Ääh, ei oikein putkeen menny eilinen. No, mut sinne päin kuiteskin. Enpä mää koskaan ole niin hirmu tarkka ollutkaan syömisistä. Leipää olis haluttanu illalla, joten tänään onkin sitten mantelileipien leivonta illalla tiedossa.
Niin ja jääkaappi huutaa tyhjyyttään, kun yrittänyt saada sieltä normisafkat veks, jotta karppia mahtuu tilalle. Kauppareissua pukkaa.
Tänään (51,9)klo 7 partista viinimarjahillolla ja - marjoilla, auringonkukansiemeniä, tl kookoshiutaleita. Kahvia.
klo 12.15 eiliset jämät punisjauhishomekerma -vuoasta, pala munakasta tosi runsaalla homejauhistäytteellä, paprikaa, kurkkua. Kahvia ja taitaa jälkkäriksi mennä pari irtistä
Voi vide, ku toi punislaatikko on hyvää

. Nyt se loppu. Täytyy vkl:na ladata uusi satsi tuleen.
Pitäis uinti taas aloittaa, mutta en kehtaa nyt vielä mennä, kun toi iho tosi räjähtänyt kesän juominkien jälkeen

Toivottavasti maanantaina olisi jo uintikunnossa...
klo 15.30 pähkinöitä 7 kpl
klo 17.30 Paprikaa, kaupasta valmista grillattua lihaa arviolta 60 gr, 2 palaa %-suklaata
klo 21 mantelileipä ilman lisukkeita (joo, ei, en välttele lisukkeita. Satun vaan tykkäämään mantelileivästä, varsinki just tehdystä, ihan sellaisenaan).