| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Korpin ruokapäivyri http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=69289 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | croW [ 2015-09-21 20:04:26 ] |
| Viestin otsikko: | Korpin ruokapäivyri |
13 herätys 13:55 öljyssä paistettua lohta ja piimää 18:30 paistettu munakas keitetyillä pavuilla 20:55 piimää ja jugurttia. |
|
| Julkaisija: | tuutu [ 2015-09-22 10:05:21 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Korpin ruokapäivyri |
Lyhyestä virsi kaunis, sanoo vanha kansa Tervetuloa! |
|
| Julkaisija: | croW [ 2015-09-22 20:29:03 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Korpin ruokapäivyri |
tuutu kirjoitti: Lyhyestä virsi kaunis, sanoo vanha kansa Tervetuloa! Joo, näinhän se. |
|
| Julkaisija: | croW [ 2015-09-22 20:48:47 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Korpin ruokapäivyri |
Jotain 7:30 aamupalaksi öljyssä paistettua lohta Jotain 12:30 kahvi Jotain melkein 15:00 kahvi ja piimä Jotain melkein 17:38 papuja Jotain melkein 20 uunilohta kaurakermassa ja hieman maustamatonta jogurttia Olen nykyään kovin "kiireinen" nettiopintojen takia, mutta treenaan vähintään muutaman kerran viikossa juoksumatolla ja yhden kerran viikossa tanssitreeneissä. Vaikka ravintovalintani eivät ole kovin upeita tai kuulosta kovin pitkäjänteisiltä kuuriruuilta, yritän laskea terveyspitoisuudet siten, ettei ruuansulatus hankaloitu. |
|
| Julkaisija: | tuutu [ 2015-09-23 06:24:17 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Korpin ruokapäivyri |
Voisiko "terveyspitoisuuden" takia harkita jotain tuoretta kasvista tuohon lisäksi? |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|