karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Vanhan karpun erikoisuuksia
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=99378
Sivu 1/1

Julkaisija:  vanha karppu [ 2020-05-13 23:19:22 ]
Viestin otsikko:  Vanhan karpun erikoisuuksia

Söin juuri suklaasydämiä. Ensin rasvaa paistinpannulle, johon sekoitetaan teelusikallinen kaakaojauhetta sekä kurkumaa ja sinappijauhetta. Siinä sitten paistetaan 100 grammaa kypsäksi keitettyä riivittyä sydäntä ja lisätään lopuksi suolaa. Bon appetit! :D

Julkaisija:  jäbä [ 2020-05-14 03:43:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Vanhan karpun erikoisuuksia

Kuulostaa erikoiselta mutta ei miltään pahalta.
Kaakaon ja kurkuman kitkeryys sopii varmasti hyvin sydämmen kanssa.

Jos tykkäät raakakaakaon mausta, niin testaappas kaakaonibsejä salaatissa. Antaa hyvää makua ja suutuntumaa.

Julkaisija:  ~Weera~ [ 2020-05-14 06:26:50 ]
Viestin otsikko:  Re: Vanhan karpun erikoisuuksia

Ohjeesta unohtui ketsuppi! :roll: :sick:

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/