| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Vitamiinit http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=29299 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Ankkuli [ 2007-08-08 13:18:17 ] |
| Viestin otsikko: | Vitamiinit |
Millaisia vitamiinilisiä suosittelette? Olen käyttänyt ladyVitaa ja ollut siihen tyytyväinen. Siinä on kuitenkin rautaa eli täytyykö sen käyttö lopettaa? Miksi rautaa ei saa olla??? tv. I päivän Karppi |
|
| Julkaisija: | Kitrus [ 2007-08-08 13:44:32 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Vitamiinit |
Ankkuli kirjoitti: Miksi rautaa ei saa olla???
Missäs näin sanotaan? |
|
| Julkaisija: | Ankkuli [ 2007-08-08 13:52:07 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Vitamiinit |
Kitrus kirjoitti: Ankkuli kirjoitti: Miksi rautaa ei saa olla??? Missäs näin sanotaan? kirjassa Tri Atkinsin uusi dieetti, aloitusvaiheen 20 sääntöä. Tämä vitamiinijuttu on 20. sääntö (s. 57 pokkariversiossa)... |
|
| Julkaisija: | Rasse [ 2007-08-08 13:54:42 ] |
| Viestin otsikko: | |
Suosittelen Mivitotalia, onpi aika monta ainesta samassa paksussa. http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd ... inf?p=1988 |
|
| Julkaisija: | miiruliini [ 2007-08-08 14:20:51 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mivitotalia siskoni minullekin suositteli kun en oo oikeen mitään vitamiineja vielä alkanut ottamaan. Mut täytyy kyl tuo alottaa niin jaksaa sit töissä olla reipsas |
|
| Julkaisija: | mesimum [ 2007-08-11 19:13:25 ] |
| Viestin otsikko: | |
"Ei sisällä dopingaineita." |
|
| Julkaisija: | Phoenix [ 2007-08-11 20:25:01 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mä juon aloe veraa. 72 vitamiinia / ravintoainetta luonnollisesti samassa kasvissa. Mikäs karpille sen parempaa |
|
| Julkaisija: | Vihtori [ 2007-08-17 21:05:23 ] |
| Viestin otsikko: | |
Onko semmosta vitamiinilisää, jossa ois kaikki tarpeellinen? Siis kalkki, omegat ja vitamiinit? Vai pitääkö ottaa eri purkeista? |
|
| Julkaisija: | Dzinni [ 2007-08-17 22:58:30 ] |
| Viestin otsikko: | |
Tässä aikaisempia aihetta koskettavia ketjuja, joista varmaan löytyy suhteellisen kattava katsaus asiaan: http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... 4ravinteet |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|