karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Vitamiinit
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=29299
Sivu 1/1

Julkaisija:  Ankkuli [ 2007-08-08 13:18:17 ]
Viestin otsikko:  Vitamiinit

Millaisia vitamiinilisiä suosittelette? Olen käyttänyt ladyVitaa ja ollut siihen tyytyväinen. Siinä on kuitenkin rautaa eli täytyykö sen käyttö lopettaa? Miksi rautaa ei saa olla???

tv. I päivän Karppi

Julkaisija:  Kitrus [ 2007-08-08 13:44:32 ]
Viestin otsikko:  Re: Vitamiinit

Ankkuli kirjoitti:
Miksi rautaa ei saa olla???

Missäs näin sanotaan?

Julkaisija:  Ankkuli [ 2007-08-08 13:52:07 ]
Viestin otsikko:  Re: Vitamiinit

Kitrus kirjoitti:
Ankkuli kirjoitti:
Miksi rautaa ei saa olla???

Missäs näin sanotaan?


kirjassa Tri Atkinsin uusi dieetti, aloitusvaiheen 20 sääntöä. Tämä vitamiinijuttu on 20. sääntö (s. 57 pokkariversiossa)...

Julkaisija:  Rasse [ 2007-08-08 13:54:42 ]
Viestin otsikko: 

Suosittelen Mivitotalia, onpi aika monta ainesta samassa paksussa.

http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd ... inf?p=1988

Julkaisija:  miiruliini [ 2007-08-08 14:20:51 ]
Viestin otsikko: 

Mivitotalia siskoni minullekin suositteli kun en oo oikeen mitään vitamiineja vielä alkanut ottamaan. Mut täytyy kyl tuo alottaa niin jaksaa sit töissä olla reipsas :wink:

Julkaisija:  mesimum [ 2007-08-11 19:13:25 ]
Viestin otsikko: 

"Ei sisällä dopingaineita." :lol: No en mä kyl sit tätä osta :wink: .

Julkaisija:  Phoenix [ 2007-08-11 20:25:01 ]
Viestin otsikko: 

Mä juon aloe veraa. 72 vitamiinia / ravintoainetta luonnollisesti samassa kasvissa. Mikäs karpille sen parempaa :D

Julkaisija:  Vihtori [ 2007-08-17 21:05:23 ]
Viestin otsikko: 

Onko semmosta vitamiinilisää, jossa ois kaikki tarpeellinen? Siis kalkki, omegat ja vitamiinit? Vai pitääkö ottaa eri purkeista?

Julkaisija:  Dzinni [ 2007-08-17 22:58:30 ]
Viestin otsikko: 

Tässä aikaisempia aihetta koskettavia ketjuja, joista varmaan löytyy suhteellisen kattava katsaus asiaan:

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/