Juu noi Ingmanin pikarit on HYVIÄ päärynä ja aprikoosi makuina ja sopivan kokoinen pikari ei tarvi olla suurempi!
hh:t on todella siinä vain 5,6/100g ja pikari muistaakseni on 56g
Toi mascarpone houkuttaa mutta kun mulla tuntuu noi rasvat muutenkin kertyvän päivässä niin en uskalla edes maistaa moista herkkua kun mulla toi herkkujen syönnin säätely ei sit oo ihan tavallista....
rahka raejuusto sekoitus on mun "herkkuni" ja siittä saa mukavasti myös protiinia!eikä hiilarit nouse kovin korkeelle.olen pistellyt sitä myös välipalana.
maustanut olen sen lidlin makeutusaineella (en muista nimee) niin ja muutama tippa vanilja aromia.ei liian makeaa hyvää ja täyttävää!