karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-27 12:10:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kuusi viikkoa takana
ViestiLähetetty: 2004-10-11 10:20:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tervehdys! Seitsemisen viikkoa takaperin lainasin kirjastosta Atkinssin kirjan (en kuolemaksenikaan muista kirjan nimeä). Luin kirjan läpi ja siinä tuntui olevan järkeä. Olin aiemminkin kuullut Atkinsista ja Heikkilästä, mutta sen kummemmin en tiennyt että mistä asiassa on kyse. Kirjan luettuani suuntasin nettiin etsimään lisätietoa (lue: voiko moinen kirja pitää tosiaankin paikkansa?) ja eksyin näille sivuille. Vedin johtopäätöksen, että moinen hömppä saattaa pitää paikkansa. Tänä aamuna tuli 6 viikkoa täyteen ja tämä "hömppä" taitaa todellakin pitää paikkansa... :D

Niin, tarkoitus tässä olisi esittäytyä ennen huomista prisma dokkaria, sillä jos dokkari on hyvin ja asiallisesti tehty, niin voisin kuvitella julkisen keskustelun asiasta lisääntyvän ja varmasti tänne eksyy innokkaita aloittajia! Olen 25 vuotias nuori mies, jonka elopaino oli vielä kuusi viikkoa takaperin 132.6 kiloa. Tänä aamuna vaa'alla käydessäni painoin 119,5 kiloa. Paskaa on siis sulanut melkolailla reippaasti pois ja mikä parasta: Oikeastaan mistään luopumasta, liikuntaa lisäämättä, vaivaa ja nälkää näkemättä, ja ruokakin on edelleen todella hyvää!!! Syöminen ei enään hallitse jokaista päivää ja elämässä on laatua.

Miehellä on mittaa 183 senttiä ja hartiat ovat mallia "ladon ovet". Oon aina ollut isokokoinen ja roteva, joten tonne 100 kilon tietämille tarvis paino tiputtaa, niin olisin tyytyväinen. Aikaa saa kulua vaikka vuoden päivät ja enemmänkin, mikäli vaan ruokahalu on näin terveellisellä pohjalla kuin nyt on. Oon aina tykännyt ruuanvalmistuksesta ja soppakauha pysyy kädessä. Alakarppi ruoka maistuu hyvältä ja vaikuttaa kroppaan potenssia kohottavalla tavalla... :D Tästä on hyvä jatkaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-11 10:26:29 
Teretulemast vaan tänne meidän hömppien seuraan! Itselläni kanssa kuusi viikkoa takana ja vaaka näyttää -6,5 kiloa. Isäni kanssa juttelin viikonloppuna ja "tunnustin" laihduttavani ja häneltä synttärilahjaksi saamani pullo Moét'ia odottaa jääkaapissa sitä päivää, että olen jälleen sutjakoissa luvuissa. Kakstoista kiloa vielä tarttis saaha alas... Isäni laihdutti aikoinaan reilusta ysikympistä tonne vajaaseen kuuteenkymppiin kitudieetillä. Niinpä hän esitti "asiantuntijaa" ja jakeli ohjeita minullekin. Muisti vielä sanoa, että semmosista atkinsseista sun muista ei oo mitään hyötyä - kitumalla se paino putoaa.. En viittiny sanoa, millä dieetillä itse olen. Kerron ehkä sitten kahdentoista kilon päästä :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-11 11:07:29 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Tervetuloa, Beduiini! :D Sinulla on hyvä asenne!

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-11 11:55:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei, Beduiini (on siinäkin nick, onneksi se ei kuitenkaan viittaa kuivaan ruokavalioon :lol: ) ja ollos tere tulemast.
Ihan komean päätöksen olet tehnyt ja pudotuskin on ollut aikamoinen...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-11 12:26:31 
Poissa
sintti
sintti

Tervehdys!

Kiva että sinäkin olet löytänyt tämän herkullisen ja terveellisen reitin hyvinvointiin... :)

Itse en oikein ole painonpudotukseen päässyt vielä kiinni kun maha pyöreenä odottelen toista pienokaista mutta ennenkaikkea elelen tässä terveellisesti ilman suuria hiilarimääriä.

kun synnytys on ohi käyn taistoon ja tarkoitus olisi saada 30-40kg pois.
Joten täällä ollan ja kuulostellaan mitä te muut voitte ja sit tullaan perästä.

/eeva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-11 20:16:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mahtavaa, upeeta, mahtavaa.. :D Hienosti oot päräyttänyt alakarppauksen alkuun ja vielä ilman meidän muiden tukea :o Itse kyllä roikun täällä ahkeraan ja kyselen kummallisia, pakko aina saada potkuja pehvalle ja iloista mielialaa kun on laskufiilis ja tekee mieli makaroonia. Köyhät oli ennen eväät...

Ny on siis miulla takana eka viikko ja paino on tippunu 800 g, aika onnettomasti :( Mut enpä viiti pingottaa, en voi ottaa hirveen radikaalia linjaa, sillon taatusti repeen ahmimaan hiilareita kaksin käsin. Hiljaa hyvää tulee. Pahemmin en oo hiilareita laskenu, siis tarkalleen, kärryillä oon pysyny kyl siten et oon tarkkaillu mitä syön ja kattoo tihrustan sisällöt kyllä. Se vähä ärsyttääpi tässä et musta tää alakarppiruoka (lue: kunnon ruoka) tulee kalliimmaks kun entinen laihisruoka, vehnäjauhot ja makaronit kun ei paljon maksa, saati kaikki einekset sitten. Ja peruna tietty. Mut vaiha kyllä en, olo on vallan mainio ja ihanan pirtsakka koko ajan. Viimestään tänään huomasin eron entiseen kun mieheni tokaisi aterian jälkeen et kyllä väsyttää, muapa ei ja samaa ruokaa syötiin + mies tietty hiilareita lisäks. Ähäkutti :D

Siis tsemiä Beduiinille ja muille mukaville immeisille, aloittavia osui silmääni aika monta kun viestejä katselin. Hyvä me \:D/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-12 09:31:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tietty joo, kauppalasku on kasvanut alakarppauksen myötä. Ajattelen kuitenkin asiaa niinkin, että poisjätetyt lääkkeet kun lisää siihen vanhaan ruokalaskuun, niin ollaan samoissa summissa! Eikä ne eineksetkään niin halpoja ole. Lisäksi kannattaa alkaa hyödyntämään vähän edullisempia protsku-lähteitä (niistähän se summa suurimmaksi kasvaa); aina ei tarvi olla paistia pöydässä. Jauheliha on suht' edullista, samoin pakasteseiti, tonnikala yms. Erikoisherkkuja ovat sitten lihaisat makkarat yms. Kasviksistakaan ei ole pakko ostaa niitä kaikkein kalleimpia, keräkaalista tekee monenlaista hyvää eikä ole liian tyyristä.

Kuva
iHerb -koodini on JOK311; saat sillä ensitilaajana 5 $ alennuksen.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00