Täällä on herätty väsyneenä uuteen viikkoon. Eilen oli kyllä aivan mahtava päivä

Aamu meni rennosti ja siinä joskus 12 hujakoilla alan vääntämään salaattia illaksi. Sitten joskus vähän vaille yks pääsin lähtemään kohti Tammisaarta. Mukavan lämmin sääkin sattui. Siinä käytiin ensin vetämässä yhdet jäätelöt ja sitten kun isä pääsi duunista pois niin lähdettiin lämmittämään saunaa. Porukalla sitten höpsittiin ja juotiin lasilliset valkoviiniä samalla kun sauna lämpesi. Saunassa tuli vedettyä myös yksi Mexico lonkero. Tosin osa siitä kaatui pois kun ampiainen tuli mua kiusaamaan ja siinä samalla sitten tönäsin koko tölkin kumoon

Saunan jälkeen sitten alettiin pikku hiljaa valmistelemaan ruokaa ja grillailemaan. Alkupalaksi oli sellasia ruisnappeja missä oli päällä tonnikala-tilli-majoneesi-creme fraiche mössö. Sitten itse pääruoka eli perunoita, peuraa, possua, tsatsikia, chapata leipää ja salaattia. Salaatissa oli tammenlehvä- ja cosmopolitan salaattia, chilijuustokuutioita, kurkkua, tomaattia, paprikaa, melonia, viinirypäleitä ja pinjansiemeniä. Jälkkäriksi oli sitten Magnumin jäätelöpikarit kahvin kera.
Kotona olin joskus puol 11 illalla

Kaiken lisäksi nukuin tosi huonosti. Aamutunneilla taisin vasta nukahtaa ja siinä nyt enää sit montaa tuntia kerenny edes nukkua. Kelloa tuli taas torkutettuu aika monesti ja sit jossain vaiheessa tajusin et mun on muuten pakko just tänään olla ajoissa töissä niin siinä sitten tuli vähän kiire. Aamupalaksi meni kahvi kermalla ja sitten samanlainen setti LCHF puuroa kuin eilenkin. Lounaaksi on aika kämänen salaatti mukana kun muuta kerenny aamulla ottaa eikä kyllä olis mitään ollukaan. Kauppaankaan olis kerenny. Salaatissa varhaiskaalta, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattua tomaatti, muutama oliivi, fetaa, pinjansiemeniä ja vähän viinirypäleitä sekä valkosipulimajoneesi kastikkeena.
Eikä tätä päivää oikeastaan yhtään lohduta sekään et menkat alko

Tuntuu et turvottaa ihan mielettömästi.