Lardia en syö enkä muutenkaan tykkää renderoida läskiä, nautaa vaan, paistorasvoja en anna edes koralle jos tulee paistettua jotain perheelle, mun kuullotus on ihan vain pientä, ei kuultavaksi asti, silleen vaan että maistuu, mutta enemänkin tuntuu hieman pehmeämmältä kun jääkaappi kylmä raaka läski, kehon lämpimänä.
Silloin kun on talous kunnossa syön vaan entrekottea, semmoista mitä ei täällä kauppahalleisa ole nähtykkään, siinä lienee joku 25-35% (+) rasvaa painosta jos vähänkään pääsen itse vaikuttamaan trimmaukseen, kokonais paino pv ruoalle on silloinon 1 Kg - 1.5 Kg. ja lisää rasvaa ei silloin tarvi syödä ollenkaan, ei edes voita kahvissa. Rasvattomasta entrekotista en maksa penniäkään.
Jauheliha tai paahto paisti ym vähärasvaisella niin ungefäär 100- 200 gr vrk. eli sitä rasvaa menee kokonaisuudessaan aika vähän, lähempänä 200g kun syö kauppojen 400g paketteja eli tosi Karppia, vähempi kun on ihan tuoretta.
Laskeskelin joskus että jos on ihan tuoretta niin menee alle ns. Karppi määrän eli reippaasti alle 80% jotain 60%.
Heh, ne kuutiot on ihan hyviä, toiset vetelee kurpitsa kuutioita lasipurkista, minä näin.
Edit: Luuliemi keitto rasvat on ihan eri juttu ja niitä voi kylmiiltäänkin syödä tai luuliemi hillon kanssa, vähän niinkun dippiä ja lastuja

, pannulla tirisseet ovat entisä eli roskaa, IMO.