| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Ruokien pakastaminen http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=98150 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | vanha karppu [ 2020-04-28 20:07:21 ] |
| Viestin otsikko: | Ruokien pakastaminen |
Onko kellään tietoa, et voiko mantelileipää pakastaa? |
|
| Julkaisija: | Maisami [ 2020-04-29 07:32:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Mantelileivän voi pakastaa. |
|
| Julkaisija: | jäbä [ 2020-04-29 15:43:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Ja tulee hyviä, kun sulatuksen jälkeen käyttää leivänpaahtimessa. |
|
| Julkaisija: | vanha karppu [ 2020-05-01 02:10:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Kiitos tiedosta. |
|
| Julkaisija: | Greda Carpo [ 2020-05-01 06:19:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Rakastat uusien ketjujen aloittamista, mutta jos on vain kysymys, niin täällä olis sellaisille ketju viewtopic.php?f=5&t=79241 |
|
| Julkaisija: | vanha karppu [ 2020-05-03 01:19:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
En "rakasta" uusien ketjujen aloittamista, miksi rakastaisin? Haluan vain saada tarvitsemaani tietoa. |
|
| Julkaisija: | jäbä [ 2020-05-03 07:41:59 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Toki kysyminen aina kannattaa mutta kyllä tietoa voi itsekkin koittaa hakea, ennen uuden ketjun aloittamista. Näitä turhia ketjuja on ihan älyttömästi, kuten aloittamasi koiranruokaketju, johon et itse ole kommentoinut mitään, pelkästään aloittanut vaan turhan ketjun. |
|
| Julkaisija: | vanha karppu [ 2020-05-03 16:46:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Ok. Voisitko sitten ystävällisesti kertoa, mitä tein mielestäsi väärin koiranruoka-asiassa? Eli millä tavalla minun olisi pitänyt menetellä, jotta olisit kokenut koiranruokatapauksen oikealla tavalla esitellyksi? Olen havainnut mielestäni, että moni muukin on avannut ketjun kertoakseen jostain yksittäisestä karppaukseen liittyvästä asiasta. Muistaakseni jopa sillä tavalla, että eivät edes viitsi selostaa, mistä on kyse, vaan laittavat postaukseksi pelkän linkin ilman omaa puheenvuoroa, mikä on mielestäni jopa vastoin keskustelufoorumin perusideaa. Ja toki koetan aina etsiä tietoa ennen kuin perustan ketjun. Nytkin etsin tietoa hakusanalla mantelileipä enkä löytänyt yhtään ketjua, jossa siitä keskusteltaisiin. Ovatko siis sellaiset ketjut kiellettyjä, joissa keskustellaan jostain yksittäisestä ruokalajista? |
|
| Julkaisija: | jäbä [ 2020-05-10 06:55:57 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Enpäs millään pahalla tarkoittanut. Tuntui vaan kovin erikoiselta, että aloitetaan viestiketju johon ei aloituksen jälkeen aloittaja palaa ollenkaan... peace. Kysyä toki saa, googlekin on hyvä kaveri. Kannattaa jatkaa viestiketjuja jos niitä on, ennen uuden aloitusta. |
|
| Julkaisija: | vanha karppu [ 2020-05-10 21:16:35 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Joo, mut kyllähän mä palasin ketjuun. Kysyin siis aluksi, voiko mantelileipää pakastaa ja kun sain vastauksia, palasin vielä kiittämään niistä. Mutta rauhaa sullekin ja kaikille muille myös. P.S. Nyt jälkiviisaana tuli mieleeni, että olisin voinut perustaa ketjun nimeltä Ruokien pakastaminen, johon olisi voinnut koota siististi kaiken pakastamista koskevan keskustelun. (Jälkihuomautus: Muutin otsikon edellä kuvatunlaiseksi sen jälkeen kun olin saanut tiedon, että otsikoita voi muuttaa jälkikäteen.) |
|
| Julkaisija: | jäbä [ 2020-05-11 03:34:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
vanha karppu kirjoitti: Joo, mut kyllähän mä palasin ketjuun. Kysyin siis aluksi, voiko mantelileipää pakastaa ja kun sain vastauksia, palasin vielä kiittämään niistä. Mutta rauhaa sullekin ja kaikille muille myös. P.S. Nyt jälkiviisaana tuli mieleeni, että olisin voinut perustaa ketjun nimeltä Ruokien pakastaminen, johon olisi voinnut koota siististi kaiken pakastamista koskevan keskustelun. Tuo voisi olla ihan hyvä ketju, on montakin ruokaa / ainesta joita ei voi pakastaa tai sitten niille pitää tehdä ensin jotain, kuten sienet jne. |
|
| Julkaisija: | Greda Carpo [ 2020-05-11 07:51:59 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mantelileipä |
Otsikon voi aina vaihtaa... |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|