karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 15:07:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 712 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-29 21:11:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tämä päivä ei ollut ihan meikäläisen paras :smt013

Auton rengas meni aamupäivän reissulla rikki, ja tietenkin renkaan vaihtaminen piti tehdä liikenteen keskellä ja viiltävässä tuulessa vähäisellä vaatetuksella :evil:
Ja onpa suomalaiset autoilijat todella auttavaisia - kukaan ei pysähtynyt auttamaan. Lopussa yksi ulkkismies pysähtyi kysymään tarvitsenko apua, mutta homma oli jo loppusuoralla silloin. Onneksi renkaan vaihto on tuttua, potutti vaan kylmässä tapella tunkin kanssa. Ehkä olis pitänyt olla minihameessa ja topissa ja ihmetellä auton ääressä avuttoman näköisenä :roll: Tosin taidan olla liian vanha/ruma/lihava/all of the above jotta siitäkään olisi ollut hyötyä :lol: Okei, kaverin teoria oli se, että näytin siltä, että homma oli hanskassa, joten kukaan ei pysähtynyt. Tykkäsin enemmän omasta teoriastani 8)

Joo, syömiset..

Bulgarian jugurtti, karviaiskeittoa, maapähkinä+rusina.

Autonrenkaan korjausrumban jälkeen kotiin lämmittelemään teellä ja ruisleivällä, jossa päällä voita ja meetwurstia. Niin ja puolikas kurkku.

Päivälliseksi kukkakaalia (raakana, kypsytetty on :sick: ), jonka päälle lohta kermakastikkeessa. Loppupuolikas kurkkua, tomaatteja ja artisokan sydämiä (seuraava satsi on viimeinen :mrgreen: )
Rivi MM ja muutama nd

Ja illalla kuohukermaa ja mansikoita+mustikkaa pakastimesta

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-30 21:05:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Jostain syystä tämä viikko väsytti tavallista enemmän, joten on mukavaa kun on perjantai ja vapaa viikonloppu.

Syömiset:

Karviaiskeitto, Bulgarian jugurtti, maapähkinä+rusina

John West tonnikalaa, kurkkua, tomaattia öljykastikkeella
thin dark

Broileria, iso salaatti oliiviöljykastikkeella

Illalla meni epäkarpiksi kun leffaa katsottaessa napsin mieheltä (ei-maustettuja) sipsejä. Potuttaa, kun jostain syystä muisti pettää aina syöntivaiheessa: vatsaan tulee kipu syönnin jälkeen ja täysinäinen olo. Pitäisi varmaan olla useammin noita sipsejä, niin muistaisi olla syömättä niitä :wink: :mrgreen:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-31 19:27:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Aamupalaksi tänään (huomaa sanan oleminen vasta kakkosena :wink: ):

2 munan munakas (kermaa + mausteita) jossa meetwurstia silputtuna,
kurkku/tomaatti/herkkukurkku -sekamelska oliiviöljyllä ja balsamicolla

MM ja muutama nd

"Fajitaksia" (broileria, paistettua paprikaa ja sipulia, smetanaa, salsaa ja guacamolea)

Jaa, siinä se olikin?

Huomenna Suuri Päivä; välitilinpäätös. Eipä kovin karppailua imarteleva tulos tule olemaan :-s

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-01 20:10:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Ennen välitilinpäätöstä ja palautteita syöty aamiainen sisälsi:

Partaäijää, maa- ja hasselpähkinää + rusinaa

Muuta:

Meetwurstia
rivi MM

Iso salaatti (jäävuorisalaattia, 2 keitettyä munaa, oliiveja, tomaattia, kurkkua, oliiviöljykastikkeella)

Pakkasesta pikkasen marjoja kuohukermalla

Katsotaan josko muutamat trimmaukset saisi vähän muutosta aikaan. Toivossa on hyvä elää, senhän tiesi jo lapamatokin.. 8)

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-02 21:32:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Aamulla olin keksinyt hyvän aloituksen tämän päivän loggaukseksi, mutta tässä vaiheessa iltaa se on karannut kuin se kuuluista ilmavaiva Saharaan #-o

Mutta:

2 kananmunaa

2 täyslihanakkia, muutama oliivi

Feta-lihapullia kukkakaalilla, kermakastike

ja MM ja muutama nd..näitä aion vähennellä myös.

Ja juu en kuvittele muutoksia tapahtuvan heti, mutta katsotaan miten tilanne etenee. Päätin, että en töissä huomenaamulla ota jugurtin kanssa sitä rusinapähkinää, vaan säästän sen pussin sellaista tilannetta varten, että on pakko syödä, mutta ei ole tullut syömistä mukaan. Niitä tulee aina välillä.

Hmm.. kun analysoin päivää, eipä ihan hirveesti tullut nyt rasvoja rasvamuodossa syötyä..

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-02 23:08:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-23 14:40:37
Viestit: 140
Tuli vaan mieleen tuosta sun rusina-pähkinä hommasta että tykkäätkö ananaksesta?
Itse tulee syötyä tuo parta äijä joka jumalan kerta samalla tavalla eli 2dl partista 1/3 purkki ananasta ja 3rkl hasselpähkinä rouhetta, nami nami vielä ei ole alkanut kyllästyttää.
Hasselpähkinässä ei ole maapähkinään verrattuna hiilareita juuri mitään ja ananaksessa on 15g/100g
eli kolmasosa purkissa noin 5g.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wj4fVDu/]
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-03 20:45:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
wheeler kirjoitti:
Tuli vaan mieleen tuosta sun rusina-pähkinä hommasta että tykkäätkö ananaksesta?
Itse tulee syötyä tuo parta äijä joka jumalan kerta samalla tavalla eli 2dl partista 1/3 purkki ananasta ja 3rkl hasselpähkinä rouhetta, nami nami vielä ei ole alkanut kyllästyttää.
Hasselpähkinässä ei ole maapähkinään verrattuna hiilareita juuri mitään ja ananaksessa on 15g/100g
eli kolmasosa purkissa noin 5g.

Kyllähän ananas on mielestäni ihan ok, tosin olen tottunut syömään tuoretta ananasta ennemmin kuin purkkikamaa (paitsi ruoan laitossa toki purkkikama menee). Itseni tietäen, jos ottaisin ananaspurkin käyttöön, ei 1/3 purkkia tuntuisi missään, vetäisin koko purkin. Joten lienee parempi jättää ottamatta kokonaan :)

Tän.. Ei kun siis.. syömislistausta

Mustikkakeitto
Bulgarian jugurtti

Eilisiä fetalihapullia, kurkkua ja tomaattia, oliieja ja öljykastike

Lohta intialaisittain uunissa, kesäkurpitsaa ja paprikaa uunissa mausteineen ja öljyä

Illalla kuohukermaa ja marjoja vähäisen pakkasesta

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-04 20:43:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Mielenkiintoisia havaintoja tänään:

Aamulla olin tilaisuudessa, jossa oli aamupalaa tarjolla. Seurasin seurueen naisia, jotka kiersivät kaukaa läskireunaiset kinkkuviipaleet, mutta ottivat sitten 1-2 croissantia :roll: :mrgreen:

Töissä työkaverin kanssa jotenkin ajauduttiin puhumaan karppauksesta. Hän totesi, että mitä minä enää laihduttaisin, kun olen "pudottanut jo niin paljon kiloja" :shock: (toim. huom. tähän väliin: todellakin sentit ja kilot kertovat karua totuutta - ei ole paljoa lähtenyt). Totesin siihen, että ei niitä nyt oli paljolti lähtenyt, johon hän totesi, että kasvot ovat kaventuneet. Voi olla.. onneksi kilojen katoaminen näkyy naamassa - tosin ne myös nopeasti näkyvät kolmoisleukana :?
Jäin vaan sitten miettimään, että ehkä hän jotenkin kokee, että olen laihtunut, koska tietää, että karppaan..vaikka näin ei olisikaan.. :smt107

Syömiset

Mustikkakeitto
Bulgarian jugurtti

Aamutilaisuudessa otin yhden viipaleen kinkkua ja jotain meetwurstin tyyppistä.. ehkä salamia.. kurkkua ja tomaattia

Lounas oli eilistä kalaa kukkakaalin kanssa sekä kurkkua ja tomaattia öljykastikkeessa

Välipälänä konjakimeetwursti ennen lenkille lähtöä (kävely)

Päivällinen broilerin koipi munakosiopedillä ja jotenkin nyt mausteet osui todella hyvin kohdalleen \:D/

Illalla vielä kuohukermaa ja marjojen loput

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-05 22:13:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tämä päivä meni osittain hiilaripuolelle vahvasti, koska iltapäivä ja ilta meni kokouksessa, ja olin myöhään kotona. Kokouksessa oli tietenkin vain piirakkaa, suklaata, muffineja ja keksejä, joten siellä ei voinut syödä paljoakaan. Ja myöhään illalla en jaksanut enää laittaa mitään suureellisempaa.

3 munan munakas (+kermaa ja meetwurstia suikaloituna) + kurkkua ja tomaattia oliiviöljyllä

partaäijää ja mustikkakeittoa + hasselpähkinää

kokouksessa minitomaatteja ja yksi banaani

kotona ruisleipää voilla ja meetwurstilla + kurkkua ja tomaattia

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-06 22:00:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Jostain syystä olo oli tänään kuin amfetamiinia vetäneellä adhd:sta kärsivällä duracell-pupulla :shock: lähes koko päivän teetetytti jotain. Peruslaiska takamukseni sai liikettä kun piti puunata, pestä, pyykätä jne jne.
No nyt loppuvapaapäivät oleilen ja vegetoidun ruudun ääressä :mrgreen:

Partaäijää ja mustikoita pakkasesta

2 konjakkisalamia

Kermaviili-pekonidippi kasviksilla (kurkku, herkkukurkku, paprika)

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-07 22:00:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Mies ei kyllä sitten osaa ikinä ostaa kaupassa asioita, joita pitäisi :smt011 Nyt se oli ostanut jotain marinoituja possun ulkofileitä, vaikka jankutan aina, että ei ikinä tähän talouteen mitään marinoitua.. (paitsi ehkä wingsejä...)
No, kyllähän tuota söi, mutta ei se mitään superhyvää ollut.

2 paistettua munaa (oliiviöljyssä), pekonia, kurkkua ja tomaattia oliiviöljyssä

marinoitua :sick: possun ulkofilettä, valkosipulikesäkurpitsaa (uunissa), salaattia (jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattuja tomaatteja)

illalla kuohukermasta, philadelphiasta ja marjoista tehtyä sekameteliherkkua.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-08 20:21:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Note to self: viikon tiukennuksen jälkeen jopa ruisleipä on liikaa. [-X

Päätin kokeilla aamiaiseksi ruisleipää voilla ja keitetyillä kananmunilla ja nyt tuloksena olikin pitkälle iltapäivään kestänyt sama ähky/täysolo kuin oli ennen pastaa ja riisiä vetäessä.
Eli ei enää sitäkään, ellei ehkä joskus poikkeustapauksissa (säästän itselleni oikeuden vetää jouluna tarvittaessa muutaman kinkkuruisleivän :mrgreen: )

Muita syömisiä:

Konjakkimeetwursti

Valkosipulipapuja ja feta/valkosipuli/punapippuribroileria smetanakastikkeessa.

Testasin vielä huomisen jälkkärin (kermaa, philadelphiaa ja mustikoita) eikä se tällä kertaa toiminut niin hyvin. Taitaa vieraat saada samaa kuin tein kaverilla; kermaa, phillyä ja MM:ää - itse tiedän vain nyt ottaa sitä vain vähän. Plus mies, kunnon sokerihiiri, saa sitten maustaa omansa ihan erikseen sokerilla.. vieraat myös halutessaan.
Niin ja huomiset vieraat vielä vaatii miehen bravuuria syödäkseen: nachos supreme. Vähän olen pohtinut josko teen kesäkurpitsasta "sipsejä" ja syön niitä tortillalastujen sijaan. Tai sitten syön vain muutaman tortillalastun - yleensä jutellessa harva kiinnittää huomiota siihen, miten paljon/vähän toinen syö, jos siitä ei muuten tehdä numeroa.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-09 20:21:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Haa, selätin nachos supreme -ongelman työläästi, mutta karpisti: tein itselleni kesäkurpitsasta "sipsejä", joista ehtiin mulle erillinen nachos-annos, ja hyvältä maistui! \:D/
Mutta työ oli aika huikea: ensi leikata kesäkurpitsat ohuiksi, itkettää, uppopaistaa ja sitten vielä kuivattaa (siihen tarvittiin sitten jo ihan uuniakin). Enpä ihan vähässä kummassa alkaisi uudelleen, ellei saisi isompaa satsia kerralla tehtyä.

Pekonia ja 2 munaa paistettuna sekä kurkkua ja tomaattia oliiviöljy/balsamico-kastikkeessa

Konjakkimeetwurstia

"Nachos supreme" ja guacamolea
Jälkkäriksi sitten suklaaherkkua, eli kuohukermaa, phillyä ja marabou minttua. Ystävä, joka ei siis karppaa, sanoi, että siihen ei tarvinnut lisätä sokeria lainkaan :shock: , olin varma, että hän sitä haluaisi siihen laittaa vaikka mun suuhun maistui sopivan makealta.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-10 20:15:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Maalla asumisen huonot puolet, netti pätkii koko ajan :smt012

No, listaa silti:

Mustikkakeittoa, bulgarian jugurttia

Lounaalla Loisteessa; salaattia buffetista ja jotain oudon nimistä kalaa (hyvää oli). Kun pyysin perunamuussin tilalle kasviksia, olisi pitänyt maksaa 5 euroa, mutta kun sovittiin, että otan siihen oheen "salaattia", ei maksa mitään :-k Sain sitten erinomaista punasipuli/tomaattisalaattia.

4 täyslihanakkia, salaattia (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia)

eilisen jälkkärin loppu

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-11 21:00:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Constipation's a bitch. Pitäisköhän alkaa miettiä pellavansiemeniä tai jotain, jolla saisi vatsaa vähän liikkeelle useammin..

Ai niin, valehtelin näköjään tottumuksesta eilen: ei aamiainen ollut Bulgarian jugurtti, vaan partaäijä. Juu, big deal, mutta muistin sen aamulla, että näköjään sormet näpyttelee ihan vanhastaan toisen tuotteen #-o

Tänään:
Mustikkakeittoa, bulgarian jugurtti

Grillattua lohta salaattipedillä (ravintolassa)
Vuohenjuusto-chilikeittoa (otin, vaikka en osannut sanoa, olisko siinä hiilareita, mutta lämmitti mukavasti)

Meetwurstia

Bolognese-kastiketta raastetulla ja paistetulla kesäkurpitsalla.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-12 21:38:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
:smt015 väsyttää armottomasti, onkohan joku tauti iskemässä.. vois jo saman tien kaatua sänkyyn.

Syömiset:
Mustikkakeitto, bulgarian jugurtti

Tonnikalaa (John Calvo), kurkkua, tomaattia, oliivia, öljykastike

3 munan munakas (+kermaa, mausteet ja meetwurstia)

Kuohukermaa, partaäijää, marjoja

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-13 21:55:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Yhä on tosi outo olo - melkeinpä skitsofreeninen: olen todella väsynyt, silmiä on koko päivän aristanut/väsyttänyt, mutta silti olen pitkästä aikaa tehnyt Zumba-session ihan reippaana.. koko päivän on tuntunut siltä, että voisi nukahtaa saman tien, silti ei nukahda.. :shock: Ehkä tämä on jokin erikoisversio possuflunssasta - ei kuumetta, ei kurkkukipua, ei päänsärkyä (okei, päätä särki lyhyesti päivällä). Joku fast-track versio?? :mrgreen:

Syömiset:

2 paistettua munaa, pekonia, kurkkua+ tomaattia oliiviöljyssä

meetwurstia

"tapas-lautanen": paahdetuissa seesaminsiemenissä kieriteltyjä paistettuja tiikerikatkarapuja, artisokan sydämiä (hyviä, ei niitä homeelta maistuvia), oliiveja, suolakurkkua, aurinkokuivattuja tomaatteja.
Kokkaillessani mietiskelin, että kaikkea sitä jaksaakin väsäillä, mutta mitäpä hedonisti ei tekisi? :roll:

illalla hiukan kuohukermaa, phillyä ja muutama pala suklaata mössönä

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-14 21:57:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Hmm.. näköjään kohta 100 päivää pidettynä päiväkirjaa..

Mies halusi (taas) tänään tehdä nachos supremea, joten meikäläiselle jäi vaihtoehdoksi keksiä jotain muuta syötävää (kaapissa ei mitään mielenkiintoista), syödä myös tortillalastuja (no thanks) tai vääntää taas kesäkurpitsasta sipsejä. Ja siihenhän meikä päätyi :roll: Leikkasin palat isommaksi ja paistoin isommassa pannussa, joten hommaan ei mennyt nyt kovin kauaa aikaa. Ja hyvää oli :)

Syömiset:

Partaäijää, marjoja pakkasesta

2 konjakkisalamia

"Nachos supreme"

Illalla kuohukermaa, phillyä ja marjoja

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-15 20:16:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Zumba-hetki tänäänkin. Vain se 20 minuutin sessio, se menee vielä, tosin "shimmy the shoulders" - no way :shock: Olkapää ei tykkää eikä ne olkapäät ees hetku.. :roll:
Ja turha huoli pois, ei tästä ala mun jumppaura - tälläkin viikolla illalla vasta myöhemmin kotona, mikä tarkoittaa, että ei ole pätkääkään energiaa alaa musiikin tahdissa heilumaan. Mutta ehkä sitten taas joskus.

Pekonia, 2 paistettua munaa (voissa), kurkku, 2 tomaattia oliiviöljyssä

2 konjakkisalamia

Possun ulkofilettä ja valkosipulikesäkupritsaa. Kurkku + tomaattia aurinkokuivatuilla tomaateilla.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-11-16 21:10:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Onpa haasteellista olla aloittamatta kirjoittamista sanalla "tänään", kun se olisi niin loogista :-k

Mutta nyt sen voisin jo ujuttaa kirjoitukseen :mrgreen: Tänään siis kokeilin ekaa kertaa pikasuklaata. Not bad. Tosin kaupassa ei ollut kookosöljyä, joten ostin paketillisen kookosrasvaa ja sulatin sitä mikrossa. Tiedä sitten, oliko se syynä, mutta ainakin meikäläisen pikasuklaan koostumus meni oudoksi: ensin luvatusti ryynimäiseksi, sen jälkeen ihana sileäksi kokonaisuudeksi. MUTTA ah ja voi, kohta se meni ihan kummalliseksi: rasva erkani muusta kokonaisuudesta ja sen myötä makukin muuttui :shock: Laitoin muutaman tipan piparminttuesanssia siihen, lieneekö se ollut syyllinen??

Syömiset:
Karviaiskeittoa, bulgarian jugurtti

Tonnikalaa (John Calvo), kurkkua, tomaattia, oliivia öljykastikkeessa

Kaupasta illalla kiireellä valmiiksi paistettu possun kylkipala, siihen seuraksi iso salaatti oliiviöljykastikkeella
Ja jälkkärikokeiluna pikasuklaa, jota ei sitten montaa lusikallista tullut syötyä.

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 712 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)