karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 05:46:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: "Pullakahvi"
ViestiLähetetty: 2004-07-09 17:15:40 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-07-08 12:01:52
Viestit: 32
Jos naapurin postiluukusta tulvii pullantuoksu, ei hätää...

Laita suureen kuppiin kuumaa vettä, kardemummaa ja kanelia. Anna maustua jonkin aikaa.

Lisää kofeiiniton pikakahvijauhe ja kerma.

Tepsii pullanhimoon ainakin minulla :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: "Pullakahvi"
ViestiLähetetty: 2004-07-09 18:34:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-06-08 09:47:52
Viestit: 167
Mausteet voi myös heittää kahvikeittimeen kahvinporojen sekaan. Hyvää tulee :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-10 09:53:43 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
Moni mauste sopii kahviin (erityisesti kardemumma, vanilja ja kookos), mutta olen alkanut arvostaa mahdollisimman hyvän makuista kahvia sinänsä.

Tosin oikein hyvä kermakahvi (esim tuore, riittävän vahva Tumma presidentti) vain paranee, jos kupin pohjalla ensin sekoittaa hiukan kaakaota sen kerman kanssa...

terv. els

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-11 14:18:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-05-19 19:20:24
Viestit: 150
Juuri niin, Els! Ja sen kaakao-kerma-kahvin kun vielä nauttii kauniista lasista lempinojatuolissa istuen ja hitaasti siemaillen, niin sellaisen keidashetken jälkeen onkin taas valmis vaikka minkälaisiin haasteisiin.

_________________
Share your knowledge - it's a way to achieve immortality.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-12 10:28:08 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47843
... sukulaissielu, mmmm ... just näin ...
terv. els epikurolainen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-12 11:43:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 20:03:36
Viestit: 471
Onneksi tuo pulla ei koskaan oo ollu mulle herkkua. Kahviakaan en juo (kerran pikkasena maistoin äidin seisonutta kahvia ja se jäi siihen). Mutta kaikki suklaiset leivonnaiset on sitten hankalampia... Tähän mennessä ei oo iskenny himo, mutta pelkään sitä hetkeä kun näin käy (olis parikin suklaakakun reseptiä, mutta kun täältä ei tuota Splendaa saa ja Hermesetas maistuu ihan kauhialle...).


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)