karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Mehumaija Atkinsilla, syyskuun syömingit
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=1012
Sivu 1/1

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-03 08:47:56 ]
Viestin otsikko:  Mehumaija Atkinsilla, syyskuun syömingit

Minäpäs aloittelen tämän sitten. Ekaa päivää en muista...

2.9. Aamupala: Paistettua wilhelmiä n. puolikas, kaksi paistettua munaa, juomana vesi ja päälle kahvit maitotilkalla.

päivällä: REILU annos pekoni-sipulipiirakkaa, sisältää rahkaa, soijaa, munaa, kermaa, aurajuustoa ja oltermannia. toki myös pekonia ja sipulia :)

iltasella samaa piirakkaa hieman vähemmän, ehkä 10x10cm pala.

Päivän aikana 1,5 litran vissypullo sekä kovasti vettä. MultiTabs-pilleri.

----------------------------------------------------------------------

edit: Heh, tuli vaan mieleen sellainen hassu juttu, että heti kun kirjoitin oman ensimmäisen päiväni, ajattelin että tänään pitää syödä paljon kasviksia kun syömiset "pitää" kirjoittaa tänne ylös.. näyttää paremmalta :lol: Luulen syöväni "oikeaoppisesti", mutta kai sitä katsoo vielä tarkemmin kun syömisistä tulee julkinen asia :)

Julkaisija:  Puntari [ 2004-09-03 16:06:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Mehumaija Atkinsilla, syyskuun syömingit

Mehumaija kirjoitti:
edit: Heh, tuli vaan mieleen sellainen hassu juttu, että heti kun kirjoitin oman ensimmäisen päiväni, ajattelin että tänään pitää syödä paljon kasviksia kun syömiset "pitää" kirjoittaa tänne ylös.. näyttää paremmalta :lol: Luulen syöväni "oikeaoppisesti", mutta kai sitä katsoo vielä tarkemmin kun syömisistä tulee julkinen asia :)


Tämä mullakin oli taka-ajatuksena; ruokalista pysyy siistimpänä, kun joutuu täällä sitten ripittäytymään :lol:

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-05 09:37:06 ]
Viestin otsikko: 

3.9. Aamupala 3/4 WIlhelmiä, 1 paistettu kananmuna
päivällä paistettua pekonia 3 siivua, 1 paistettu muna (koskahan nää alkaa pursuaan korvista :? ) ja runsaasti vihreää salaattia. Multitabs ja pellavansiemenrouhe 2 rkl.
Illalla... useita pulloja Move-sidukkaa, hiilarit muistaakseni 0,2g/100g :oops: Aamuyöstä nakkarilla kebab-burger ilman sämpylää.

4.9. Aamupala n. klo 14 :) 2 "voileipää" (oltermannisiivu käärittynä keittokinkkuun)
ruoka klo 18: pekoni-sipulipiirakkaa kaksi pienehköä palaa, runsaasti keitettyä kukkakaalta.
Illalla ysin aikaan vielä pieni, ehkä 7x7cm pala piirakkaa.
Päivän aikana 1,5 litraa vissyä, pellavasiemenrouhe 2 rkl.

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-05 09:53:14 ]
Viestin otsikko: 

Ja tänä aamuna vaaka näytti 1,1 kiloa enemmän kuin toissa-aamuna! Mahtaakohan perjantain juomingit ja yölliset syömingit kerryttää nestettä näin paljon??? Eilen vielä paino oli -100g edellisestä aamusta, tuleekohan se turvotuskin jotenkin jälkijunassa?

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-05 21:09:25 ]
Viestin otsikko: 

5.9. Aamupala: 10x10cm pala pekoni-sipulipiirakkaa, kahvi
päivällä: tonnikala-raejuusto-munamössöä (½prk´-½prk-1 kpl
iltapala: n. 2 dl mansikkarahkaa, oikein kunnon kermaan tehtynä

Joka päivä juon useita kuppeja kahvia, enimmäkseen makeutusaineella, mutta siitäkin yritän tässä päästä eroon. En niitä ala erikseen näihin listoihin kirjoittelemaan. Samoin se pellavansiemenrouhe on jokapäiväinen "lääke".

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-06 19:43:44 ]
Viestin otsikko: 

6.9. aamulla: pekoni-sipulipiirakkaa pieni pala (huoh, koska se loppuu??)
päivällä: kaaliraastetta pari desiä, tonnikalaa 1/3 prk, 1 muna
iltapala: 1 grillimakkara, hh 0,5g
1 suolakeksi :oops:

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-07 15:53:29 ]
Viestin otsikko: 

7.9. aamupala: VIIMEINEN pala pekonipiirakkaa, ehkä 7x7cm (luojan kiitos se loppui viimein!!)

päivällä kolmisen desiä kaaliraastetta, 1/3 pakka Lidlin kebablihaa, olisiko 100-150g? ja yksi kananmuna. Mauksi pieni loraus hesen salaattikastiketta. Jäliruuaksi söin 60g:n mansikkajäätelöstä kolmanneksen. hh 17g/100g, eli siitä tuli jo melkiistä 6g. Vatsa on jotenkin sekaisin, juuriko noin vähäinen määrä vaikuttaa???

illalla meinaan syödä yhden grillimakkaran (hh 0,5g) ja pari siivua oltermannia päälle sulatettuna.



edit: Huomaatteko miten hyvä olen laskemaan hiilareita :) Eihän tuosta jäätelöstä tietenkään kuutta grammaa tule vaan ehkä 3,5

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-09 06:53:46 ]
Viestin otsikko: 

8.9.
Aamupala: 2 siivua pekonia, yksi muna
päivällä: paistettu kananfilepihvi, tilkassa kermaa ja smetanaa haudutettua kaaliraastetta+paprikaa
koko päivän aikana ehkä 5 palaa Lidlin dieettisuklaata (hh 3,2g/pala :oops: )
30g kinkkusulatejuustosiivuja, hh 1g/100g
iltapala jäi väliin, ei kerrassaan tehnyt mieli mitään

EDIT: juusto olikin 30g/siivu, ja niitä meni päivän aikana neljä. Vaan hiilarimäärä niin vähäinen että eipä noita isosti tarvi laskea. Suosittelen muuten lämpimästi - juusto on Lidlistä, Räucher-merkkistä, 250g:n paketti.

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-10 07:31:35 ]
Viestin otsikko: 

9.9. aamupalalla 2 siivua pekonia ja paistettu muna, 30g juustoa

päivällä "mössöä": 3 siivua meetwurstia, 3 siivua keittokinkkua, kaaliraasteen loput, paprikan loput, kermapurkin pohja ja smetanapurkin pohja, nakkasin kaikki paistinpannulle ja lämmittelin.

ennen kymmentä illalla söin puolikkaan Wilhelmin 30g juustolla vuorattuna.

Päivällä syöty mössöannos oli mitättömän pieni, mutta piti kuitenkin nälän pois niin, että iltapala meinasi jäädä kokonaan väliin.

Illalla kävin kaupassa hakemassa herkkuja tyhjään jääkaappiin... kermaa, smetanaa, koskenlaskijaa, kesäkurpitsaa, kaalta, paprikaa, kinkkua, pekonia, munia, Wilhelmiä, raejuustoa, rahkaa, ruuanlaittofraichea (tomaatti-yrtti) jne. Noilla pärjää taas monta päivää!

Ja paino ei kun laskee vaan :)

Julkaisija:  Mehumaija [ 2004-09-11 17:19:50 ]
Viestin otsikko: 

10.9. aamupala: 2 siivua pekonia, 1 muna, 2 rkl Koskenlaskijaa
päivällä sama
naposteluun juustoa 30g
iltapalaksi Wilhelmiä n. 3/4 palaa + 30g juustoa
58g jäde, hiilarit <7g/100g

11.9. aamupala sama kuin eilen
päivällä keitettyä kukkakaalta kolme isoa kukintoa, kermatilkassa ja Koskenlaskijassa haudutettua broilerin filesuikaletta
3 palaa lidlin dieettisuklaata hh 3,2g/100g
illalla syön loput kanasuikaleet, yhteensä niitä menee siis 250g, sekä pari kukkakaalin kukintoa

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/