Hohoo... Niinpä vierähti pääsiäinen kaikkine herkkuineen.

En ole laskenut hiilareita torstain jälkeen. Tai no, tämän päivän syömiset voi laskea, koska olen elellyt oman jääkaapin vierellä.
Maanantai:
- aamupala: 2 munan munakas, jossa lohta ja vuohenjuustoa > HHt 4g
- lounas: puolikas annos kanawokkia > HHt 3g
- päivällinen: annos kanawokkia ja avokado > HHt 7g
- iltapala: luostarijuustoa 2 siivua, 4 siivua metukkaa, n. 100g kurkkua ja avokado > HHt about 4g
--> Yhteensä: 18g
Söin myös yhden kaurakeksin, joten oisko hiilarit jotain 25-30g luokkaa koko päivältä.
Mieli teki wokkia ja pyöräytin kanalla ja kookosella höystettyä versiota viikonloppuna ja toki ilman nuudeleita. Ajattelin, että sen kaveriksi voisi tehdä jatkossa kesäkurpitsapastaa tai kukkakaaliriisiä. Tässä kuitenkin kyseisen ruoan aineet ja hiilihydraattimäärät:
Kana-kookos-wokki9 annosta
900g kanaa, fileeleike > 6,3g
250g tuoreita herkkusieniä > 0,75g
500g classic-wokkivihanneksia > 24g
200g classic-wokkivihanneksia > 6,8g
400ml kookosmaitoa > 12g
2 rkl sweet chili -kastiketta > 9g
mausteita (broileri, suola, tinjami, curry)
Hiilarit yhteensä: 58,85g
Annoksessa: 6,5gKoiran kanssa tuli tänään lenkkeiltyä vajaa 6 kilsaa!!

Hurtta alkaa olla taas pelikunnossa jalkavaivojen jälkeen.
Ostin muuten aktiivisuusrannekkeen. Pitkään olen miettinyt sykemittaria tai vastaavaa, mutta päädyin aktiivisuusrannekkeeseen, jotta saisi jonkinlaista kuvaa esim. töiden aikaisesta toiminnasta ja muutenkin näkisi vähän, kuinka paljon päivässä tulee istuttua sekä puuhailtua. Ranneke myös näyttää yön touhut ja arvioi unenlaatua. Siihen nyt ei tietenkään pelkkä ranneke riitä antamaan oikeaa kuvaa, mutta selkeästi huomioi, milloin on levotonta.
Tuohon ostamaani rannekkeeseen saa synkronoitua myös sykevyön. Olen tykännyt ainakin nämä muutamat päivät laitteesta ja olen yllättynyt, kuinka aktiivinen olen ollut vaikka onkin ollut loma ja autossa on tullut istuttua. Ranneke huomioi nuo istumiset sun muut passiiviset hetket minusta yllättävän realistisesti. Eihän se tietenkään täysin vedenpitävää totuutta kerro, mutta ainakin antaa suuntaa. Ja ulkomuodoltaan toveri on sen verran siro ja nätti, että kelpaa ihan kellonakin pitää.
Tsemppiä viikkoon itse kullekin!

viewtopic.php?f=11&t=68619[/size]