karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 10:53:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 612 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-10 21:05:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tänään oli seminaari, jossa oli kyllä erinomaiset ruoat ja sai helposti rakennettua karppiaterian - kerrankin! :D

Tänään:
Mustikkakeitto, partaäijä, maa/saksanpähkinä + rusina

Tauolla maapähkinä+rusina kourallinen

Lounaalla erilaisia kasviksia, salaattia ja kalaa

illalla kotona iso salaatti ja konjakkimeetwurstia
MM ja nd ja mieheltä piti napsia leffalla sipsejä [-X
Mies oli ostanut jotain outoja maustesipsejäkin (habanero, jalapeno tjtn), mutta niitä riitti yksi lastu per maku :sick:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-11 20:05:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tauluko pitämättömyydessä on se huono puoli, että ei välttämättä muista mitä kaikkea tuli syötyä :-k
No yritetään:

Pekonia, 2 munaa voissa paistettuna, kurkkua ja tomaatti oliiviöljyllä

meetwurstia
tummaa suklaata

entrecote, papuja
MM

kuohukermaa, partaäijää + vadelmia

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-12 20:23:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Kasataas tämän päivän saldo:

Mustikakkeitto, bulgarian jugurtti, maapähkinä+rusina

John West tonnikalaa, kurkkua, tomaattia, marinoituja artisokan sydämiä
1 pala varlhona (not my favourite choc, but will do)

Meetwurstia

3 munan munakas, kuohukermaa, mausteita
kurkkua, tomaattia, marinoituja artisokan sydämiä (niitä jäi juhlista vähän jäljelle kaverilta :mrgreen: )
tummaa suklaata

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-13 19:35:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Huomenna on tiedossa ravintolalounas, saatan jopa kokeilla pizzaa, kun tuossa ravintolassa ne on erinomaiset.. ja reunat jätetään sitten syömättä.

Tänään:

Karviaiskeitto, bulgarian jugurtti, maapähkinä+ rusina

Calvo-tonnikala, kurkkua, tomaattia, artisokkaa
1 pala varlhona (viimeinen pala on töissä odottelemassa 8) )

Aurinkokuivatuilla tomaateilla maustettuja lihapullia, kukkakaalia ja kermakastiketta
MM ja nd

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-14 20:08:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Pizza oli hyvää, mutta teki kyllä täyden olon tuntikausiksi.. vaikka reunat jätin syömättä. Näin harvinaisena herkkuna toimii silti.

Tänään:
karviaiskeittoa, bulgarian jugurtti, maapähkinä+rusina

pari palaa thin dark

salaattia ja pizza (salami, paprika, ananas)

fetabroileria uunissa + kukkakaalia
MM

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-15 19:49:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
No tänään tuli yllättäen kutsu työkavereiden kanssa ravintolaan, ja päätinpä mennä, kun samalla hoidettiin työasioitakin. Kovin karppimaisia lounaita ei ole tarjolla, joten päätin ottaa taas pizzan :shock: ja reunat jäi taas syömättä 8) ja juu, täysi olo tuntui taas pitkälle iltaan..

Syömiset:

Karviaiskeitto, bulgarian jugurtti, maapähkinä+rusina

Pizza (katkarapu, paprika, ananas) ja salaattia

meetwurstia

Kuorrutetua lohta kermassa, raastettua ja paistettua kesäkurpitsaa + kurkkua, tomaattia ja marinoituja artisokan sydämiä
MM ja nd

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-16 21:46:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tämä päivä oli pelkkää kokousta koko päivä, joten syömisetkin oli hiukan haasteellisia.

Mutta jotain sai organisoitua:

Partaäijä, mustikkakeitto, maa-, hassel- ja saksanpähkinä + rusina

meetwurstia

2 lihapullaa, kurkkua, tomaattia, oliiveja
öljykastike
thin dark

pala synttärikakkua, josta alun jälkeen söin täytteen ja jätin tylsän sokerikakkutaikinan lautaselle

illalla meni niin myöhään, että tiesin, että ei jaksa paljon kotona ruokaa laitella ja oli pitkä ajomatka kotiin, joten söin osittain paahtopaistisämpylän. Siinä tosin jäi yksi reuna syömättä, kun siinä ei ollut täytettä enää.

Kotona muutama meetwurstilätty ja pari palaa tummaa suklaata.

Öitä!

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-17 21:33:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Mikä siinä on, että täysin järkevä, aikuinen, jopa kokkaava mies, nollaa aivonsa kaupan ovella ja on täysin avuton ilman kauppalistaa? :roll:
Jopa kauppalistan kanssa "säveltäminen" kaupassa on täysin mahdotonta, ilman kauppalistaa kaupasta ei tule puoliakaan tavaroista, tai sitten väärää.
Miten kokkaava mies, joka tekee monipuolista ja erinomaista ruokaa, ei osaa miettiä menyytä muutamalle päivälle eikä ostaa siihen liittyviä aineksia?? :smt017

Huominen ruoka on tällaisen kauppakäynnin tuoto: grillitassuja. :smt120 Siis jauhettua tiesmitälihaa marinoituna. Tuote, josta hän ei edes itse tykkää. "No kun en keksiny mitään eikä siel ollu mitään". Miehet.

Tänään kuitenkin:

pekonia, 2 munaa, voissa paistettuna. kurkkua, tomaattia ja marinoituja artisokan sydämiä (joo, niitä riittää vielä piiiiiiiitkäään :mrgreen: )

meetwurstia
tummaa suklaata
muutama irtokarkki

"fajitaksia" (broileria paprika-sipulipedillä, guacamolea, smetanaa, salsaa)
MM

pistaasipähkinää

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-18 20:38:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tänään oli koulutus, mutta kun en siellä syönyt, ei tarvinnut miettiä suuhun pantavien osalta mitään suurempaa.

Partaäijää, maa/saksan/hassel-pähkinää + rusinaa

Puolikas pomelo (olipa kuiva, saa nähdä syönkä huomenna loput.. olispa ihana joskus olla reissussa jossakin, jossa saisi tuoreen pomelon.. ei sitä varmaan edes tunnistaisi samaksi hedelmäksi.. näin kävi kauan sitten puusta otettujen appelsiinien kanssa..)

Ai niin, miehen korvapuustista sisuksia hiukan kun oli ihanan löllöä :D
Meetwurstia

Niitä surullisen kuuluisia grillitassuja + salaattia (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, aurinkokuivattu tomaatti)
MM ja muutama nd

Pistaasipähkinää

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-19 19:18:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Eipä sitä pomeloa viitsinyt syödä, kun se oli kuivempi kuin Atacama Bond-leffassa.

Tänään:

Pekonia, 2 munaa paistettuna voissa. Kurkkua, tomaattia ja artisokan sydäntä (ei se lopu ikinä :shock: :mrgreen: )

Päivällä teki mieli paahtoleipää, joten lounaaksi oli paahtista, meetwurstia ja voilla voideltuna.
3 fazer dark-konvehtia

Avocado-broileri-salaatti miinus se avocado - kun sen avasi, se oli täynnä hassuja ruskeita viiruja, jotka eivät näyttäneet kovin makoisilta. (Eli broileria, muutama pala avocadoa, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia öljyssä)
MM ja nd

Muutama laku miehen karkkipussista. Se jaksaa sitten mässyttää karkkia joka hemmetin päivä.. [-X

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-20 19:45:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tänään kroppa ja pää taisi luulla, että ollaan jo siirrytty kesäaikaan, sen verran silmä lurppasi jo päivällä töissä ja nyt nukuttaisi makeasti. No ensi viikolla sitten "saa tunnin takaisin" - näin päin kellon rukkaaminen vielä käy meikäläiselle, kevään puolella inhoan sitä syvästi. Ja juu, kesäajan piti olla noin kuusivuotinen kokeilu, silloin joskus 80-luvulla.. niinpä.. :roll:

Syömiset:

Karviaiskeitto, Bulgarian jugurtti, maapähkinä+rusina

Broilerin rintafile, kurkkua, tomaattia, oliiveja, öljykastike
Thin dark

Lohta kermakastikkeessa kukkakaalipedillä. Kurkkua ja tomaattia oliiviöljykastikkeella.
MM

Hasselpähkinöitä

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-20 20:55:46 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-29 20:05:11
Viestit: 88
Hei!
Kiva päikky sulla, jatka samaa rataa! Paljonko syöt suklaata kerralla? Rivin, palan vai puoli levyä? Kiinnostaisi kovasti itseä ottaa tuo suklaa kans omaan ruokavalioon mukaan... =P~

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkGNgKx/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-21 20:36:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
niisku_88 kirjoitti:
Hei!
Kiva päikky sulla, jatka samaa rataa! Paljonko syöt suklaata kerralla? Rivin, palan vai puoli levyä? Kiinnostaisi kovasti itseä ottaa tuo suklaa kans omaan ruokavalioon mukaan... =P~


Syön yleensä yhden rivin Marabou Mintin kohdalla.. sellaiset 20 g.
Harvoin, mutta joskus, kaksi riviä.
Vastaavasti jos syön thin darkia (yleensä töissä, jälkkäriksi), otan yhden rivin.

Brunbergin tummaa suklaata ("vain" 60%), syön yleensä joko 2 riviä (20 g) tai 3 riviä (30 g), riippuen fiiliksestä.

Vaikka tiedä nyt tuosta suklaan syönnin järkevyydestä.. eipä paino laske joskaan ei nousekaan.. :roll:

Tänään:
Karviaiskeittoa, bulgarian jugurttia, maapähkinä/rusina

Santa Fe'n ihana broileri-avocado-salaatti basilika-kastikkeella. Tuo annos on yleensä aika iso, mutta tänään kokki pani parastaan, se oli valehtelematta melkein isompi kuin lautaselle mahtui :mrgreen:

Töissä thin darkia

Kotona broilerin koipi puna/keltapaprikapedillä
Kurkkua, tomaattia ja artisokan sydäntä.

MM ja muutama apteekin salmiakki, joka löytyi jostain ihme paikasta uunin pankolta :shock: :mrgreen:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-22 20:28:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Työpäivä venyi tänään hiukan suunnitellusta ja piti vielä hoidella pakollisia asioita, joten kotiin pääsin vasta myöhemmin illalla. Ja sitten meni aikaa kun odottelin josko huonompi puolisko olisi tulossa kotiin, jotta syötäisiin yhdessä.. no eipä tullut :roll: Mutta odotellessa piti sitten saada jotain suuhun.
Onhan se välillä mukavampaa syödä kahdestaan :smt016

Mustikkakeittoa, bulgarian jugurttia, maapähkinä+rusina

Tonnikalaa (John West), kurkkua, tomaattia, öljykastike
Thin dark

Kotona sitten ensi hätään meetwurstia ja sitten kellon tikitellessä hasselpähkinää

Ruokana bolognesea, jonka tällä kertaa kaadoin raastetun, mutta ei paistetun kesäkurpitsan päälle - olinpa yllätyksellinen ja uutuuksia kehittelevä :smt043

Jälkkärinä MM ja muutama nd

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-23 20:00:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Olisi loogista aloittaa jokainen loggaus "tänään...", mutta sehän olisi tylsää. Pitää siis keksiä aina joku muu sana aloittamaan raportointi.
Kas, tältä päivältä sekin hoidettu =D>

Mustikka- ja karviaiskeiton jämät, bulgarian jugurtti, maapähkinä+rusina

Bolognesea ja kesäkurpitsaa
thin dark

Mies halusi syödä pizzaa, joten tein itselleni sekameteliannoksen: paahtopaistia ja parsaa, hampurilaiskastikkeella ja 2 paahtoleipää, joiden sisään paistoin munat.

Jälkkärinä MM.

Mies osti taas sellaisia ihme xxx-hot sipsejä, joista maistoin yhden lastun ja olipahan tulista. Mahdotonta käsittää, miten joku voi pitää noita herkullisina.. :shock:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-24 21:01:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Miehen jäljiltä (huomaa uusi aloitus :wink: ) löytyi pakkasesta ruispaloja, joten tänään otin aamiaiseksi niitä. EE (edellisessä elämässä) oli hyvin tavallinen aamiainen ruispalat kevytmeetwurstilla ja margariinilla + jugurttia. Nyt otin vaan leipää, mutta yllättäen ei kyllä ollut huikova nälkä 13-14 maissa kuten ennen oli.. :-k

Eli ruispalaa, meetwurstia ja voilla tietenkin

Konjakkimeetwurstia
Hasselpähkinää

Iso salaatti: jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia öljyssä, kananmunia ja avocadoa.

Jälkkäriä ei illemmalla sitten tehnytkään mieli, naureskelin vaan miehelle, jonka piti niiden xxx-sipsiensä jäljiltä hakea jugurttia lievittämään suun paloa. Miehet :roll: :mrgreen:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-25 20:44:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
EE:n kunniaksi "entisajan aamiainen" - eli löysäksi keitettyä kananmunaa ruisleivällä. Ja voita. Tosin taas jätin pois sen jugurtin, joka ennen oli osa aamiaista. Ei vaan olis jaksanut.

Muuta syötyä:
konjakkisalami
hasselpähkinää

Entrecote (paistettu) ja munakoisoa uunissa + kurkku, tomaatti ja artisokan sydän (kärsivällisyyttä lapsukaiset, kyllä se kohta loppuu :mrgreen: ..)

MM ja muutama nd

Alkuviikko meneekin kurssilla, mutta syömiset pitäisi pysyä omassa hallinnassa lounasta lukkunottamatta. saas nährä.

Niin ja tickeriäni en jaksa sahata edestakas painon heilahdellessa: tickerissä oleva paino on alhaisin saavutettu. Tällä hetkellä siitä on pari viikkoa.. sen jälkeen paino ollut enemmän.. mutta heilahdellut koko ajan. Otasiitäsittenselvää :roll:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-26 21:40:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
TaNpesterissa on syömiset menneet mukavan suunnitellusti.

Partaäijää, mustikkakeittoa, maa- ja hasselpähkinää + rusinaa

Broilerin rintafilettä, kasviksia, salaattia, avocado-kastiketta

Illalla jauhelihalla täytetty paprika (jauhelihaa, mausteita, sipulia ja creme bonjouria).
Ihana kreikkalaistyyppinen salaatti ilman fetaa, oli nam

Jälkkäriksi tein kaverin poppoolle jumalattoman täyttävää ja älkömäklömakeaa minttusuklaamoussea (kuohukermaa vatkattuna, mascarponea, maustamatonta tuorejuustoa, Marabou Mintiä ja makeutusainetta). Mielenkiintoista oli se, että olisin voinut syödä tuota ilman makeutusainetta.. ei tuntunut liian epämakealta :shock:
Mutta tulipa täysi olo todella helposti :mrgreen:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-27 21:10:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Hmm.. nyt olisi ollut niiiin loogista aloittaa sanalla TÄNÄÄN.. mut kun ei niin ei [-X

Listaa siis kehiin:
Bulgarian jugurtti, maapähkinä+rusinaa

Kebab salaatilla
Thin dark-rivi

Mansesterista kotiin ajamista varten olin varannut pähkinä/rusina-yhdistelmän ja thin darkia, mutta ainoa, mitä ajomatkalla meni, oli light cokis.
Kotonakaan ei jostain syystä ollut nälkä, mutta söin pari konjakkisalamia, kurkkua ja tomaatin. Ja vähän myöhemmin kourallisen hasselpähkinää. Ehkä tuo kebab oli niin täyttävä :roll:

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Bellies button
ViestiLähetetty: 2009-10-28 20:53:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-11 21:27:43
Viestit: 290
Tän.. ei kun siis :mrgreen:
No jaa, jos vaan suoraan listaa?

Karviaiskeittoa, partaäijää ja mustikkakeittoa, maapähkinä+rusina

Lounas meni työlounaan merkeissä ja reunattoman katkarapu/ananas/paprika-pizzan söin taas.
Se jätti sitten niin täyden olon, että kotona ei jaksanut tehdä mitään erityisempää päivällistä.

Napsin mieheltä pari irtokarkkia ja sitten söin muutaman tunnin päästä kukkakaalia (raakana), paistoin pari munaa oliiviöljyssä ja vedin viimeisen konjakkisalamin.
Ja iltaherkuksi kermavaahtoa ja pakasteesta marjoa. Vastahan mä olin niitä poimimassa 25 asteen helteessä :smt104

_________________
Get your facts first, then you can distort them as you please.
Mark Twain


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 223 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 612 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)