Tervetuloa mukaan miahkristiina ja Sagu! Ihanaa, että seuraatte! Nostaa omaa motivaatiota tosi paljon, kun tietää, ettei tarvitse kirjoitella vain itselleen

Onkos teillä kokemuksia 5:2:sta tai muusta pätkistelystä? Jos on, niin millasia?
Tänään on siis ensimmäinen paastopäiväni! Tää on mennyt ihan uskomattoman helposti. Koitan 2-päivinä panostaa proteiinipitoiseen evääseen, sillä se pitää ainakin mulla nälkää kohtuullisen hyvin. Tässäpä vielä päivän syömingit:
klo 12: voissa (5 g) paistettu kahden munan munakas, jossa kinkkuleikkelettä (40 g) + 100 g hapankurkkua
klo 18: voissa (5 g) paistettu kahden munan munakas, jossa kinkkuleikkelettä (40 g) + 50 g paprikaa ja 60 g kurkkua
Kiloklubin laskurin mukaan yhteensä 497 kcal.
Ruoan monipuolisuudella en siis voi tänään kehuskella

Mutta hyvin on pysynyt nälkä poissa. Ensimmäisen kerran pieni nälkä alkoi vaania vasta vähän ennen kuutta. Olen juonut tänään aika paljon vettä ja teetä, joten silläkin voi olla vaikutusta kylläisyyden tunteeseen. Ei myöskään ole ilmennyt päänsärkyä tmv. Hommaa saattaa helpottaa myös se, että mulla on normaalistikin melko pitkät ateriavälit. Nyt käytännössä söin normaalia pienempiä annoksia ja jätin aamiaisen väliin

Huomenna mennään ihan normilinjalla, ja seuraava paastopäivä onkin keskiviikko (lähden loppuviikoksi pääsiäisen viettoon vanhempien luokse, joten ajattelin mennä siellä suhteellisen rennolla linjalla

).