Mikrokokkaavan sinkun versio:
Omena viipaleiksi ja mikronkestävään muovipurkkiin, päälle teelusikallinen kookosöljyä.
Kansi päälle (kulma auki), mikrotusta minuutti.
Ulos mikrosta, pieni sekoittelu (nyt on kookosöljy sulanut), ja samalla mukaan sopivasti kanelia ja inkivääriä
Kansi taas päälle (kulma auki), mikrotusta toinen minuutti (ehkä kolmaskin)
Uusi sekoittelu, puhaltelua - ja pienen jäähdyttelyn jälkeen loraus kuohukermaa sekaan, ja lusikoimaan.

ps. Se sitruunamehu oli hyvä idis - taidanpa laittaa sitä vähän seuraavalla kerralla...