Tämä päivä ei ollut ihan meikäläisen paras
Auton rengas meni aamupäivän reissulla rikki, ja tietenkin renkaan vaihtaminen piti tehdä liikenteen keskellä ja viiltävässä tuulessa vähäisellä vaatetuksella
Ja onpa suomalaiset autoilijat todella auttavaisia -
kukaan ei pysähtynyt auttamaan. Lopussa yksi ulkkismies pysähtyi kysymään tarvitsenko apua, mutta homma oli jo loppusuoralla silloin. Onneksi renkaan vaihto on tuttua, potutti vaan kylmässä tapella tunkin kanssa. Ehkä olis pitänyt olla minihameessa ja topissa ja ihmetellä auton ääressä avuttoman näköisenä

Tosin taidan olla liian vanha/ruma/lihava/all of the above jotta siitäkään olisi ollut hyötyä

Okei, kaverin teoria oli se, että näytin siltä, että homma oli hanskassa, joten kukaan ei pysähtynyt. Tykkäsin enemmän omasta teoriastani
Joo, syömiset..
Bulgarian jugurtti, karviaiskeittoa, maapähkinä+rusina.
Autonrenkaan korjausrumban jälkeen kotiin lämmittelemään teellä ja ruisleivällä, jossa päällä voita ja meetwurstia. Niin ja puolikas kurkku.
Päivälliseksi kukkakaalia (raakana, kypsytetty on

), jonka päälle lohta kermakastikkeessa. Loppupuolikas kurkkua, tomaatteja ja artisokan sydämiä (seuraava satsi on viimeinen

)
Rivi MM ja muutama nd
Ja illalla kuohukermaa ja mansikoita+mustikkaa pakastimesta