Kiitos Lilli, listasi oli tosi hyodyllinen

! Ja kiitokset onnitteluista. Olen itsekin vähän ihmeissäni, että kuinkas tää nyt näin kivaa ja mukavaa onkaan, kun olin mielessäni varautunut kauheaan kärsimykseen.
Eilen illalla mä luin mun "Atkins Essentials" -kirjaa vähän pidemmälle ja siellähän tuota jatkoa oli selitetty. Musta vaan alkoi näyttämään siltä, että mä olen koko tän 2 viikkoa syonyt ihan liikaa vihanneksia - yksi kuppi eli 2.4 dl pinaattia loyhästi pakattunahan tarkoittaa muutamaa hassua pinaatinlehteä, kun mun pinaatti- tai muu salaattiannos on aina sellainen murokulhollinen (täytyyhän niillekin jotain käyttoä keksiä

). Eli käytännossä taisin aloittaa suoraan OWL:stä enkä induktiosta... No, pääasia, että olo on mainio ja painokin on pudonnut ihan kivasti!
Mutta joo, alkaa näyttää siltä, että jatkan tällä samalla tyylillä ainakin toistaiseksi, ilman marjoja tai pähkinoitä ja syomällä hieman vapaammin noita vihanneksia.
Mulla suurin surun aihe on ollut kahvinjuonnin lopettaminen. Oon jotenkin tottunut siihen, että saan juoda jotain kuumaa aamuisin ja nyt on ollut vähän orpo olo. Aionkin vihdoin tänään käydä ostamassa kofeiinitonta kahvia ja nauttia sitä Atkins-maidon kanssa (3 g hiilaria per 240 ml) ainakin silloin tälloin. Diet Pepsiähän ja Cokeahan täältä jo saa kofeiinittomana, mikä on jees.
Ja mitä makeanhimoon tulee, mulla ei kyllä tosiaan ole ollut mitään himoja. Kerroinkin aiemmin, että kaveri Suomesta toi Panttereita, Salmiakkiaakkosia ja Fazerin sinisen levyn, mutta en ole koskenutkaan, mitä nyt vieraille vähän salmiakkia tarjosin (sylkivät pois kauhuissaan

), enkä ole niitä juuri ajatellutkaan. Mä en ole koskaan tainnut niin olla makean perään, paitsi jäätelon, jota menisikin sitten litrakaupalla

. Onneksi täältä saa nykyään myos lowcarb-jääteloä, joten sekään ei ole tulevaisuudessa ongelma, kunhan muistan pysyä kohtuudessa. Ihme kyllä, sitäkään ei ole viime aikoina tehnyt mieli.