Ok, eli näemmä tässä voi vähän joustaa. Moni teistä tuntui löytäneen oman tapansa, pitänee itse vaan sitten kokeilla.
Minulla on ongelmana tosiaan myös tuo, että töissä lounasaika on tosiaan joskus vain varttitunnin mittainen...siinä kun rupeaa mikrossa ruokaa lämmittämään, niin ei kovin monipuolista ateriaa ehdi laittaa kun jo on taas mentävä töihin.
Eli pitäs noille päiville keksiä ruoka, joka on ikäänkuin "tiukassa paketissa", nopeasti syötävä ja silti pitää nälän ja siinä on kaikki tarvittava. Ennen karppausta tuo oli monesti vain kuppi kahvia ja pikkuinen voileipä. Ja sitten olikin jo pian taas nälkä..voisihan sitä nytkin tietty tehdä itse noita siemenleipiä ja pistää vaan kunnolla päälle kaikenlaista. Tai sitten noina päivinä syödä yksinkertaisesti sen 4 krt päivässä.
Onneksi tiedän nuo päivät ennakkoon, joten kaipa sinne jotain keksii. Tuota aamupalan väliin jättämistä täytynee kokeilla, ei ole minullakaan usein nälkä aamuisin, mutta en ole silti kokeillut pystynkö olla syömättä puoleen päivään asti.
Kiitoksia, eiköhän tämä tästä kun saa vaan arkenakin rytmin päälle. Sitä vaan just vähän pelkään, että repsahdan arkikiireen alla. Ennen karppausta oli monesti töissä tullessa just
karmee nälkä ja sitten tuli keitettyä pullakahvit tmv eikä kunnon ruokaa sit välttämättä enää jaksanu tehdäkään. Tää johtu tietty osaltaan siitä, että eväät töihin oli liian kepposet, no ne oli sitä rasvatonta-terveellistä-ei täyttävää, tiiätte kyllä.
Meillä työpaikalla huomaan just vähän sellaista "kyttäystä" toisten ruoista, joten saapa nähdä mitä sanovat, kun näkevät vastaisuudessa evääni.

Toivottavasti pokkani pitää.