1. päivä
Paino 59.6 kg
Rasvaprosentti käsimittarin mukaan 29.4%
Vyotäronympärys 68 cm
BMI 22.2
lounas: tonnikala-fetasalaattia (jäävuorisalaattia, tomaattia, sipulia, fetaa, tonnikalaa, oliivioljyä)
illallinen: lihanakki, porsaan (joku)pihvi
välipala: 3 soijanakkia, pala juustoa
iltapala: 2 keitettyä kananmunaa, viipale kinkkua, viipale juustoa, kofeiiniton Diet Pepsi
Eli tästä se lähtee!
Eilen illalla tuli syotyä aika raskaasti ja siitä syystä aamiaisaikaan mulla ei ollut vielä nälkä. Aion siis aloittaa päivän ruokailut suoraan lounaasta, eikohän noita munakkaita tässä ehdi vielä syodä kyllästymiseen asti

.
Käytiin eilen illalla kaupassa ja oli kyllä mielenkiintoinen kokemus. Yleensä mun kärry täyttyy vihanneksista ja hedelmistä, mutta nyt siellä ei muutamaa salaatinkerää ja paria tomaattia lukuunottamatta ollut juuri muuta kuin lihaa ja kanaa

(mainittakoon nyt vielä, ennen kuin joku huomauttaa, että mulla on pakastin pullollaan kalaa). Kauppalaskukin jäi vastoin odotuksia yllättävän pieneksi eli näkojään ne vihanneksetkin maksaa aika paljon. Tässä vähän listaa siitä, mitä ostin:
- sipulia
- jäävuorisalaattia
- pinaatinlehtiä
- tomaatteja
- munia
- voita
- sour cream (hapankermaa?)
- salsaa
- pekonia
- täysrasvaista majoneesia
- kahta eri kovaa juustoa
- meetvurstia
- jauhelihaa (kauhean kauan pähkäilin, ostanko kalliimpaa 4% jauhelihaa niin kuin yleensä vai uskallanko ostaa 15-20-prosenttista, joka oli puolet halvempaa

)
- naudan ulkofilepihvejä
- porsaankyljyksiä
- kanan rintafileitä
Ja kotoa siis loytyy jo valmiiksi mm. kalaa (lohta ja miekkakalaa) ja chorizo-makkaraa.
---
Loppupäivä meni ihan ok, hieman "hassu" olo oli. Mutta ei siis mitään päänsärkyä tms. Sen huomasin, että aterioinnin jälkeen oli vähän sellainen olo, että "jotain puuttuu". Ja jotain teki koko ajan mieli syodä, mutta sitten ei mikään maistunutkaan.
Liikunnoissa mulla oli vuorossa lepopäivä, joten siitä ei vielä kokemuksia.
Noi 3 soijanakkia sisälsivät yhteensä 3 g hiilaria; huomasin vasta syonnin jälkeen, etten olisi saanut niitä syodä. Katsoin pakettia edellisenä päivänä ja jotenkin en huomannut sisällysluettelossa sanaa "wheat". No, kokonaishiilarit jäivät uskoakseni silti alle 20 g.