jussi kirjoitti:
jäbä kirjoitti:
Luuletko Jussi tosiaan, että tonnikalassa oleva öljy on oikeata oliiviöljyä. Miksi ne laittaisi oikeata oliiviöljyä tonnikalatölkkiin, jos oikeasta oliiviöljystä saa oikeata rahaa ja kaikesta myytävästä oliiviöljystä 80% on väärennöksiä.
Sulla on nyt joku väärinkäsitys aiheesta, väärennöksissä on kyse on kalliista oliiviöljyistä, ei bulkkikamasta
Jälleen väärin.
Et todellakaan saa 5€ 0,5L oliiviöljyä kaupasta. Sillä rahalla saat ihan siemenöljyllä sekoitettua litkua.
Mietippäs oliiviöljyn matkaa, markkinointia ja muita kustannuksia. Tuleeko sillä 5€ aitoa öljyä suoraan italiasta 0,5L
Ja ihan ajatteluksi, niin kumpaa myydään enemmän 20-30€ maksavia oliiviöljyjä vai 5€ maksavia? Kumpia kannattaa väärentää.. Kalliita öljyjä ei tavallinen kuluttaja osta, eikä niitä myydä normaaleissa kaupoissa. Kuluttaja ostaa halpoja alle 10€ öljyjä. Miksei siis niitä kannata väärentää, jos niiden markkina on suurempi..
Mutta usko mitä haluat, tuosta löytyy myös ihan dataa jos jaksat perehtyä.