Ooo kirjoitti:
Tuolla Marjolassa taisi lukea, että ottaa Tenox 30mg kun on paha unettomuusvaihe. Mietin, että sulla menee 5mg, niin oisko siinä varaa suurennella annosta jos tuo ei tepsi.
Jos sun lämmöt on tuota luokkaa, niin et sä varmaan liikatoiminnalla ole... Mulla se hetkellinen liikatoimintaolo oli kyllä niin epämiellyttävä, että sen todella tunsi, olin ihan toimintakyvytön, pulssi lähellä sataa, täysi ruokahaluttomuus ja pelkkää makaamista.
Olen ottanut Tenox vain 5-10 mg ihan siitä syystä,etten tule riippuvaiseksi,koska minulla on siihen herkkyyttä...tässä joku vuosi sitten meni Tenoxia yhteensä 60 mg yössä useamman kk ajan...merkkaan aina kalenteriin,mitä uni-ym.lääkkeitä käytän ja kerran sit satuin tarkemmin katsomaan...eli olin ottanut jo pitemmän aikaa nukkumaan mennessä 20 mg,sit aamuyöstä herättyä toisen 20 mg ja sit 4-5 aikoihin herättyä kolmannen 20 mg...tästäpä sitten aloinkin itseäni vierottamaan...
Ja en siis ota joka yö nyt tätä unilääkettä,valvon mieluummin (

) muutaman yön silloin tällöin,kuin nappailen joka yö Tenoxia,muuten kohta saisinkin nostaa annosta,kun alkais tehot mennä.
En tiedä,miksi nuo lämmöt on,mitä on...mutta luulen,että osa tästä ahistuksesta saattoi olla liikatoimintaa,oli muutenkin sellainen levoton olo.Ja nimenomaan sellainen olo,että järki sanoi,että jätä yksi annos väliin...
Nyt tässä sohvalla rönöttäessä pulssi on 70 ja kainalolämpö 36.2...otin aamu-Lion vasta 7.30 kun nousin ylös.