Alkaa vointi koheta sen verran että sain aikaiseksi uuden päikyn. Tervetuloa Mirrilään vanhat ja uudet kävijät!
Laitanpa tähän jotain tietoa itsestäni jos vaikka uusia lukijoita on paikalla. Ensi vuonna tulee karppaamista täyteen 9 vuotta. Mun piti vaan kaksi viikkoa kokeilla tätä, kun Eeva-lehdestä luin Antti Heikkilän haastattelun karppaamisesta mutta tällä teillä ollaan edelleen, kun sopii mulle niin hyvin tää homma.
Sain painon pudotettua hyvin normaalipainoon ja pysymäänkin siinä kunnes sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja kaikki kilot tuli takas ja enemmänkin vaikka jatkoin edelleen karpaten. Hakeuduin sit funktionaalisen lääkärin hoitoon ja oikea lääkitys, antioksidantit ja karppaus auttoi niin että paino lähti itsestään putoamaan ja nyt olen enää lievän ylipainon puolella. Olen päässyt eroon myös masennuslääkityksestä jota söin yli kymmenen vuotta. Karppausta en pois vaihtaisi mistään hinnasta!
Kahden kissaneidin kaa asustelen ja Mirrilässä kerron niidenkin kuulumisia ja tekemisiä aina välillä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja vapaaehtoistyötä teen jonkin verran.
Lääkitys tuntuu nyt auttavan selvästi siihen että niska ei oo enää yhtään kosketusarka ja siksi mä varmaan saan nukutuksikin

Tänään yks kaks havahduin tuohon huomioon.
Prismassa oli Maitokolmion puolen litran kermoja 30% tarjouksessa ja mä ostin kaksi. Nyt on kefiirille kunnon evästä. Sain taas yhden pyynnön antaa kefiiriä kun sana oli levinnyt tästä että jaan sitä eteenpäin.