karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 22:23:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: LETTURESEPTI
ViestiLähetetty: 2004-06-30 10:37:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-05-19 18:02:05
Viestit: 168
3 munaa
1/2 dl kermaa
1/2 dl vettä
2 rkl soijajauhoja

(käytän rasvaista soijajauhoa vähemmän hiilarimäärän (3g/100g) takia, taitavat maistuakin paremmalle)

1 rkl proteiinijauhetta
1 rkl psylliumia
n. 1 tl vanilja-aromia
2 rkl makeutusainetta

ripaus suolaa
voita paistamiseen

Taikinasta tulee paksumpaa kuin normaalista lettutaikinasta, mutta lastalla pannulla levittämällä niistä saa ohuita.

Ruokalusikallinen on tavallisella isolla ruokalusikalla mitattu, ei mitalla.

Letut ovat rakenteeltaan pehmeitä ja ne kannattaa paistaa mahdollisimman pienellä lämmöllä, mutta kuitenkin tarpeeksi kovalla, jotta pinta kuitenkin ruskistuu. Ja voita reippaasti.

Mitäköhän olis hiilareita tässä annoksessa...pitäis joskus mitata. Aika alhaisiksi taitavat kuitenkin jäädä.

Ilmoitelkaa parannusehdotuksia tähän patentoituun reseptiin :wink: ja omia mielipiteitä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-30 11:56:17 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 18:20:43
Viestit: 1441
KIITOS
lähdenkin heti kokeilemaan ! :lol:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)