Hyvää huomenta karppila

Kiitoksia, ootte ottaneet mut ihanasti vastaan tänne ♥
Mä näin kamalasti unia viime yönä, useempi exä seikkaili niissä,
kaikkee kummallista.
Vaasassa sataa ja tuulee, ei oo yhtää sellanen keli että huvittais mennä pihalle.
Noista läskeistä..
Mulla on moneen vuoteen isoin lukema mittarissa.. ja huomaan sen ihan kaikessa.
Esim portaiden nousu on raskasta, vaatteet kiristää.
Ääneen en sitä lukua aio sanoa, ensinnäkin hävettää, sitten toiseksi ahdistaa se niin kovin, että jos en sano ääneen,
nii sitten voin joskus ajatella ettei sitä ollut ees olemassa
Salilla en oo käynyt nyt myöskään ehkä kuukauteen, ajattelin kans mennä jos vaan kerkiin tänään.
On vaan yksinkertaisesti pakko pyykätä ja siivota tänään,
alkaan valvomaan 3 yötä ja sitten ei jaksa..
Muutenkin mun salit on niin riippuvaisia työvuoroista,
esim vaikka kuinka ajattelen et aamuvuoron jälkeen on aikaa illalla mennä salille, niin en vaan jaksa.
Noi aamut ku tökkii mulla niin et oon koko päivän ihan zombie.
Syksy on tosiaan ollu taistelua senkin puolesta että oon ollu älyttömän väsyny.
Labroja tsekattiin kun astma alkas oireileen, kilpirauhasarvot ok, hb 150, tulehdusarvot matalat.
Keuhkokuvakin oli ok.
Mä oon käyttäny aika paljon ventolinea, mut nyt sain kuurin kortisonisuihketta myös, ja siitä on ollu apua.
Jotenkin uskon että mun lisääntynyt gluteenittomien tuotteiden käyttö on osasyy mun painon nousuun ja tohon hengenahdistukseen
Niissä kun on sitä vehnätärkkelystä, ja huomasin jo Motoristin aikoina että massu tulee kipiäks kun syön gluteenitonta näkkäriä.
Motoristista puheenollen, ollaan edelleen viestiväleissä, nähty ei olla sitten toukokuun.
Ex-Raksu viestii myös, mahtoi tosin vetää herneet nenään kun kyseli uudenvuoden suunnitelmiani ja vastasin et
meen kaverin luo ( piruuttanikaan en sanonu kenen luo

) ja saunotaan, syödään ja juodaan, ja toivottavasti en herää yksin
No eihän mulla ollu aikomustakaan iskee ketään...

Lisäksi muhun on ottanu yhteyttä se kesäesa, jonka luona kävin ihan ekana Raksun lähdettyä..
Nojoo.. ei noista kukaan mua enää silleen kiinnosta, paitsi Motoristin kanssa päädyn vielä sänkyyn, sen tiedän, mutta tunnetasolla se ei
mua enää tavoita.
Että tällasta täällä