karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 18:12:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 237 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 512 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-20 10:36:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Nonniin, oliskohan se aika palata lähtömaisemiin. Vimppa postaus ollu näköjään maaliskuussa, joten sitä turha jatkaa...

Suurempia esittelyjä en ala tekeen, kun aika moni varmaan jo vuosien saatossa muistaakin tän tapauksen joka aina välillä katoaa pimennyksiin ja palailee sitten nolona häntä koipien välissä takaisin :oops:

Kesä meni... tota niin... pitkälti terassilla notkuessa ja tissutellessa. Sepä sitten taas iloisesti näkyy mun kokovartalopsorin rasittamassa ihossa :( Itseäni tässä voi vaan syyttää.... Nyt sitte otettu niskasta kii ja tissuttelut tissuteltu.

Painon kanssa ei edelleen ongelmia, vaikka alkoa ja karkkia menny aivan liikaa. Suht karppia ollu muutoin. Mutta tästä tää nyt sitte taas lähtee =D>

Tänään (51,8 kg)
klo 7 jälkiuuniviipale juustolla ja kinkulla, kermaviili-rahka -seosta viinimarjoilla ja siitä tehdyllä hillolla, auringonkukansiemeniä. Kahvia
klo 10 irtokarkkia 5 kpl
klo 11.30 kahvia
klo 14 punis-aura-jauhis-kuohukerma -vuokaa, suippopaprikaa, kurkkupala. 2 pähkinää.

klo 19 peruna voilla, pari silliä, 2 irtistä, pähkinöitä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-20 11:34:45 
Poissa
kukkka
kukkka
Avatar

Liittynyt: 2011-03-20 13:33:11
Viestit: 1483
Kuva

Tervetuloa taas, ei täällä hyljitä :lol:

_________________
"to dream is a gift / to love is divine / to dream is to be / to live is to shine"
Rimpula 6/12 Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-20 13:28:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
PaintedGirl kirjoitti:
Kuva

Tervetuloa taas, ei täällä hyljitä :lol:


Voi kiitos :respect: Ihanaa, että kelpaa vielä joukkoon :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-21 09:30:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Ääh, ei oikein putkeen menny eilinen. No, mut sinne päin kuiteskin. Enpä mää koskaan ole niin hirmu tarkka ollutkaan syömisistä. Leipää olis haluttanu illalla, joten tänään onkin sitten mantelileipien leivonta illalla tiedossa.

Niin ja jääkaappi huutaa tyhjyyttään, kun yrittänyt saada sieltä normisafkat veks, jotta karppia mahtuu tilalle. Kauppareissua pukkaa.

Tänään (51,9)
klo 7 partista viinimarjahillolla ja - marjoilla, auringonkukansiemeniä, tl kookoshiutaleita. Kahvia.
klo 12.15 eiliset jämät punisjauhishomekerma -vuoasta, pala munakasta tosi runsaalla homejauhistäytteellä, paprikaa, kurkkua. Kahvia ja taitaa jälkkäriksi mennä pari irtistä

Voi vide, ku toi punislaatikko on hyvää :smt007. Nyt se loppu. Täytyy vkl:na ladata uusi satsi tuleen.

Pitäis uinti taas aloittaa, mutta en kehtaa nyt vielä mennä, kun toi iho tosi räjähtänyt kesän juominkien jälkeen :oops: Toivottavasti maanantaina olisi jo uintikunnossa...

klo 15.30 pähkinöitä 7 kpl
klo 17.30 Paprikaa, kaupasta valmista grillattua lihaa arviolta 60 gr, 2 palaa %-suklaata
klo 21 mantelileipä ilman lisukkeita (joo, ei, en välttele lisukkeita. Satun vaan tykkäämään mantelileivästä, varsinki just tehdystä, ihan sellaisenaan).


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-22 10:17:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Juu, sain illalla väsättyä mantelileipiä pellillisen (8 suht isoa) ja piru ku oli hyvää =P~ Tänään aamulla iskin herneet likoon ja väsään illalla hernekeittoa pakkaseen. Sulatin pakastimen tossa pari viikkoa sitten ja nyt siellä ei käytännössä ole muuta kuin viime vuotisia viinimarjoja vähän ja niistä tehtyä hilloa. Täytyy alkaa pakastinta täyttään, että olis aina jotain valmiina, ku nälkä iskee.

Äiskä tulee iltapäivällä pohjoisesta piipahtaan matkallaan Turkuun, joten jos vanhat merkit pitää paikkaansa, niin tänään on normipitsapäivä. On se kumma, ku äiskä ei kotonaan (Kemissä) ikuna osta iskän kanssa pitsaa, mutta ku Hesaan tulee, niin takuuvarmasti pitsaa on saatava... Kai se on äitylille semmonen "pistetään elämä risaseks" -meininki, ku stadiin pääsee :lol:

51,5 kg
klo 7.30 normiaamiainen eli 100 g partista, viinimarjoja ja -hilloa 1,5 tl, kookoshiutaleita, auringonkukansiemeniä. Kahvia.
klo 10.45 kahvia

12.30 iso pläjäys jauhishome -munakasta, paistettua sipulia, paprikaa, kurkkua.

Taitaapi pari irkkaria ottaa imeskeltäväks.

klo 20 grillattua broikkua

Ei siis äiskän kanssa käytykään hakeen pitsaa :shock: Oho...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-22 15:02:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Jee ja jippii, solis niinku perjantai ja töistä veks kohta. Täytyy mennä äityliä asemalle vastaan ku se raukka raahaa mulle taas kylmälaukku täynnä viinimarjoja ja -hilloa. Rauhallinen koti-ilta tiedossa.

Pahus, ku toi mun iho on hirveessä kunnossa. Paraneminen vie yleensä sen pari viikkoa ja kohta se eka viikko kärsitty. Ja sitte ku se paraneminen lähtee kunnolla käyntiin alkaa se kauhea yöllinen kutina :cry: Mulla ku on tää kokovartalopsori niin ei paljoa naurata. Onneks kasvoissa ei nyt ole. Kämmenetkin aivan ihme kuivina, nahka vaan irtoaa...

No, valivali... On tää vaihe jo tarpeeksi usein koettu 25 vuoden aikana, että luulis jo ämmän oppineen, että alkoholi ei isommissa mittakaavoissa ole hyvä, varsinkin kun sen vielä yhdistää sokeriin...

Pitäis takoa järkeä vähän tähänkin päähän ](*,)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-22 15:11:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-31 20:21:01
Viestit: 7651
Turkulainen karppi bongattu! :wink: Seuraillaan. 8)

Ja kyl mää sut vanhastaankin muistan.

_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-25 09:31:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Voi, nyt tuotan Oulaliina pettymyksen. Asun Hesassa ja äityli poikkes täällä matkallaan Turkuun...

Ja vanhoja tuttuja tosiaan ollaan :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-25 10:28:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Lauantai

8.00 mantelileipä juustolla, 100g partista viinimarjoilla ja -hillolla, siemeniä, kookoshiutaleita, kahvia
15.30 Amarillossa: ranskalaisia, friteerattu sipuli ja motzarellatikku, pulled porkia, kanaa. Dippejä.
20.00 grillattua broikkua vähän
Naposteluna illalla meni irtokarkkeja....

Sunnuntai
Aamu: sama kuin eilen
12.00 grillattua kanaa, %-suklaata, omena, kahvia
18.00 pala aprikoosikookos -piirakkaa, %-suklaata, kahvia
Naposteluna päivän mittaan ruuanteon lomassa: jauhelihaa, aprikoosi. Jotain muutakin, mutta en muista mitä.... :-k


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-25 10:55:26 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
fatalji kirjoitti:
Lauantai

8.00 mantelileipä juustolla, 100g partista viinimarjoilla ja -hillolla, siemeniä, kookoshiutaleita, kahvia
15.30 Amarillossa: ranskalaisia, friteerattu sipuli ja motzarellatikku, pulled porkia, kanaa. Dippejä.
20.00 grillattua broikkua vähän
Naposteluna illalla meni irtokarkkeja....

Sunnuntai
Aamu: sama kuin eilen
12.00 grillattua kanaa, %-suklaata, omena, kahvia
18.00 pala aprikoosikookos -piirakkaa, %-suklaata, kahvia
Naposteluna päivän mittaan ruuanteon lomassa: jauhelihaa, aprikoosi. Jotain muutakin, mutta en muista mitä.... :-k

Siis onko sulla psoriasis...
Eikös silloin kaikki viljat ja sokerit ynnä mahdolliset lisäaineet pitäisi kokonaan hylätä :roll:
Samoin typsi-rapsi ym. kasviöljyt (lukuunottamatta oliivia ja kookosta)

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-25 11:03:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Oli reipas viikonloppu näin niinku ruokapolitiikan kannalta.

Perjantaina väkersin iiisson kattilallisen hernekeittoa (jauhiksella), lauantaina käytiin äiskän kanssa Amarillossa syömässä ja sunnuntaina leivoin aprikoosikookos -piirakan (hyvää, ens kerralla vaan hieman enemmän vielä makeutusta =P~ ) sekä tein ison vuoan punajuuri-jauhis-homejuusto-kuohukerma -pataa. Lisäksi kävin lauantaina autolla kaupassa, jotta saa raahattua enemmän safkaa, ym. muuta. Nyt onkin sitte jääkaappi ja pakastin täynnä eli täällä ollaan varauduttu siihen, että jos toi Islannin tulivuori purkautuu tai Ukrainan sota laajenee eikä pääse ulos, vaan joutuu linnottautuun kotiin, niin tää nainen ei ainaskaan ihan heti nälkää nää 8)

Aloitin viikko sitten maanantaina (18.8.) talousbudjetin pidon, johon merkkaan kaikki rahamenot. Viime viikon ruokamenot oli aika isot (noin 97 euroa), mutta ostelinkin kaikkea mahdollista sekä pakasteeseen että myös kuivakaappiin. Eiköhän tuo ruokamenopuoli tasoitu tässä ajan mittaan, kun ihmeitä ei tarvi nyt sitte ostellakaan. Autoon meni 246 € (oli vakuutusmaksuviikko 206 €) ja ylimääräisistä menoista tupakkaan meni eniten 26,30 €. Koko viikon menot aika huimat 456,54 € :shock: Ja alkoon meni 0 € =D>

En erityisesti yritä vetää taloudellista kitukuuria, vaan mielenkiinnon vuoksi päätin seurata nyt puoli vuotta näitä menoja. Niin ja missään huvituksissa en käyny viime viikolla (paitsi äitin maksama Amarillo), joten ne puolestaan nostaa omalta osaltaan menoja.

Taidanpa heittää tuonne yleiselle keskustelulle haasteen, että muutkin alkais seuraan ruokamenoja. Olis meinaan kiva tietää muidenkin ruokaan upottama rahamäärä :-D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-25 11:50:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
tuulimumma kirjoitti:
Siis onko sulla psoriasis...
Eikös silloin kaikki viljat ja sokerit ynnä mahdolliset lisäaineet pitäisi kokonaan hylätä :roll:
Samoin typsi-rapsi ym. kasviöljyt (lukuunottamatta oliivia ja kookosta)


Joo, on mulla psori. Amarillo -reissu oli tosi poikkeus, äidin vierailun kunniaksi.

Vehnäjauho on täysin kiellettyjen listoilla. Muita kestää, jos satunnaisesti silloin tällöin ---> ei vaikutusta ihoon
Sokeri pieninä määrinä ---> ei vaikutusta ihoon. (Irtokarkit mun pahe, pitäis yrittää irrottautua...)
Makeutusaineet ---> ei vaikutusta
Hedelmät silloin tällöin ---> ei vaikutusta
Öljyt ---> ei vaikutusta. Tosin en öljyjä paljoa käytäkään.
Stressi ---> iho alkaa oireileen
Alkoholi ---> iho räjähtää, jos alkoa usein. Yksittäisen oton silloin tällöin kestää


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-25 12:43:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Painosta ei tietoa. En käynyt viikonloppuna... Oho :shock:

klo 7 mantelileipä juustolla, 100g partis, viinimarjoja ja -hilloa,siemeniä, kookoshiutaleita,kahvia
klo 11 pähkinöitä 10 kpl, porkkana, paprikaa, pikku pala kurkkua, kahvia
klo 13 iso satsi punajuurihomejauhis-vuokaa, kahvia, pari irkkaria

Ilta meni plörinäx :roll:
Pitkin iltaa: normivalkosuklaata ja juustosnackseja, muutamia irkkareita...

Pahus soikoon. No, ei tää niin vaarallista ole, eihän ?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-26 09:07:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Jaa-a, yksin saan täällä kirjoitella :cry: No luvuista näkyy, että vierailijoita on, mutta ilmeisesti pirun ujoa sakkia :?

Joo, eilinen ilta meni jostain syystä mässäilyks. Vatsa oli kipeä ja paska lensi :roll: Toivottavasti ei tarvi vähään aikaan mässäillä. Valitettavasti kaappiin jäi vielä juustosuikeroita, irtokarkkeja ja pakasteessa jätskiä... ...

Tänään (51,9)
Aamu: ½ mantelileipä juustolla, normipartissetti, kahvia

Painoa en siis ole pudottamassa, mutta pahakseni en laita, jos vyötärö kapenisi. Se tällä hetkellä jotain 70 cm (?), mun ikuinen ongelmakohta. Piti aamulla mitata, mut unohin. Mittaus siis tästä lähtien keskiviikkoisin.

klo 12.45 hernekeittoa ehkä 2,5 dl, paprikaa, porkkana, 10 pähkinää, 5 irtokarkkia. Kahvia
klo 17 pieni pala grillattua lihaa pahimpaan hätään, jotain 40 g
klo 19 muutama (6 ?, ei ihan minikokoisia) paistettu muikku (olis pitäny kauemmin paistaa, että olis ollu rapsakampia), porkkana, ruokalusikankokoinen pala aprikoosikookospiirakkaa, 5 irtistä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-26 16:30:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-31 20:21:01
Viestit: 7651
Itsekin voisin osallistua ruokamenojen seurailuun! Kunhan on aikaa, voisin laskea viime viikon menot. Tiedän, että esim. suunnitelmallisuus ruokasysteemeissä tekee ison säästön ruokamenoihin pitkässä juoksussa.

Ajattelin nyt syksyllä juuresten ollessa edullisia pitää säännöllisesti sosekeittopäiviä, ja prodeksi sitten raejuustoa. Samoin munia tulee kulumaan paljon. Lihassa varmaan täytyy vähän pihistellä, mutta onneksi itsellä tulee "lihakiintiö" täyteen kunhan sitä saa muutaman kerran viikossa.

_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-27 08:43:38 
Poissa
kukkka
kukkka
Avatar

Liittynyt: 2011-03-20 13:33:11
Viestit: 1483
Et sää yksin ole. Käyn lukemassa kirjautumatta näitä juttuja kun en ehdi koneelle.
Kommentoin sit kun ehdin :)

Mielenkiintoinen idea toi ruokamenojen seuraus. Jaksaisko joku tehdä valmiin taulukon? :mrgreen:

_________________
"to dream is a gift / to love is divine / to dream is to be / to live is to shine"
Rimpula 6/12 Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-27 08:57:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
oulaliina kirjoitti:
Itsekin voisin osallistua ruokamenojen seurailuun! Kunhan on aikaa, voisin laskea viime viikon menot. Tiedän, että esim. suunnitelmallisuus ruokasysteemeissä tekee ison säästön ruokamenoihin pitkässä juoksussa.

Ajattelin nyt syksyllä juuresten ollessa edullisia pitää säännöllisesti sosekeittopäiviä, ja prodeksi sitten raejuustoa. Samoin munia tulee kulumaan paljon. Lihassa varmaan täytyy vähän pihistellä, mutta onneksi itsellä tulee "lihakiintiö" täyteen kunhan sitä saa muutaman kerran viikossa.


Kiva, tervetuloa messiin :D Mielenkiintoista seurata pitkällä juoksulla, minkä verran menee rahaa ruokaa. Yritän pitää nyt puoli vuotta kirjanpitoa, jotta yksittäiset rahahuiput tasoittuu. Eilenkin tuli vielä ostettua muikkuja, jauhista (1,99/400 g) ja broiskunkoipia (1,29/kg) ja tänään menen ostaan Tarjoustalosta kananmunia ku on vaan 2,50/3 rasiaa. Sitten on kyllä pakko lopettaa ostelut, ku mitään ei enää mahdu pakasteeseen (ihan piripinnassa koko pakastin...) ja jääkaappikin olis syötävä tyhjäx. Tietty pieniä täydennyskeikkoja pitää välillä kauppaan tehdä; lähinnä juge, rehu, juures, kuohis -rintamalla.

Mää oon tämmönen ihme hamstraaja välillä :roll: Pitäis välillä keskittyä syömiseenkin eikä vaan ostella ja kokkailla koko ajan.

Joo, noi juurekset alkaa oleen aika edullisia. Tein vkl punajuurijauhishome -vuokaa eikä iso satsi kyllä paljoa maksanut (punis oli jotain 1,20/kg). Porkkanoita pari kiloo kaapissa, lanttua vois ostaa niin tekis näppylämuussia pitkästä aikaa...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-27 12:03:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
PaintedGirl: Kiva kuulla, että poikkeat täällä :D

Tää päivä. Painosta ei tietoa, mutta vyötsky oli 69 cm. Siitä ku sais 4 cm pois, niin olisin tyytyväinen :D Helpommin sanottu kuin tehty.
7.00 1/4 mantelileivästä juustolla ja ½ lauantaimakkara, normisettipartista. Kahvia.
12.30 1/4 mantelileivästä juustolla, paprikaa, ½ porkkana, pikkupala mutakakkua, ½ aprikoosi, 10 pähkinää. Kahvia.

Joo, tiedän. Vähän on hintsut noi lounaseväät... On mulla hernekeittoa matkassa, mutta ku ei ole nälkä. Pakko kuiteski jotain syödä ku kohta hilppasen asioille ja ruokaa tarjolla seuraavan kerran tossa kuuden hujakoilla.

Niin ja muuten :!: eilen aloitin liikunnan puolen vuoden tauon jälkeen. Ei mitään tajunnanräjäyttävää hikijumppaa, vaan kevyesti lähdetään liikkeelle. Kuntopyörällä 30 min Masterchef Australiaa katsoessa (3 x 10 min). Tänään sama homma odottaa.

17.30 porkkana
19.30 ½ paistettu pottu, paistettua sipulia, 6 paistettua muikkua, n. 60 g grillattua lihaa, 1/4 persikasta, tosi pikkupala aprikoosikookos -piirakkaa, pala %-suklaata

Liikuntana toi jo mainittu 3 x 10 min kuntopyöräilyä. Haluais alottaa jo uimisen, mutta iho ei meinaa parantua. Oli miten oli, niin maanantaina menen uimaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-28 09:30:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Paskanmarjat. Oli illalla jäänyt pakastimen ovi raolleen ja nyt se sitte taas jäässä. Just vajaa kuukausi sitte sulatin ja nyt taas sama ruljanssi edessä #-o No, odottelen kuukauden ennen uudelleen sulatusta, ko pakastin niin piripintaan täynnä, että sulattaminen hankalampaa ja suoraan sanottuna ei vois vähempää kiinnostaa alkaa heti samaa hommaa tekeen...

Tänään (51,6)
7.15 ½ mantelileipä juustolla, ½ lauantaimakkaraleikkeestä, normipartis -setti. Kahvia.
13.00 ½ mantelileipa juustolla, porkkana, kahvikupillinen hernekeittoa, pieni pala mutakakkua (ei muuten onnistu multa ikinä. Paistan liian kauan ja on ku kivi. Hyvänmakuinen kivi tosin =P~ )

Perunkirjoitustilaisuus takana. Vielä tunnin nysvään toimistolla ja sitten kotia kohti. Illalla suunnitelmissa tehdä banaani-kookos -muffinsseja. Mietin, mihin upotan jääkaapissa olevan kookosmaidonjämät ja toi ohje pisti silmään. Kaikki ainekset löytyy, joten ei tarvi ees kaupassa käydä. Tai no täytyy, mutta ainoastaan muffinssivuokia.

Aamulla klo 9.15 ekokampaamoon aika. Kasviväri, leikkaus ja kuivaus :D

15.30 10 kpl pähkinää, 3 irtokarkkia
17.30 porkkana
19 ½ paistettu pottu, 5 paistettua muikkua (ei neulasia), 40 g grillattua lihaa, pala aprikoosikookos -piirakkaa, 1/4 persikkaa, pala % -suklaata

Liikuntana sama 3 x 10 min kuntopyörää.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paluumuuttaja kehiin
ViestiLähetetty: 2014-08-29 12:29:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
Kampaajalta tultu. Ihana paikka (Ekohius), todellinen hemmottelu. Kallis tosin, 178 €. No, eipä siellä joka päivä juokse. Edellisestä värjäyksestä oli puoli vuotta, joten kaksinkertainen värjäys nyt, mikä nosti hintaa.

51,1 kg
6.30 1/4 mantelisämpylää juustolla, normipartissetti, kahvia
12.30 1/3 mantelisämpylää juustolla, porkkana, 1/4 persikkaa, 11 pähkinää, rkl -kokoinen palamutakakkua, kahvia (olis kyllä mukana ollu vielä punishomejauhis -vuokaa, mutta ei napannu nyt).
20.00 porkkana, ½ paistettu pottu, 5 paistettua muikkua, pieni pala grillattua broikun rintaa + tacodippiä, pala %-suklaata, pikku pala aprikoosikookos -piirakkaa.

Ei ollu koko päivänä oikein ruokahalua ---> pakolla syömistä. Johtunee flunssanpoikasen saapumisesta. Kurkussa "pala" ja kutisee, aivastuttaa, palelee.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 237 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 512 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)