karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 17:24:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2022-05-17 17:40:16 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-28 18:09:47
Viestit: 7160
jussi kirjoitti:
jäbä kirjoitti:
Luuletko Jussi tosiaan, että tonnikalassa oleva öljy on oikeata oliiviöljyä. Miksi ne laittaisi oikeata oliiviöljyä tonnikalatölkkiin, jos oikeasta oliiviöljystä saa oikeata rahaa ja kaikesta myytävästä oliiviöljystä 80% on väärennöksiä.


Sulla on nyt joku väärinkäsitys aiheesta, väärennöksissä on kyse on kalliista oliiviöljyistä, ei bulkkikamasta


Jälleen väärin.

Et todellakaan saa 5€ 0,5L oliiviöljyä kaupasta. Sillä rahalla saat ihan siemenöljyllä sekoitettua litkua.
Mietippäs oliiviöljyn matkaa, markkinointia ja muita kustannuksia. Tuleeko sillä 5€ aitoa öljyä suoraan italiasta 0,5L :lol:
Ja ihan ajatteluksi, niin kumpaa myydään enemmän 20-30€ maksavia oliiviöljyjä vai 5€ maksavia? Kumpia kannattaa väärentää.. Kalliita öljyjä ei tavallinen kuluttaja osta, eikä niitä myydä normaaleissa kaupoissa. Kuluttaja ostaa halpoja alle 10€ öljyjä. Miksei siis niitä kannata väärentää, jos niiden markkina on suurempi..

Mutta usko mitä haluat, tuosta löytyy myös ihan dataa jos jaksat perehtyä.

_________________
Kliks--->Ketogeeninen ruokavalio, liikunta, ketoosi ja biohakkerointi.
Kliks-->Jäbän kokkailut, osa II..
Kliks->Jäbän kokkailut, osa I..
Kliks->Instagram täsä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-05-18 04:42:57 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Ok, usko ihan mitä -- ja mihin haluat.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-05-18 19:02:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2007-12-09 19:29:24
Viestit: 184
Eihän tässä tiedä itsekään Mihin uskoisi Kon juuri viikonloppuna Ostin portugalilaista oliiviöljyä pelti pöntössä Lidlistä 5€ /0,5l.
Maistamatta on vielä, mutta jos tuo on väärennös niin olisi pitänyt ennemmin ostaa rapsiöljyä 2,5 l samalla rahalla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-05-18 19:51:20 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
AIkoinaan oliiviöljy jähmettyi jääkaapissa. Tämä oli ennen neitsytöljyjen aikaa, Voiskohan sillä testata?

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-05-19 00:30:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2018-06-05 15:08:11
Viestit: 1252
Myös neitsytöljy jähmettyy mielestäni.

S-marketissa myytiin aikoinaan tosi halpaa öljyä oliiviöljyn nimellä. Se maistui mielestäni siltä, että sitä oli jatkettu jollain juoksevammalla öljyllä, vaikutti myös himpun verran ohuemmalta.

Laitoin sen kokeeksi jääkaappiin yhdessä aidonoloisen kanssa. Toinen pysyi kirkkaana ja toinen samentui.

_________________
ME-tauti (G93.3)
Kilpirauhasen autoimmuunitulehdus((E06.3))


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-05-19 07:22:43 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Silloin 70-luvulla oliiviöljy ei pelkästään samentunut, vaan paksuni ja juuttui pulloon.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2022-05-19 23:09:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2018-06-05 15:08:11
Viestit: 1252
Eli enää ei taida saada mistään lantraamatonta?

_________________
ME-tauti (G93.3)
Kilpirauhasen autoimmuunitulehdus((E06.3))


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)