Mahtavaa, upeeta, mahtavaa..

Hienosti oot päräyttänyt alakarppauksen alkuun ja vielä ilman meidän muiden tukea

Itse kyllä roikun täällä ahkeraan ja kyselen kummallisia, pakko aina saada potkuja pehvalle ja iloista mielialaa kun on laskufiilis ja tekee mieli makaroonia. Köyhät oli ennen eväät...
Ny on siis miulla takana eka viikko ja paino on tippunu 800 g, aika onnettomasti

Mut enpä viiti pingottaa, en voi ottaa hirveen radikaalia linjaa, sillon taatusti repeen ahmimaan hiilareita kaksin käsin. Hiljaa hyvää tulee. Pahemmin en oo hiilareita laskenu, siis tarkalleen, kärryillä oon pysyny kyl siten et oon tarkkaillu mitä syön ja kattoo tihrustan sisällöt kyllä. Se vähä ärsyttääpi tässä et musta tää alakarppiruoka (lue: kunnon ruoka) tulee kalliimmaks kun entinen laihisruoka, vehnäjauhot ja makaronit kun ei paljon maksa, saati kaikki einekset sitten. Ja peruna tietty. Mut vaiha kyllä en, olo on vallan mainio ja ihanan pirtsakka koko ajan. Viimestään tänään huomasin eron entiseen kun mieheni tokaisi aterian jälkeen et kyllä väsyttää, muapa ei ja samaa ruokaa syötiin + mies tietty hiilareita lisäks. Ähäkutti
Siis tsemiä Beduiinille ja muille mukaville immeisille, aloittavia osui silmääni aika monta kun viestejä katselin. Hyvä me