karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-26 15:19:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 99 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Voimarit Karppilassa
ViestiLähetetty: 2014-09-03 18:38:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Et varmaan löträä liikaa kermaa.
Mulla on joskus iltapalana tehtynä 2dl kermasta kermavaahtoa, jonka vetelen joko sellaisenaan, tai rahkan/ turkkilaisen kanssa. JOS jotain jää, laitan kahviin sekaan.
Tai laitan kermavaahtoon sekaan marjoja, jota sitten pitkin iltaa lusikalla mässäilen =D>
Oltiin lenkillä koirakaverin kanssa. Mun hauva ja se pieni hauveli ovat sydänystäviä. Toinen niin iso ja toinen hyvin pieni :)

ViestiLähetetty: 2014-09-04 15:56:35 
Poissa
sintti
sintti

Santikka: Tänään tuli väen vängällä ostoskoriin Lidistä 74% tumma suklaa 100g. Ja arvaa vaan kestikö se kotimatkaa kauempaa. :shock:
On nuo karvakuonot ihkuja! Meidänkin neito rakasti yli kaiken kaneja ja kanoja sekä muita lemmikkejämme. Ja kun olivat pienestä pitäen kamuja niin eivät toisiaan arastaneet lainkaan. Koirani oli todella eläin- ja lapsirakas. Kyllä monasti on ikävä sitä ja muistelen yhdessä vietettyjä hetkiämme ja juttuja mitä teimme. Olen vakaasti päättänyt etten koskaan enää ota lemmikkiä, kiinnyn liikaa ja nyt on elämäntilanne myös sellainen ettei ole edes mahdollista ottaa. :?

Aamulla paino 79,6 kg.
Ei se vaan jostain syystä paremmin alas mene. :(
Ostin eilen mustan collagetakin, S kokoisen! :shock:
Se oli miesten puolelta, 3,50e. :lol:

Vettä ½ litraa ja vitskut klo. 6.30 ja muutama mukillinen kermakahvia.
Lounaaksi klo. 11.15 jauhelihapiirakkaa ja perussalaattiani majolla.
Klo. 16 se ryökäleen suklaalevy. [-X
Klo. 16.30 kaalipataa 3dl ja mukillinen kermakahvia.

Salilla 45min. lähinnä jalkoja treenaten.

Mukavaa torstain jatkoa! :D

ViestiLähetetty: 2014-09-04 17:11:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva, sait uutta pientä vaatetta. Mä olen aika varma että sun paino kyllä tippuu kun maltat oottaa ja jatkat samaa rataa!
Samoja paheitakos meillä? Mun viikon kestänyt suklaalakko katkesi. Myös ahmin 100g levyn ja siinä oli jotain 54hh....Mä olen ollut aika harmissani yhdestä asiasta, eli pinna kireellä. Asia selvisi ja kun kävin kaupassa, oli siellä alekorissa -50% tarjouslevyjä.
No arvaa vaan, kuka niiden kimppuun hyökkäsi?
Mä maltoin oottaa kotiin ja kahvin kanssa meni koko levy. Alkoi väsyttään mutta lähdinkin metsään koiran kanssa. Siellä kuului vieraiden koirien haukuntaa, joten en päästänyt omaani irti.
Ostin jauhettua maksaa, pitkästä aikaa. Huomenna teen ison satsin jauheliha-maksa pihvejä.
Ne ovat hyviä vaikka kukkismuussin kanssa.
Mukavaa iltaa sulle :smt034

ViestiLähetetty: 2014-09-05 16:57:12 
Poissa
sintti
sintti

Santikka: Mulle ei uppoa maksa lainkaan. On jotenkin vahvan makuista. :? Teen tänään taas kesäkurpitsalasagnea. Laitan siihen 700g paistettua sika-nautaa, kukka- ja parsakaali ja porkkana sekoitusta, aurajuustoa puolikas, juustoraastetta, kesäkurpitsaa juustohöylällä siivuiksi ja kermaa 2dl. Se on niiiiin tajuttoman hywwää. Leppoisaa viikonloppua sulle ja koirulille! :D

Aamulla klo. 6 kaksi mukillista kermakahvia.
Lounas klo. 10.30 kaksi palaa jauhelihamunapiirakkaa ja perussalaattiani majolla.
Jälkipalaksi mutustelin ohimennen 100g cashewpähkinöitä.
Päivällinen klo. 17.30 kanankoipi, 1cm siivu jauhelihamureketta, nokare voita ja kurkkua majolla.
Palan painikkeeksi kermakahvimukillinen.

Salilla tänään tunnin verran. :D

Mukavaa perjantai iltaa!

ViestiLähetetty: 2014-09-05 17:20:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Treenaus on sen verran ahkeraa, että se vaikuttanee painoon. Lihas painaa läskiä enemmän :wink:

ViestiLähetetty: 2014-09-06 20:01:29 
Poissa
sintti
sintti

Regina: Voi se näinkin olla, mutta olen sen verran vähän aikaa salilla aktiivisesti käynyt etten usko niitä lihaksia niin paljon tulleen että se painoon vaikuttaisi. :wink: Kiva kun kävit ja merkinkin jätit! :D

Aamu venahti klo. 9.30 kermakahvimukilliset 2kpl.
Lounaaksi klo.11 kaslerpaistia siivu ja kurkkua majolla.
Päivällinen klo.17 lasagnea, munakokkkelia ja perussalaattiani majolla.

Mukavaa viikonloppua! :D

ViestiLähetetty: 2014-09-06 20:05:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt039

ViestiLähetetty: 2014-09-07 17:56:50 
Poissa
sintti
sintti

Aivan liian hitaasti ja tehottomasti menee painonlaskuni!
Katselin allakan merkintöjä esim.

4.7 paino 83,1 kg
19.7 paino 82 kg
17.8 paino 80,3 kg
30.8 paino 79,6 kg
7.9 paino 79,5 kg

Nämä aamupainoja eli päivällä nousee kyllä.

Vaivaiset 4 kiloa parissa kuukaudessa! Nesteitäkin lähtee jo tuon verran. :o
Ei voi johtua muusta kuin, että syön liikaa, liikaa kaloreita kulutukseen verrattuna. :?

Liikun koko ajan työssäni, liikun vapaa-ajallani ja käyn salilla.
Syön mielestäni oikeita raaka-aineita, mutta näemmä jotenkin väärin tämä nyt menee. :(

Tänään ½ litraa vettä ja vitskut klo. 8.30 ja kaksi mukillista kermakahvia.
Lounaaksi klo.12 kesäkurpitsa-kasvis-aurajuusto-jauhelihalasagnea ja salaattia, kurkkua,pun.paprikaa majolla.
Päivällinen klo. 17.30 kolme broilerin sisäfilettä kermakastikkeessa, kukkismuusia 1,5dl voihin tehtynä, tomaatti ja kurkkua.
Jälkkäriksi kermakahvimukillinen.
Vettä päivän aikana juon n.2,5 - 3 litraa.

Yleinen olo on kyllä ok, wirtaa riittää ja nukun hyvin, mutta paino ei laske ! #-o
Ketuttaa kun on jättänyt kaiken "herkun" ja silti ei tuloksia näy!!!!!!!!!!!

ViestiLähetetty: 2014-09-07 19:41:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei kuulehan...
Sullahan on paino silti alas mennyt, se on hyvä.
Ajatteles, huonommin olisi jos ois noussut !!!
Se sulla käy hitaammin, mutta et noitten mukaan mitä kirjoitit ainakaan liikaa syö.
Kun mulla oli 8 viikon jumi, se oli kamalaa :oops: Olin tiputtanut n 8 kg ja siihen jämähti. Mihinkään suuntaan ei liikkunut. Mä olin todella epätoivoinen. SItten se lähti liikkeille...
Käytätkö varmasti rasvaa tarpeeksi?

ViestiLähetetty: 2014-09-07 20:38:16 
Poissa
sintti
sintti

Santikka: Katsoin tuon rakas on pullukka vai mikä lie ohjelma. Siinä tuo nainen oli samoissa mitoissa kuin minä jossain vaiheessa ja laihdutti 7 viikossa 15,1 kg. Seitsämässä viikossa vähähiilihydraattisella tuo tulos! Noh, oli hällä treenit hikeen kolme kertaa päivässä, ettei sen puoleen. Ja juoda käskettiin vettä se ainakin 3 litraa päivässä. Kova tulos ja hurraa hälle! Ei kyllä saanut syödä juustoja ja maitotuotteita, mitä minä syön, paitsi eihän mulla ole kuin kuohukerma kun en maitoa juo enkä rahkaa tms. syö.
En osaa sanoa tuosta rasvasta. Kyllä tänäänkin "lillui" ruoka ihan rasvaa. Lasagnessa se aurajuusto, juustoraaste, kerma. Kukkismuusin kun tein aika isosta kukkakaalista niin 100g voita sekaan laitoin. Majoneesia on melkein joka pääaterialla salaatin kanssa n.1,5 rkl.

Tuntuu vain niiiiiin hitaalta tämä kun tosiaan on kaiken mässäilyn jättänyt. Jäätelöä söin toooodella paljon ja usein sekä karkkipussi ei ollut kuin näyttää saati suklaa. Hesellä tuli käytyä usein ja muutenkin mätättyä kaikkea mitä karppisti en syö. Luulin aloittaessani, että kyllä nopeammin tuloksia tulisi, mutta pahasti väärässä olin.

Vähennän annoskokoa, lisään rasvan määrää ja katsotaan mihin suuntaan lähtee menemään. :wink:

Kiitos palautteestasi!! :D

ViestiLähetetty: 2014-09-08 06:37:15 
Poissa
sintti
sintti

Aamu alkoi jälleen totutulla vedellä, vitskuilla ja muutamalla kermakahvimukillisella.

Salille kasilta ja kunnon hikitreenit. Pyrin käymään ainakin kolme kertaa viikossa ja saamaan itseni hyvään lihaskuntoon.
Koska en enää mikään nuori plikka ole niin sekin vaatii, että ns.löysää ei jäisi laihtumisen myötä.

Hyvää alkanutta viikkoa! :D

ViestiLähetetty: 2014-09-08 10:38:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tuo salilla käynti on kyllä hyvä juttu. Varmaan, kun sulla paino tippuu hitaammin, johtuu siitä että lihakset siellä kehittyy. Ja ei jää niitä löysiä nahkoja.
Mulla on kyllä reisissä ja vähän vatsassa. Olen vaan niin saakelin laiska minnekään salille. En oikein kehtaa yksin mennä. Tai se aloitus on vaan niin vaikeaa. En siis ole mitenkään arka enkä pelkää ihmisiä, päinvastoin. Kai se laiskuus ja kotona olemisen mukavuus vaan vie voiton.
Hienoa että viitsit käydä. Kroppakin näyttää kauniimmalta vaikka kiloja hitaammin lähtee.
Oikein kivaa alkanutta viikkoa sulle 8)

ViestiLähetetty: 2014-09-08 20:08:35 
Poissa
sintti
sintti

Santikka: Kiitos samoin sinulle! :D Niin, voi olla en osaa sanoa, aika näyttää. :wink:

Lounaaksi klo.11 söin kesäkurpitsalasagnea ja kurkkua.
Päivällinen klo. 17 kolme broilerin sisäfilettä kermakastikkeessa, kukkismuusia ja perussalaattiani majolla.
Kahvi mustana, kun töissä ei kuohukermaa ole. :? En viitsi edes viedä ettei tule turhia kyselyitä, että miksi ihan kermakahvit juot.

Näillä on pärjätty, nälkä ei ainakaan ole.
Salilla olin reilu tunnin. :D

ViestiLähetetty: 2014-09-08 20:14:37 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Ihan mukavastihan se alaspäin kuitenkin koko ajan on mennyt :smt023 Ei se kroppa kaikilla enää mikään kone olekaan. Jaksat vaan! Joskus se humpsahtelee ja joskus jumii, joskus jopa nousee.

ViestiLähetetty: 2014-09-10 13:24:10 
Poissa
sintti
sintti

Ooo: Thanks! :D

Eilen ja tänään aamulla kermakahvit muutama mukillinen klo.6.
Eilen lounaaksi lasagnea ja salaattia majolla. Tänään 3 broilerin sisäfilettä, kermasoosi, kukkismuusi ja salaatti majolla.
Eilen päivällinen kaalijauhelihapataa, kurkkua ja majoa. Tänään syön kaksi mantelileipää kermakahvin kanssa.
Eilen illalla söin klo. 21 vielä 1dl cashewpähkinöitä.

Eilen salilla tunnin verran, tänään ei ehdi.

8) Aurinkoista päivän jatkoa, Mooi!!

ViestiLähetetty: 2014-09-11 21:05:21 
Poissa
sintti
sintti

Aamu alkoi klo. 7.30 ½ litraa vedellä, vitskuilla ja muutamalla kermakahvimukillisella.
Lounaaksi klo. 11 kolme keitettyä kananmunaa majolla. :roll: Oli kiire. :lol:
Päivällinen klo.17 lasagnea ja perussalaattiani majolla, muutama aivan ohut siivu lihahyytelöä ja oltermannia.
Se perussalaattini pitää sisällään "revittyä" salaattia, kolmisen minitomaattia halkaistuna, kurkkua noin 3cm siivutettuna ja joskus punaista paprikaa hitusen. Tämä muutaman rkl:n majoneesin kanssa.
Ilta ysiltä 1,5 dl cashewpähkinöitä. #-o

:D

Salilla 1,5 tuntia. Painoja olen lisännyt aika paljonkin verrattuna alkutreeneihin eli lihasvoimaa kyllä tullut. :wink:

ViestiLähetetty: 2014-09-11 21:22:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Iltaa!
Mä innostuin tänään hölkkäämään. Menin koiran kanssa metsään, ja meidän pieni metsälenkki on n 1,5 km. Yht äkkiä otin muutamia juoksuaskeleita, koira hihnassa. Se innostui ja yhdessä mentiin sellasta kevyttä hölkkää.
Mä en koiraa ikinä hoputa juoksemaan, koska sillä nivelrikko ja saa kulkea omaa vauhtia.
Siellä me tytöt kirmattiin, ja en ois uskonut että se pieni hölkkä jo teki hyvää. Kotiin tullessa koiralla vielä vauhti päällä ja alkoi riehumaan lelujen kanssa.
Jos joka päivä ois tuota intoa edes vähän hölkätä. Eihän sitä voi tietenkään mihinkään salitreeniin verrata, mutta se on jo paljon kun yleensä en ikinä juokse. Kävelen kyllä reippaasti.
Siellä metsässä kiva mennä, kun ei ole uteliaita kyttäämässä =D>

ViestiLähetetty: 2014-09-13 19:55:20 
Poissa
sintti
sintti

Santikka: Kaikki liikunta on hyvästä! Koiran kanssa on kyllä mukava lenkillä käydä!
Mukavaa viikonlopun jatkoa! :D

Eiliset syömiset:
Kaksi mukillista kermakaffetta aamulla.
Kaalipataa klo.12 3,5dl.
Klo.15.15 kaksi kermakahvimukillista.
Klo.20 kermarahkaa missä vadelmia.
Klo. 22.30 cashewpähkinöitä ½dl ja keit.kananmuna.

Tänään klo.8 kaksi kermakahvimukillista.
Klo. 11 kukkismuusia, kaksi broilerin sisäfilettä ja kurkkua.
Klo. 17 kukkismuusia, broilerkermakastiketta ja perussalaattiani.

Aamupaino eilen 78,7kg.

Niin on kiirettä pitänyt etten salille ole ehtinyt, mutta töitä tehnyt senkin edestä. :roll:
Jos on tarvikkeita kaapissa niin tekaisen tänään vielä mantelileipiä, ne kun on niin hyviä ja nopeita evästellä. :wink:

Mukavaa viikonlopun jatkoa! :D

ViestiLähetetty: 2014-09-13 20:19:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt039

ViestiLähetetty: 2014-09-14 05:51:59 
Poissa
sintti
sintti

Santikka: Olisin laittanut myös tuon "vilkutushymiön", mutta tuo lisää hymiöitä toiminto ei minulla enää pelitä. :?
Leppeää sunnuntaita sinulle! :D

Tein eilen sitten nelinkertaisen annoksen mantelileipiä ja pussitin parin kappaleen pusseihin pakkaseen. On sitten sieltä helppo ottaa ja sulattaa tarpeen mukaan. Söin myös kaksi uunituoretta reilun voin, kinkkuleikkeleen, kurkun ja oltermannin kanssa.

Nyt aamulla paino 79,5kg. Se nyt sahaa tuossa edestakas. :?

Muutamat kermakahvimukilliset juotu ja aamuvuoro kutsuu...........

Heipat!! :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 99 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00