| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Fatsyn ruokapäivis http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=69058 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Fatsy [ 2015-06-11 21:10:34 ] |
| Viestin otsikko: | Fatsyn ruokapäivis |
Hei kaikki! Täällä kohta 27v naisen alku. Heti alkuun ne karseat aloitusmitat eli 160cm pitkä ja karseat 152.4kg leveä. Ideana päästä ketoosiin Aina olen ylipainoinen ollut ja siitä olisi nyt kiva päästä eroon |
|
| Julkaisija: | Fatsy [ 2015-06-11 21:18:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Ja tän päivän eväät olis tässä; Aamupala: - Kylkisiivuja - Raejuustoa - Kurkkua - Kruunumajoa Päivällinen: - 3 grillimakkaraa (Camping chili-sulatejuusto) (oli ihan karsee nälkä) - Kurkkua Iltapala: - Smoothie jossa mansikoita, kreikkalaista jugua, mantelimaitoa ja chiasiemeniä Päivän makrot HH 31g // Rasva 151g // Prot 98g Iltapalan jälkeen oli yllättävän sopiva olo, jess. Kookosöljyteetä ois mieli tehny mutta jäi nyt juomatta, onhan tuossa tuota rasvaa ihan riittävästi tai ainaki lähelle sitä. Hiilarit haluisin yrittää pitää max 20-25g, nyt keskityn siihen vielä vähän enemmän. Ostin mansikoita rasiallisen niin ne vähän nostaa. |
|
| Julkaisija: | fatalji [ 2015-06-12 09:49:31 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Tervetuloa jengiin |
|
| Julkaisija: | mlv [ 2015-06-12 11:59:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Tervetulotoivotus täältäkin. Näyttää että olet jo ottanut selvää ja suunnitellut tuota alkamista ihan hyvin eli ihan mukavalta näyttää. |
|
| Julkaisija: | Fatsy [ 2015-06-12 21:34:51 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Kiitos Fatalji ja mlv! Nyt vähän väsyttää niin laitan makrot aamulla, rupeen nyt nukkumaan |
|
| Julkaisija: | Ooo [ 2015-06-13 15:34:07 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
|
|
| Julkaisija: | Fatsy [ 2015-06-13 23:02:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Ooo Äh, tänään on tehny mieli vaikka mitä mutta jess en oo sortunu! Kauppareissulla taistelin jätskihimoa vastaan,täytyy käydä ostamassa sellaset jätskitikkumuotit ja tehdä omaa jädeä Hiilari paukkuu silti. Syynä mansikat. Aamupalaksi ja iltapalaksi on nyt tullu tehtyä smoothiet johon laitan mansikkaa ja se nostaa hiilaria. Haluisin kuitenkin pitää ne siinä 20g per päivä. Antakaa joku mulle vinkkiä smoothieen jossa ois marjaisa maku mutta ei niin hitsisti hiilareita... Päivän eväät: Aamupala: Smoothie jossa kreikkalaista, mansikoita,mantelimaitoa Päivällinen: 2 naudan ulkofilepiffiä (piti tehä kumpikin että ei mee hukkaan) Salaattia jossa friseetä, majoa, kurkkua ja mozzarellaa Iltapala: Smoothie jossa kuoharia, kreikkalaista, mansikoita, mantelimaitoa ja loraus vanilja soijamaitoa Makrot: HH 38g (18g liikaa siis...) // Rasva 129g (liian vähän...piti juoda kookosöljytee mutta sitten tulikin äkkilähtö kaupingille moikkaamaan ystävää) // Prot 84g (ihan suht ok,vähenmän 75g kunhan tää nälkä alkaa tasottumaan viikon sisään) En oo ikinä ennen maistanut noita mantelimaitoja jne mutta nyt rohkenin kokeilemaan ja menee ne ainakin smoothiessa Kävin myös ostamassa ketostiksejä, näkee vähän konkreettisesti tikulta että miten noi mun hiilarirajat nykysin toimii, kun on esim. Tää kilpparin vajakki nykysin, se on mulle vielä ruokapuolen hommissa vähän vieras asia mutta pitää alkaa siihen perehtymään tässä enemmän. Tällä hetkellä karppisivua joudun selaamaan pelkästään puhelimen selaimella ja se on tosi ärsyttävää, oon ollu yli vuoden ilman tietokonetta mutta nyt onneksi kummitätini haluaa lahjottaa mulle vanhan koneensa,saan sen kun se tulee seuraavan kerran vanhemmilleen eli mun isovanhemmille kylään. Nyt, jakso Bel Airia netfilixstä ja nukkumaan, aamulla aikanen herätys kun on erään perheen naisten ulkoasun kuntoon laitto rippijuhliin ja sitten vauhdilla kotiin tekemään yksi isompi hiusten vaalennus ja värjäysprojekti. Hyvää yötä! |
|
| Julkaisija: | Fatsy [ 2015-06-14 07:47:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Aamupaino 151.1kg eli plussalla mennään... Suuta kuumottaa ja pahoinvoiva olo, en äsken muistanu tehä ketostiksiä mutta täytynee illalla testailla miltä näyttää. Nyt on lähettävä töihin... |
|
| Julkaisija: | virpip [ 2015-06-14 07:53:19 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Mukavaa työpäivää ja toivottavasti lämpenevää kesää. Muistan kyllä sinut hienoa että olet saanut omalta alaltasi työtä |
|
| Julkaisija: | Ooo [ 2015-06-14 08:31:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Miksi manteli- ja soijamaito? Ensin aattelin, et ootko maidottomalla, mutta sitten ei kun on kreikkalaista ym... Oisko noi niitä "vuoden turhakkeita" jollain tavalla... Meniskö jugu, kuohukerma ja kermarahka pohjaksi? Avocadosta saa paksuutta ja "pehmyttä" kans. Mut tuo lisää hiilaria...vVadelma ja mustikka taitaa olla jossain määrin mansikkaa vähempihiilarisia kuin mansikka. Täällä vähiten hiilaria sisältävät marjat: http://www.fineli.fi/topfoods.php?compi ... 0g&lang=fi |
|
| Julkaisija: | Fatsy [ 2015-06-14 12:21:54 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Virpi, jee kiva! Kiitos! Tänään aamulla oli jo ihan lämmin mutta nyt näyttää siltä että iltaan mennessä tulee taas vettä..huoh. Ooo, ajattelin kokeilla varsinkin sitä mantelimaitoa kun saa löysempää smoothieta aikalailla hiilarittomasti ja olen pohtinut että jos jossain vaiheessa kokeilis maidotonta niin se korvaisi sitä. Mulla nimittäin päänahka oireilee jostain ruuasta mutta kun ei tiedetä mistä niin sitä täytyy alkaa kokeilemaan, lääkäri ehdotti maidotonta. Muttakun se kerma on niiin hyvää ja sallittua |
|
| Julkaisija: | susanna85 [ 2015-06-14 20:23:30 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Fatsyn ruokapäivis |
Tervetuloa! Omasta kokemuksestani niin maitotuotteet nostaa helposti hiilarimäärät sinne 20-25 g ulkopuolelle, varsinkin "vähärasvaisemmat" kuten kreikkalainen jugu, kun niitä syö helposti enemmän kerralla kuin rasvaisempia, kuten kerma ja ranskankermat. Niin, ja pienenä kesävinkkinä. Mansikat vispikermalla on paljon herkullisempaa kuin jäätelö! Aina välillä kesäisin sorrun ostamaan jäätelön, eikä se koskaan maistu yhtä hyvältä kuin ennen. Sellainen vähärasvainen, keinotekoinen maku... Miten olisi kookosmaidon/-kerman lisääminen smoothien? Siitä saa kivasti rasvaa ja vain vähän hiilareita. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|