Huhhuh, ompas ollut hulina-viikko, mutta niin kiva!!
Syömiset on ollut suurimmaksi osaksi ihan järkeviä, mutta jonkun verran tuli juotua

Maanantai:
Noin kymmeneltä olin Espoossa ja työkaverin houkuttelemana (tai ei mua kauheasti tarvinnut houkutella

) istuttiin vielä pari tuntia hotellin baarissa. 2 isoa olutta join, ja söin 2 salami-snackiä.
Tiistai:
Hotelli aamupala, leikkeleitä, juustoa, kasviksia, munakokkelia, pekonia, nakkeja, herkkusieniä, uunitomaatti, silliä. Kahvia ja vettä. Mä olin ihan ihmeissäni, että pystyin skippaamaan kaikki pahat herkut. Siis mulla on todella helppo olla kotona syömättä leipää kun en sitä koskaan sinne ostakaan. Mutta tuollaisissa paikoissa, jossa sitä on houkuttelevasti tarjolla, usein tulee lipsuttua. Mutta mä olin vakaasti päättänyt olla ottamatta mitään väärää, joten se päätös sit piti. Oikeastaan oli aika helppoakin, jotenkin kun sen oli jo valmiiksi miettinyt, että ei ota mitään pahaa, niin siinä oli sitten yllättävän helppo pysyä. Ainoastaan vettä hakiessa teki niiiiin mieli ottaa appelsiinimehua, vaan pysyin tiukkana.
Lounaaksi söin Sodexolla tonnikalasalaattia, mihin laitoin jotain valmista salaatin kastiketta.
Teetä makeutusaineella. Ei ollut vaikeuksia skipata tarjolla ollut pulla.
Välipalaksi Valio Pro feel mangojuoma.
Sitten eka koulutuspäivä olikin jo ohi, heivasin läppärin hotellille ja lähdin moikkaamaan ystävää keskustaan <3<3<3 Oli ihan huippua nähdä vanhaa ystävää ja myös käydä oikein isolla kirkolla shoppailemassa. Tuli käveltyä aika paljon, ja osteltua vaatteita. Käytiin vielä syömässä Morrisons:issa. Siellä oli jotkut Syö Helsinki -viikot jatuoltakin sai hampparin 10 e. Söin jonkun Hot Burgerin, josta jätin sen kannen syömättä. Ranskalaisia söin jonkun verran, ja siinä kyljessä ollutta salaattia myös. Join yhden ison ja yhden pienen oluen. Tää oli koko viikon epäkarpein ruoka. Mut oli sika-hyvä hamppari!
Keskiviikko:
Aamupalaksi aikalailla sama setti ku tiistainakin, lisäyksenä 1 keitetty kananmuna ja ei uunitomaattia.
Lounaaksi paistettua lohta bearnaise-kastikkeella ja lisäkkeeksi vihreitä papuja ja sipulia, sekä joku perussalaatti valmiskastikkeella. Lohi ja soosi oli tosi hyviä, vaan ne pavut oli ihan järkkyttäviä, perus Sodexo-kamaa siis.
Teetä makeutusaineella, eikä taaskaan pullaa.
Välipalaksi Valio pro feel mangojuoma.
Taas sama setti ku eilen, eli läppärin heivaus hotellille ja sitten toista ystävää tapaamaan keskustaan <3<3<3 Jälleen kerran paljon kävelyä ja shoppailua, myös Hulluilla tuli käytyä vaan se oli todella pettymys, enkä mitään sieltä ostanut. Käytiin syömässä Factoryssä Aleksilla, söin itsekasatun salaatin ja join lasin valkkaria. Salaatissa oli kanaa ja manchegojuustoa, kastikkeena joku hunaja-dijon-parmesan -kastike vaan se oli harmittavan mitäänsanomattoman makuinen.
Keskustasta tullessa kello oli vielä niin vähän ja mua ei yhtään väsyttänyt, joten soitin työkavereille ja heidän kanssaan menin vielä istumaan iltaa hotellin baariin. Join yhden pienen oluen ja 2 lasia valkkaria.