Kiitos kovasti kaverit. Kiva kun ootte mun mukana. Kokeilen taas, josko vois hetken istua koneella. So far, so good! Pikkuisen ollaan taas menossa huonompaan suuntaan. Nyt on tullu uutena lisänä ne nk. katkokävely-oireet. Mä niitä jo osasin hiukan odottaakin. Pääsin mä tänään sekä eilen 300 metriä, ennen kun alkoin jalkoja särkeä. Kävelin kumminkin sen muutaman kilometkin kivuista huolimatta. Ontumiseksihan se kävely meni, mutta tulipahan käveltyä. Selkäkivut loppuu aina silloin kun on kävelyllä. Kivut vaan siirtyy jalkoihin. Hetken verran kun pysähtyi matkalla huilaamaan, niin johan taas pääsi pari sataa metriä ilman suurempia ongelmia. On se jännä juttu, miten sitä voi siirtää noita kipuja paikasta toiseen. Jos mä olen kotona sisällä paikallaan, niin selkää koskee, mutta jos olen ulkona kävelyllä, niin sitten jalkoja koskee. Voi kato ite päättää mihin tänään koskee

Naurattaa jo itteänikin moinen touhu.
No kun kerta ollaan ruokapäikyssä, niin puhutaan välillä ruoastakin. Mä olen löytäny Oopsit taas uudelleen. Vitsi, että ne on hyviä. tai sitten mulla on vaan ollu hyvää juustoa. Mä tykästyny kovasti sen Lidlin naturel sulatejuuston makuun. Oopsit tuli siitä juustosta tehtynä tosi hyvän makuisia. Mun mielestä ne on paljon parempia kuin philadelphiaan, creme bonjouriin tai oltermanniin tehtyinä. Pääruoaksi tein eilen sitä kasviswokkia, johon tulee paljon eri kasviksia ja etenkin fenkolia. Broiskua sen kanssa. Söin sitä eilen ja syön sitä tänäänkin. Olen myös löytäny rosmariinin. Tuolla sitä nyt kasvaa pari puskaa. Sitä kun pilkkoo ruoan sekaan, niin johan taas maistuu erilaiselle. Tosi hyvä yrtti. Suosittelen. Yrtit on muutenkin tosi hyvän makuisia ja ne on vielä niin monikäyttöisiä.