Heelou pitkästä aikaa
Nyt iski ongelma

Piti käydä neljänkympin huollossa ja siellä sitten täti ehdotti että mitataas nuot korestrosilit

Minä että ei kait niitä tarvihe, ihan hyvät ne on pakko olla, niin paljon syön voita, mutta eikun vaan vaatimalla vaati

Meinasin jo pyrkiä karkuun niin eikös paikalle tule pari keskivartalotukevaa hoitsua THL:n valkotakit päällä ja väännä meikäläisen puolinelsonilla kanveesiin ja eikun piikkiä suoneen

Minkäpä siinä tämmöinen bodarikaan tekee muuta kuin antautuu massan edessä
Tästä on nyt pari viikkoa, ja luulin että asia oli jo poikessa päiväjärjestyksestä, mutta mitäs vielä, ei, tänään soi puhelin. Luulin että siellä soittaa lehdenmyyjä, joten vastasin iloisena, on aina kiva jututtaa niitä

Niin eikös siellä soittele se työterveyshoitaja että näistä verikoetuloksista täällä, nämät ovat nyt niin huolestuttavat että heti pitäisi alkaa asialle tekemään jotain, huomenna saatat olla jo kuollut

Lääkäriaikaa ja statiineja suositteli sekä pitäisi alkaa heti napsia jotain välipaloja, vaikka suklaakonvehteja ettei pääse nälkä ruokien välissä yllättämään
Minä sitten värävällä äänellä kyselin että mites paljon yli sadan ne oli, ja sain seuraavat luvut sieltä:
fS-Lipidit [PAKETTI] (01.02.2011)
fS-Kol = 6.7 mmol/l (01.02.2011)
fS-Kol-HDL = 1.54 mmol/l (01.02.2011)
fS-Trigly = 0.7 mmol/l (01.02.2011)
fS-Kol-LDL = 4.8 mmol/l (01.02.2011)
Mites, jokos minä alan tilailla hautakiveä, semmoinen punagraniittinen olisi ihan hieno, jos siihen kaiverruttaisi vaikka että "Tässä Lepää Jälleen Yksi Voin Ja Munien Uhri" niin tietävät myös tulevat jälkipolvet pitäytyä tiukasti Becelissä
Niin ja toinen sitten että jos minun pitää mennä sinne korestsrolilääkärille niin milläs minä varustaudun ettei se minua täysin aivopese rasvattomaan maitoon, aamupuuroon ja sokerijugurtteihin välipalana, tule apuun Antti

Tai etes elsi
Mutta, oi arvon Karppiveljet ja -sisaret, jos tiemme ei enää kohtaisikaan ja slaagi iskee kotimatkalla, niin voisitteko silti muistaa minua ja kertoa vaikka tähän ketjuun miten hengenvaaralliset arvoni ovatten, yritän tässä keskentekoiseen testamenttiini raapustaa tämän foorumin nettiosoitteen niin lapseni tietävät että kannattaako teit' isäin taivaltaa

Testamentista puheenollen, haluaisiko joku partispurkkikokoelmani, on melko kattava