| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Isotkin proteiinin kerta-annokset imeytyvät hyvin http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=14&t=124128 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Wi-uusi [ 2024-04-04 06:25:22 ] |
| Viestin otsikko: | Isotkin proteiinin kerta-annokset imeytyvät hyvin |
Liippaa karppausta vaan sivusta, mutta koska moni myös pätkistelee, niin laitetaanpa tänne. https://www.cell.com/cell-reports-medicine/pdfExtended/S2666-3791(23)00540-2 Vaikuttaa vahvasti siltä, että proteiinin jakaminen usealle aterialle imeytymisen varmistamiseksi on ollut pelkkä myytti. Tutkimuksen mukaan jopa 100 g proteiinia kerralla imeytyy hyvin ja kontribuoi kehon proteiinisynteesiin. Eikä ole syytä olettaa, että pysähtyisi tähän, tuo oli vaan tutkimuksessa tutkittu määrä. Ja siinä meni viimeinenkin pitävä perustelu niiltä, joiden mielestä ihmiselle jatkuva puputtaminen olisi välttämätöntä. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|