Täällä on ollut ihania kävijöitä, halaan kaikki

!!
Lillukka, kiitos! Kaikki meni hyvin, poitsu tuli salista ja kaikki ok

.
Fauna, Kiitti!! Mietin kovasti tuota katkaisua. Ajattelin sinnitellä, mutta kun isäntä söi niin ihania liharuokia tuolta kauppahallista, niin horjun tässä kahden vaiheilla... Nyt peukut pystyyn sun juttus kanssa, isot tsempit!!
Marsu, kiitos! Olen odottanutkin pitkään tätä kameraa. Aikoinaan, kun ei ollut sitä digiaikaa, niin kuvailin paljon järjestelmäkameralla. Exä vei sen. Nyt on sitten digijärjestelmäkamera ja oon tosi onnellinen siitä.
Nielikki, kiitti!!!
sys, kiitti sullekin!!! En taida tietää, kenestä olis kyse, muistan kyllä juttua siitä. Mulla on noita heinäseipäitä jonkinverran, mutta taitaa tulla omaan käyttöön. Sais olla enemmänkin. Eli jos joku ei tykkää seipäistään, niin täällä olis vastaanottaja niille

Teen muuten aina talvella niistä semmoisen lyhtytelineen, kolmesta seipäästä ja lyhty keskelle. On kauniin näköistä, kun niitä on pitkin pihaa. Kesällä voi laittaa amppelit roikkumaan tilalle.
WW, näin on, ne on kauniita. Itekin kaipaisin enemmän niitä.
Eli siis Teemu on tullut salista, kaikki meni hyvin. Nyt on noussut istumaan ja ottanut ensimmäiset suulliset mehua. Oli herännyt tosi aikaisin punktion jälkeen, sillä ei ollut esilääkitys mennyt kokonaan. Voipi mennä maanantaihin, että saadaan tulokset.
Käytiin kauppahallissa, ja ostin sieltä kaksi valurautapannua. Olen lopen kyllästynyt tefloneihin, eikä ne kuulemma tutkimusten mukaan ole muutenkaan terveellisiä, irtoaa jotain ainetta ruokiin. Joten rauta-aikaan siirryn.
Syönyt olen rasiallisen mansikoita, joista osa oli jo mätiä
. Stokkan herkkupuodista ostin kaksi mangoa ja kukkakaalin. Myös yhden herkullisen näköisen savujuuston, joka odottaa vain syöjäänsä