Ooo
Äh, tänään on tehny mieli vaikka mitä mutta jess en oo sortunu! Kauppareissulla taistelin jätskihimoa vastaan,täytyy käydä ostamassa sellaset jätskitikkumuotit ja tehdä omaa jädeä

Hiilari paukkuu silti. Syynä mansikat. Aamupalaksi ja iltapalaksi on nyt tullu tehtyä smoothiet johon laitan mansikkaa ja se nostaa hiilaria. Haluisin kuitenkin pitää ne siinä 20g per päivä.
Antakaa joku mulle vinkkiä smoothieen jossa ois marjaisa maku mutta ei niin hitsisti hiilareita...
Päivän eväät:
Aamupala:Smoothie jossa kreikkalaista, mansikoita,mantelimaitoa
Päivällinen:2 naudan ulkofilepiffiä (piti tehä kumpikin että ei mee hukkaan)
Salaattia jossa friseetä, majoa, kurkkua ja mozzarellaa
Iltapala:Smoothie jossa kuoharia, kreikkalaista, mansikoita, mantelimaitoa ja loraus vanilja soijamaitoa
Makrot:HH 38g (18g liikaa siis...) // Rasva 129g (liian vähän...piti juoda kookosöljytee mutta sitten tulikin äkkilähtö kaupingille moikkaamaan ystävää) // Prot 84g (ihan suht ok,vähenmän 75g kunhan tää nälkä alkaa tasottumaan viikon sisään)
En oo ikinä ennen maistanut noita mantelimaitoja jne mutta nyt rohkenin kokeilemaan ja menee ne ainakin smoothiessa

Kävin myös ostamassa ketostiksejä, näkee vähän konkreettisesti tikulta että miten noi mun hiilarirajat nykysin toimii, kun on esim. Tää kilpparin vajakki nykysin, se on mulle vielä ruokapuolen hommissa vähän vieras asia mutta pitää alkaa siihen perehtymään tässä enemmän.
Tällä hetkellä karppisivua joudun selaamaan pelkästään puhelimen selaimella ja se on tosi ärsyttävää, oon ollu yli vuoden ilman tietokonetta mutta nyt onneksi kummitätini haluaa lahjottaa mulle vanhan koneensa,saan sen kun se tulee seuraavan kerran vanhemmilleen eli mun isovanhemmille kylään.
Nyt, jakso Bel Airia netfilixstä ja nukkumaan, aamulla aikanen herätys kun on erään perheen naisten ulkoasun kuntoon laitto rippijuhliin ja sitten vauhdilla kotiin tekemään yksi isompi hiusten vaalennus ja värjäysprojekti.
Hyvää yötä!
