Tervehdys Jospa se minäkin aloitan... alla olevasta löytyy alkutietoa minusta:
viewtopic.php?f=16&t=56693Eli olen tälläinen reilu 30-kymppinen emäntä.... Hiljattain vasta kirjauduin tänne foorumille. Todennut olen että karppaus on minulle hyvä juttu ja on jo jäänyt elämäntavaksi. Ihanaa huomata kun mieli ja kroppa kevenee

Tänään olen syönyt:
Aamupala
1,5 dl turkkilaista jugua ja siemeniä vajaa kourallinen
Kaffetta kaks mottia maidolla
vettä
Lounas:
Sisilialaista kasvisötkötystä 200g
jauhelihaa100g
creme frechiä puolipurkkia
vettä
maitokahvia motillinen
Päivällinen
Tomaattia
kurkkua
Leipäjuustoo ja tonnikalaa yrttikastikkeessa
vichyä
Olen alusta asti menny sormituntumalla (joka paikkaan

) ja oppinut kokeilemalla mikä minulle sopii.. Voita ja kermaa käytän..
en laske mitään.. ainoastaan että mitä hiilareita suht menee... Tuloksia tullut kivasti tänä vuonna eli -27 kg

eli aloitin tammikuussa -11 liikunnan sain 5kg pois ja karppauksen aloitin maaliskuussa -11 saanu -22kg lisää pois... Tiputtanut olen siis 500g-1kg viikkovauhtia..passeli..jumeja ei ole ollut kuin jotai yksittäisiä pienen pieniä.. Kuuntelemalla omaa kroppaa olen pärjännyt näin hyvin..välillä lisätään ja välillä vähennetään milloin rasvaa milloin hiilareita... olen rentokarppaillut ,mutta nyt taas karppailen tiukemmin.

olo on hyvä. Vaatekoko pienentynyt 46 -> 38!!!!
Liikun paljon. Pyöräilen. Kävelen sauvoilla ja ilman(koira vaatii sitä myös). Kerta viikkoon pyrin salille. Käyn ratsastamassa ja ajamassa hoposia aina kun kerkeän.
Mutta vannoudun myös siihen että joka viikko on vapaapäivä,jolloin kannat heitän kattoon!! Kuuntelen kehoa mahdollisemman paljon...