karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 06:42:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-08-26 11:48:12 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-24 21:46:17
Viestit: 92
Apua! On iskenyt ihan karmee himo iltasin syödä broilerpyöryköitä ja piimää! Jos niitä syön niin paljonko saan syödä kerralla? Vai saanko ollenkaan? :?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-26 12:55:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-07-30 12:23:19
Viestit: 89
Piimää ja pyöryköitä...oletkohan siunatussa tilassa :wink: varsinainen yhdistelmä.
Jos pyörykät itsetehtyjä- tyyliin broilerin jauhelihaa, kananmunaa, smetanaa, mausteet, ja pannulle paistumaan- saa niitä popsia vapaasti. Piimässä lienee aika paljon hiilareita, en itse käytä, mutta äkkiarvaus 4g/ 1 dl tai sinne päin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-26 13:05:39 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 12:58:02
Viestit: 69
Vähän samaa ajattelin kuin Hetty!

Itse teen lihapullia ja broiskupullia paljon kerrallaan ja pakastan. Sieltä on sitten helppo sulattaa ja napostella vaikka iltapalaksi :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-26 13:06:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-24 21:46:17
Viestit: 92
Hmm. No periaatteessa voisin vaikka huomenna tehdä itse pyörykät, kun on vapaapäiväkin töistä. Piimää silti aattelin ottaa ainakin sen kaks desiä kun olen muuten niin vähän hiilareita syönyt. Itseasiassa pitäis varmaan syödä edes salaattia päivisin ni tää nuutunut olokin ehkä helppais. Vähän liian rankka alotus ollut ilmeisesti, eilen en jaksanut joogassakaan olla ku 5 min. Sit sattu joka paikkaan niin paljon et piti nolona lähtee kesken tunnin... :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-26 13:08:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-24 21:46:17
Viestit: 92
Ja ei, en ole siunatussa tilassa :lol:
Tämä yhdistelmä on ollut himoni monta vuotta, iskee kerran puolessa vuodessa mut sitte ku iskee ni pakko saada! =P~


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-26 18:58:42 
Napa kirjoitti:
Ja ei, en ole siunatussa tilassa :lol:
Tämä yhdistelmä on ollut himoni monta vuotta, iskee kerran puolessa vuodessa mut sitte ku iskee ni pakko saada! =P~

Täällä himona on sulatejuusto! Sitä menis vaikka kuinka paljon suoraan rasiasta (syön tosin vähärasvaista, eli energiaa tulee vähemmän). Minäkään en ole siunatussa tilassa ja tuo himo iskee aina silloin tällöin :roll:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)