Jep, eikun tulosteet vaan siirtoon. No, lauantainen lääkäri, nuori ja miellyttävä suomalainen

mies jo siitä puhuikin, siltä varalta että vaivalla ja tuskalla faxattu näyte poikisi mahd. clostridiumia. Tai jotain...Poikihan se, ja muutkin näytteet poiki kaikenmoista. Mutta sunnuntakinen lääkäri olikin eri poika tai nais tai jotain ja päätti tappaa minut ja basilliskot samalla kertaa. Lääkkeet oottavat apteekissa, enpä sännännyt niitä hakemaan, vaan huomenna neuvotellaan muutaman muunkin lääkärin kanssa. Haluaisin selvitä tästä helatorstaiviikolla alkaneesta paska(hyimua

)karusellista hengissä.
Verottajakin muisti minua, toisen suvun antelias tarjous äidin omaisuuden jaosta oli 134 tuhatta heille, minulle 1034 euroa ja systerin lapsille puolet siitä summasta kullekin, ja mitä tarjoaa verohallitus: 1056 euroa veroa minulle. Ainahan minä perintöverotuksen suuruudesta olen juttuja kuullut, mutta tämä , niin kuin perinnön jakautuminen muutenkin, alkaa mennä jo ihan täysin yli hilseen ja kärsivällisyydenkin.
Kiitos teille kaikille ihanille

myötätunnosta ja mukana elämisestä ja siitä että pidätte minua pystyssä, kun meinaan jo ihan pas...eikun ojasta allikkoon kaatua ja hukkua. Nyt meen maate, vaikka ei sitä unta kauaakaan piisais. Lyhyestä virsi kaunis ja parempi tunti unta kuin kaksi pöntöllä.
Ötyä kaikille.