miahkristiina, Ooo ja solekil
Kyllä te Ooo ja solekil oikeilla jäljillä ootte

Piloxing on siis tosiaan tanssin, pilateksen ja nyrkkeilyn yhdistelmä. Kuulostaa oudolta mutta on se oikeastaan aikas toimiva yhdistelmä. Mä oon noista tunneista tykänny ihan jo et pääsee aika kivasti välillä purkaa tuon nyrkkeilyn muodossa huonot päivät

Sitä saa kummasti lyöntiin voimaan kun kuvittelee lyövänsä jotain mikä ärsyttää.
Eipä se viikonloppu ihan ehkä kouluhommien parissa mennyt kuten oli aikomus. Tenttiin lueskelin mutta muuta sitten saanukaan aikaseks. Kaveria näin kyllä lauantaina ja mummiakin käytin kaupassa. Ihme väsymys vaivas koko viikonlopun. Ehkä pientä stressiä ilmassa kun noiden kurssien ryhmätöiden kanssa melkosta säätöä ollut. Nyt alkaa onneks vihdoin näyttää siltä et vois alkaa asiat selviämään.
Tällä viikolla onneks vaan tämä ja huominen töitä ja loppuviikko onkin sitten lomaa

Osa lomasta kyllä menee ihan kouluhommien parissa mutta eiköhän siinä kerkee ottaa ihan rennostikin välissä. Ei oo tarkoitus sentään koko kolmea päivää ja viikonloppua ahkeroida. Vielä kun vaan sais nää hommat hoidettuu tässä parissa päivässä pois.
Syömiset meni viikonloppuna suht ok ilman pahoja repsuja. Yks salmiakkipussi, sellanen aika pieni, tais olla ainoa. Sitten oon pari aloe vera juomaa kumonnu. Ihan koukussa siihenkin. Harmi että ei oo mikään halpa juoma kyseessä mut niin ihanan raikas jotenkin. Lähikiska alkanu myymään sitä valikoimassaan ja musta tullu ton juoman suhteen iha vaki asiakas

Tänään oli valmentajan kanssa henkilökohtainen tapaaminen tuon meidän firman järjestämän kunnon kohotus projektin osalta. Tehtiin vähän omia tavoitteita siellä ylös mitkä oli ihan järkevät kyllä ja varmasti pystyy toteuttamaan. Ainoa mikä vähän tökkii on toi ruokavalio kun pitäs syödä 6 kertaa päivässä

Mä en ymmärrä miten ihmeessä se onnistuu kun nykyisin syö 3-4 kertaa päivässä ja se jotenkin sopii itelle parhaiten. Joskus saattaa syödä 5 kertaa mut ei kovin usein. Noh kattellaan miten käy. Sovittiin et tammikuussa kun on seuraava tapaaminen niin silloin mun paino alkaa 9:llä

Nyt se on peräti 105,9

Ja ei ollu edes väliä onko se mikä lukema 90-99 välillä kunhan se alkaa 9:llä. Liikuntaa tulis ohjeiden mukaan harrastaa nii et toi lihaskunto-osuus ois 2 kertaa viikossa ja sit sen lisäks yks reipas kävelylenkki. Toki saa enemmänki harrastella jos vaan ehtii mutta ainakin tuo ois joka viikkonen juttu. Luulen et vois kyllä onnistuakin. Tosin mä vaan haluisin silti käydä välillä piloxingissa ja zumbassakin. Mut ehkäpä näitä voi vaihdella ja vähän sekoitella
Aamupalaksi vetäisin smoothien johon ite asiassa ostin cittarista lauantaina sellasen hedelmäsekoituspussin pakastealtaasta. Oli ihan yllätys mulle. Oli tarkoitus marjoja ostaa mut siellä oli sellanen isohko 500g:n pussi missä on 4 pienempää annospussia nimenomaan smoothien tekoon. Niit oli marjaversionakin mutta mä nyt otin vaan noi hedelmät. Ei se hassumpi ollut. Siinä on mangoa, banaania ja oisko ollu papayaa ja mitä lie muutakin kai. Siihen lisäks laitoin rahkajuomaa vähän ja sitte raakakaakaojauhetta sekä pähkinöitä.
Lounaaksi kävin tossa lähiravintolassa. Siellä oli ihan mielettömän hyvää jokikatkarapukeittoa

Oisin voinu pelkästään sitä syödä kun oli niin hyvää

Lisäks tosin otin sitte salaattia ja kampelaa jossain rapukastikkeessa. Jälkkäriks kahvi kermalla ja sitten ihan miniannos jotain uunissa paistettuja päärynöitä ja mininokare vaniljajäätelöä. Ei nyt ehkä toi jälkkäri kuulu tähän ruokavalioon mutta menkööt nyt tänään. Jos huomenna ottais omat kunnon eväät töihin.
Tänään pitäs töiden jälkeen mennä vanhemmilla käymään niin iskä saa laittaa mun auton sumuvalon paikoilleen. Se jostain syystä oli tossa yks talvi iskeytyny sisään ja sit huollossa ottivat sen kokonaan pois. Ikinä oo ymmärtäny mitä sille on tapahtunu. Keskiviikoksi vien auton sitten huoltoon kun siitä pitäs vihdoin vaihtaa tuulilasi että sais sen tossa ens viikolla katsastuksesta läpi. Itellä on neljä autoa ollu ja yhdessä on pysyny lasi ehjänä. Oikein ymmärrä että onko noissa lasien kestävyydessä niin paljon eroja vai mistä se johtuu. Ja kun se lasi yleensä menee sitten melkein heti rikki ku auton on vaihtanu

Ekan auton jälkeen otin onneks tuulilasivakuutksen ni tarvii omasta pussista maksaa ihan uutta lasia. Nekään vissiin halpoja ole vaikka ois miten peruslasi kyseessä. Kiviä ja nastoja tuolla työmatkalla lentää kyllä hirmuisesti. Ja kun ei sitä tarvii edes ajaa kenenkään puskurissa kiinni että niitä lentää. Välillä oikeastaan ihmettelee kun ei lähellä oo autoakaan ja joku joka ohitti on jo paljon kauempana ja silti vaan napsahtaa lasiin joku. Mutta kaipa se tuolla motarin vauhdeissa lentää sitte aika hyvin pidempiäki matkoja.