karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-30 23:38:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-03-15 16:10:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Suikki kirjoitti:
Kiitos ketjun linkittämisestä, sieltä löytyi hyvää tietoa. Tosin noitakin lukiessa huomaa, ettei terveellinen ja halpa ei useinkaan kulje käsi kädessä. :/

Olen lukenut tuon ketjun vuosia sitten, enkä jaksa lukea nyt uudelleen. Joten kysyn suoraan kun utelias olen: mitä epäterveellistä halpaa siellä ehdoteltiin?

Aiheeseen: Minun köyhäilyruokiani ovat halvat ruhonosat (esim. porsaan uuniliha eli lapa on usein ollut tarjouksessa) palkokasveilla tai munalla jatkettuna. Hyytelöityvät lihat liemineen tuntuvat jotenkin "less is more" -tavaralta niin, että lihaa rakastava miehenikin herkästi valittaa että ruuassa on liikaa lihaa ja toivoo ruokaan enemmän palkokasveja.

ViestiLähetetty: 2014-03-15 16:22:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Suikki kirjoitti:
Tänään kävin "isossa kaupassa" ja löysin kieltä alennuksesta, sain kokonaisen 5 eurolla.

Kieli onkin IMO ilman alennustakin mainio köyhäilytuote, kun siitä saa samalla maukkaan keitinliemenkin. Minulle kielikin liemineen kuuluu edellä mainitsemiini "less is more" -lihoihin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00