karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 04:38:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Oliiviöljyn maustaminen
ViestiLähetetty: 2004-08-29 10:56:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-21 11:57:44
Viestit: 139
Olen ihastunut Arlan feta snackeihin, joissa on mm. fetaa ja oliiveja maustetun öljyn seassa. Tämä öljyhän on mitä lie kasvisrasvaa ja haluaisinkin tehdä oman terveellisemmän version tästä herkusta. Olen kokeillut laittaa fetasalaattiin oliiviöljyä ja hieman pippuria ja yrttejä mausteeksi, mutta ei vedä maussa vertoja tälle feta snacksille. Oliiviöljyn ominaismaku tulee mielestäni liikaa esille.

Olisiko jollain antaa vinkkiä miedonmakuisesta oliiviöljystä? Miten on maustamisen laita? Miten olette öljyä maustanut ja kuinka kauan aikaa sen on pitänyt "hautua" ennen käyttöä? Kaupoista olen löytänyt maustettuja oliiviöljyjä, mutta en yhtään sellaista, jossa olisi pelkkää extra virgin öljyä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-29 19:08:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-24 11:06:10
Viestit: 103
Citymarketin valikoimissa oli ainakin (olikohan merkiltään Bertolli) gentile oliiviöljyä, veikkaisin miedon makuiseksi. Minä taas tykkään niistä voimakkaista, robustaa sen olla pitää! :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)