Unenlahjat on parantuneet kummasti alakarppauksen aikana. Illalla voisin mennä jo kymmeneltä nukkumaan.
Tänään käytiin Hesellä, otin ruisfileen, ajattelin, että parempi se, vaikka hiilareita oli enemmän kuin tavan hampurilaisessa. On edes joku kasvis välissä ja ruista pullan tilalla. Kultsi sanoi, että ranskikset ei enää maistu niin hyvälle, sanoi, että pitänee lopettaa alakarppaus siksi
Toivonmukaan se oli vaan heitto, mutta mistä noista miehistä ikinä tietää...
Oli se huolissaan laihtumisestaan, on pudonnut jotain 3-4 kiloa, enemmän siis kuin mulla. Huolissaan siksi, etten minä suutu, kun mulla ei paino putoa yhtä nopsaan. Lupasin olla kannustava ja hikeentymättä, tosin sanoin, että vihainen siksi varmasti olen, mutten hänelle, vaan ihan universaalisti.
Pinjan siemeniä huomaan natustelevani aina välillä, enkä ole niitä merkkaillut ylös. Tähän mennessä on viikon aikana mennyt yhteensä noin 100g. Hyviä ovat, etenkin kun pähkinöitä en oikein voi syödä, hasselpähkinää etenkään.
Alakarppaus/hyväkarppaus näyttäisi rantautuvan meidän perheeseen elämäntavaksi, sen verran hyvältä tämä tuntuu. Ja niin omituisen luontevalta, verraten kaikkiin 'ihmedietteihin'.