Heissan Atkins Lady, täällähän sitä ollaan! Ihana että joku kaipailee!
Ketulla on ollut vähän huonompi vaihe tässä menossa

, joten ei ole tullut paljon kirjoiteltua. Voisi sanoa että hiilarit ovat vietelleet minut mukaansa tässä jo viikon verran ja niille on niin vaikea sanoa ei, varsinkin kun on tätä ahmimistaipumusta, you know?
Kovasti yritän taas päästä oikeille raiteille, tuossa juuri söin kaksi purkkia tonnaria lounaaksi saa nähdä jos se nyt tästä lähtis.

Katson tässä tarkkaan kelloa että 3 tunnin päästä ruokalautanen kutsuu taas! Eiköhän se siitä sitten taas lähde! "tsemppaa itseään".
En ole varma ymmärsinkö kysymystäsi, mutta sanompa jotain kuitenkin.

Omasta kokemuksesta sanoisin että jos on vaikka jäänyt yksi ateria pois välistä syömättä niin kyllä saa olla kyllä tarkkana saa olla varsinkin iltaisin että ei mene överiksi. Mulla meinaan mahtuu napaan herkästi vaikka viisi purkkia tonnaria eikä tee tiukkaakaan jos oikeen sille päälle sattuu.

No,onneksi ei usein satu! Myös liian yksipuolinen ruokavalio on varma tie myömmälle sortumiselle. Joskus oli aika ettei ollut rahaa ostaa kuin tonnikalaa ja kananmunia ja sen kyllä tietää mitä siitä seuraa kun seuraavan kerran oli sitä rahaa...

No, virheistä oppii...
Olen huomannut että olisi parempi kyllä ottaa mukaan jotain jos lähtee johonkin "liikenteeseen". Itse usein ostan matkanvarrelta pienen kinkkupaketin. Se on helppo syödä vaikka junassa, toisten matkustajien hämmästelevien

silmien alla! Ei tarvitse sitten kotiin tullessa pelätä että syö koko kaapin tyhjäksi.
Tämä viimeisin repsahdus muuten lähti juuri siitä että olin ollut "hölmö"

, ja en ollut ehtinyt syödä koko päivänä mitään,niin siinä sitten vedin illalla kaikkea mahdollista "sallittua" napaan, enkä sitten osannut lopettaa ajoissa ja ... ei siitä sen enempää, menee mulle arkoihin asioihin...