karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 09:13:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: makeaa ??
ViestiLähetetty: 2004-07-21 14:26:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-05-24 11:09:57
Viestit: 31
Nyt tarvitaan toudella vähähiilariherkkua.
Tavoitteena on atkinsin induktiotason hh-määrät per päivä (näin pari valokuvaa itsestäni juhannustemmellyksissä) joten nyt loppu leikki !!

Kuitenkin liha (siis omani) on heikko ja jotenkin on pakko saada päivän palkintohyvää mutta nyt ovat hyvät neuvot kalliit.

Millä voi herkutella MAHDOLLISIMMAN vähillä hiilareilla ?

Olen tehnyt itse pieniä suklaajuttuja pahimpaan himoon mutta vaihtelu ei todellakaan tappais.

Marjoista tietty sais ihania rahkajuttuja mutta niissä näkyy olevan suht paljon hh-osastoa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-21 15:36:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Mascarponerahka on ihan hyvää ilman marjojakin.

Siitä voi sitten olla montaa mieltä, auttaako todella alhainen hiilaritaso vai sopeutuuko siihen aineenvaihdunta nopeasti. Itsellani kyllä yksi päivä mahdollisimman ilman hiilareita (kts. taistelutanner "mielenkiintoinen tutkimus") nopeutti hidastunutta laihtumisvauhtia. Samoin teki hiilaripäivä, (kunhan ensin kertynyt neste häipyi). Näiden yhden päivän kikkailujen jälkeen palaan aina kasviksia ja marjoja päivittäin sisältävään ja paljon proteiinia ja "maun mukaan" rasvaa sisältävään ruokavalioon.

Jos haluat makeaa, kokeile syödä se mahdollisimman rasvattomasti (esim. se marjarahka) aterioiden välillä snackinä.

Jos herkuttelu tarkoittaa nimenomaan makeaa, tee esim kotijäätelöä keinotekoista makeutusainetta käyttäen. Amerikkalaistyyppisten juustokakkujen ohjeita löytyy varmasti myös reseptiosastolta.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-21 15:51:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 20:58:01
Viestit: 1479
ingmannilla on niitä tosi vähä hiilarisia pikareita. Oiskohan ollut joku 3g hh/pikari tai jotain ja makuina päärynä sekä aprikoosi(?)tms. Tänään katselin sellaista vadelma pikaria jossa mainostettiin 0%sokeria ja rasvaa, mutta hiilarit olivatkin sitten kuitenkin 20g/100g... :? joten kannattaa olla tarkkana.

Leipä juusto on itselläni jostain syystä sellainen makean korvike... Vadelmissa on vähiten hiilareita ja esim vadelma vaahto on herkullista (munanvalkuais vaahtoa ja kermavaahtoa sekaisin sekä vadelmia ja makeutusta ja makua esim. fun litestä)

Alakarppi reseptimaailmassa on kyllä jos jonkinlaista pipari ohjetta jne.

_________________
Entä jos ei edes yritä...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-21 21:39:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-26 10:19:37
Viestit: 786
Juu noi Ingmanin pikarit on HYVIÄ päärynä ja aprikoosi makuina ja sopivan kokoinen pikari ei tarvi olla suurempi!
hh:t on todella siinä vain 5,6/100g ja pikari muistaakseni on 56g

Toi mascarpone houkuttaa mutta kun mulla tuntuu noi rasvat muutenkin kertyvän päivässä niin en uskalla edes maistaa moista herkkua kun mulla toi herkkujen syönnin säätely ei sit oo ihan tavallista.... :oops:

rahka raejuusto sekoitus on mun "herkkuni" ja siittä saa mukavasti myös protiinia!eikä hiilarit nouse kovin korkeelle.olen pistellyt sitä myös välipalana.
maustanut olen sen lidlin makeutusaineella (en muista nimee) niin ja muutama tippa vanilja aromia.ei liian makeaa hyvää ja täyttävää!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-22 06:26:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 20:03:36
Viestit: 471
Mä en pysty syömään noita makeutusaineella makeutettuja jätskejä ollenkaan, jotenkin maku on paha. Toisaalta en kauheesti makeeta kaipaa enää. Sunnuntaina söin rahka-kerma-marja seosta (mustikka, vadelma ja mansikka pakkasesta) ja mies haukku sitä kitkeräks - omasta mielestä oli ihan makeeta... Ei ollu mitään muita makeuttajia kun noi marjat (yhteensä tätä mössöä oli sellanen kaks-kolme desiä). Nii, että kyllä se makuaisti tottuu nopeesti pois tuosta makeesta! mulla nyt alkannu kolmas kuukaus.
Nykyiseen makeannälkääni syön mansikoita.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)