisilppua.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-01 20:19:50 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
piinastiina kirjoitti:
Mistä tollasia jättivattuja saa? :shock:


Olivatten ihan Turkkusest torilta (jos oikein muistan...). 4 rahaa per puoli litraa. Kotimaisia.

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-02 09:56:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-31 01:48:17
Viestit: 1176
Kuva

Salaattia, paahdettuja kasviksia ja seesaminsiemenillä paneroitua mozzarellaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-02 11:05:32 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15270
Poistettu turha viesti.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-03 17:04:36 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Hyvakarppia uunipuuroa luomukaurasuurimoista, luomumaidosta ja luomukirnuvoista. Suolana puhdistamatonta merisuolaa.

Kuva

Naita suurimoja kaytin:

Kuva

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-03 18:29:29 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Mureanmureaa paahtopaistia punasipulilla, marinoitua varhaiskaalta ja punajuuri-piparjuurisalaattia.


Kuva

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-03 21:38:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-09-16 20:11:02
Viestit: 539
Kuva
Grillattiin illallissafkat. Taustalla porsaan BBQ-härpäkkeitä Lidlistä, etualalla halkaistu (koverrettu) kesäkurpitsa ja paprikoita, yrttituorejuusto-sipuli-paprikasilppu-kesäkurpitsaraaste-kerma-juustoraaste -täytteellä, päällysteenä juustoviipaleita. =P~

Oli hyvää. Kyllä kesä & grillaus on sitten kivaa :mrgreen:

_________________
'Good advice is useless; the wise need none and the dull won't listen.'
jonkintyylistä alakarppia elokuusta -06 eteenpäin. BMI 22.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-03 23:29:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-11 18:18:06
Viestit: 393
Kuva

parin päivän takaa pikaversio kalakeitosta.

_________________
.Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-07 14:04:54 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Andreas Eenfeldtin ohjeella tehty uunipannukakku (en jaksanut ruveta latynpaistoon). Vaikka lisasin taikinaan hiukan steviaa, se meni loistavasti smetanan ja silputun punasipulin kanssa:


Kuva

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-10 12:46:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-02 15:30:42
Viestit: 945
Kuva

Kerroksittain kermavaahtoa ja kaakao/kerma/mak.aine/persikanpala-sössöä, päällä kaakaojauhetta ripaus. Oli hyvää!

_________________
2427. kirjautunut, 2.11.2005 :D

Ihminen joka tahtoo,
keksii keinot.
Ihminen joka ei tahdo,
keksii selitykset.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-13 12:29:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-04 13:40:25
Viestit: 121
Texmex-salaatti; ehkä yksi tän hetken lemppareista! :)
Kuva

Ja sitten hieman kaalivoittoista safkaa (yks lihapulla eksynyt myös lautaselle :lol: )
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1289 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 665 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)