Hei! Olen 163cm pituinen 25v mimmi.
Lähtöpaino n. vuosi sitten 100kg, josta on 22kg pudotettu eri dieetein ja 18kg olisi vielä edessä:
Aloitin jättämällä herkut pois, tippui 6kg, paino jumittui. Sitten aloin 5:2 dieetille jolla tippui 11kg, ja taas kerran paino jumittui. Palkkasin Personal Trainerin jonka avulla tuli 1kg lisää (

). Tämän jälkeen PT suositteli riisin ja perunan jättämistä pois, ei muuta vaikutusta kuin että ilmavaivat vähenivät. Jätin omatoimisesti myös leivän pois, ja paino tippui 8kg.
Tosin nyt taas paino jumittaa ja pitäisi jotain keksiä, ja tää VHH kuulostaa tällä hetkellä parhaimmalta. Aloin hiilaripelkoiseksi ja jätin myös salaatin pois, mutta otin kuukauden jälkeen järjen käteen ja tänään lappasin kasviksia (jäävuorisalaattia ja tomaattia) lautaselle, heti tuntuu henkisesti paremmalta

Rasvakammoinen olen vielä, katotaan jos siitä pääsen kanssa joskus eroon

Olen ollut hieman hakuteillä ruokavalioni suhteen ja kohta onkin 3 viikkoa menty 700-800kcal sohvalla maaten ja kaikki lihakset ihan jumissa(työttömänä). Olisi tarkoitus alkaa käydä 4 kertaa viikossa tunnin kävelylenkeillä, jos en tuolla kurjassa syyssäässä niin sitten salilla.
Nyt siis kiloklubin avulla aloin soveltaa nykyistä ruokavaliotani, ja haluaisin neuvoja ja kommentteja kokeneemmilta että miltäs vaikuttaa?

Huomenna pitäisi alkaa tällä ruokavaliolla mennä.
Aamupala:
3 paistettua/keitettyä kananmunaa (ilman rasvaa)
Välipala:
1 Arla maustamaton proteiinirahka (110kcal, rasva 0,4%, HH 8g, proteiini 20g)
1 dl lightmehukeittoa
1 siivu 5% aamupalajuustoa
Lounas:
150g (raakapaino, paistettuna n.100g) Rainbow broilerinsuikaleita paistettuna (ilman rasvaa)
200g jäävuorisalaatti
1 tomaatti (kauppareissun jälkeen totesin että ehkä parempi ostaa jatkossa kurkkua HH-pitoisuuksia ajatellen, muttakun tomaatti on niiiiin herkkua!

)
Päivällinen:
2 purkkia Rainbow tillitonnikalaa
Iltapala:
200g Arla Ingman 1,5% raejuustoa
Proteiinit: 155g
Rasvat: 49g
HH: 25g
Kcal: 1040