karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 20:35:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2020-12-28 14:39:57 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29698
IL: Katso tuoreet kuvat! Jippu luopui sokerista ja laihtui alle puolessa vuodessa 25 kiloa

Lainaa:
Sokerista luopumisella on ollut valtava vaikutus Jipun elämään. Kaikkein konkreettisin muutos on ollut se, että vaaka näyttää nyt 25 kiloa vähemmän kuin kesällä.

– Voisin sanoa, että olen laihtunut sen 25 kiloa pelkästään sillä, että luovuin sokerista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-12-28 15:23:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Kivat hälle!

Huvittaa vaan jotenkin, kun ihmiset puhuu että ovat sokerittomalla ruokavaliolla. Mitä se heille käytännössä on? Eli välttävät vain aitoa sokeria, mutta kaikki raakaruokosokerit kelpaa (raakasuklaissa), samaten leikkeleiden glukoosit, ja kaikki makeutusaineet. Joten se sokeriton... :roll:

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-12-29 10:42:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2015-06-10 10:40:31
Viestit: 1205
Jos syö jotain "raakaruokosokeria" (eli sokeria) suklaassa, josta puolet on sitä, niin ei tietenkään ole sokerittomalla. Vähän sama kuin sanoisi olevansa täysin raitis, koska ei juo kirkkaita viinoja.

Jos taas jossain leikkeleessä on sokeria luokkaa puoli prosenttia, niin en hirveästi tuomitsisi. Määrä tuossa on täysin olematon - sellaisesta kinkusta saa koko päivän proteiinien mukana yhtä paljon sokeria kuin on yhdessä isossa tomaatissa. Ja makeutusaineet eivät ole sokeria, vaikkeivät ehkä terveellisiäkään.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-12-29 10:52:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Makeutusaineet vain ylläpitävät sokeriaddiktia, ja eivät ole maksalle hyväksi.
Leikkeleiden sokeri-pointi on siinä, että oppisivat katsomaan tuoteselosteita mistä kaikkialta sokeria löytyy. Mm niistä "terveellisistä" proteiinivälipaloista maitohyllyssä.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)