Paino saavutti taas uudet ennätyslukemat tuossa keväällä. Tein epätoivoisen ratkaisun ja aloitin Cambridge-dietin.
Jaksoin melkein kolmeviikkoa syödä pussiruokaa. Nälkä vaivasi kokoajan ja puutarhahommissa meinasi taju lähteä.
Päätin viikko sitten lopettaa pelleilyn ja palasin pitkästä aikaa karppiruuan pariin.
Cambridge aloituksesta oli se hyöty, että pääsin eroon sokerista. Olen ollut varsinainen sokerihiiri. Ja sen kyllä huomaa.
Päätin myös hylätä puntarissa juoksemisen ja sen sijaan yritän opetella kuuntelemaan itseäni.
Päätin syödä hyvää ruokaa riittävästi, juoda paljon vettä ja nauttia siitä, että ei ole nälkä eikä kokoajan pyörrytä.
Karpin keittokirjoja omistan kaksi kappaletta ja niitä olen ahkerasti selaillut ja kokkaillutkin ruokia.
Tämän päivän aloitin mantelileivällä jonka väliin laitoin tuorejuusto-metvursti-purjo-tahnaa, jota jäi
yli kun eilen leivoin täytettyjä leipiä (karpin keittokirjasta tietenkin). Kahvia join kaksi kupillista mustana.
Lounaaksi otin neljäsosan kinkkupiirasta, jonka leivoin eilen.
Illalla kotona odottaa jauhelihapihvi ja kukkakaalimuusia sekä jotain salaattia ja raejuustoa.
Iltapalaksi syön luultavasti mantelileivän, kinkulla, juustolla ja salaatilla.
Nälkää ei todellakaan tarvitse nähdä. Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi.
Hienoa on se, että olen päässyt irti karkista, pullasta ja sokerista ylipäätään.