|
Täytyy sanoa, ettei tämä mun ruokailu herkuttelua ole kun on maidottomalla ja gluteenittomalla. Yhdistän edelleen sanan herkuttelu suklaaseen, sokeriin, voihin, Brie-juustoon, kermavaahtolettuihin mansikkahillon kanssa jne.
Mutta tänään ostin 3 kpl tummanvihreää suomalaista ruukkusalaattia, linssejä, pähkinöitä, kanaa, Basmati-riisiä, kookoskermaa, suomalaisia marjoja ja banaania.
Ajattelin tänään, ettei syöminen merkitse mulle kovin paljon. Se on sivuseikka. Kyllä tykkään saada vatsan täyteen, mutta ainut ruoka joka vähän innostaa, on aamusmuutti. Mulle on tärkeämpää selviytyä syömisestä vähällä vaivalla. Kun se energia on rajoitettua, niin ei viitsi paneutua asiaan.
Kai se on sitten herkuttelua, jos lurautan Kookoskermaa jhk ruokaan, tai luomurusinoita. Vihersmuutti on vielä kokeilematta. Olin kerran Hesan kasvisravintolassa, ja siellä oli ihanaa vihersmuuttia.
Joulukinkustakin nautin, mutta se taas on punaista lihaa, niin ettei voi kovin usein syödä.
Hesan S-marketin valmiit salaatit on herkullisia.
En oo saanut perehdyttyä ravintoterapeutin resepteihin. Mutta se mitä sieltä luin, oli luomuluumut. Sekoittelin matkalla jasmiiniriisiin luumuja ja pähkinöitä ja oliiviöljyä ja currya.
|