els kirjoitti:
Ok sovitaan näin (paitsi että toisessa ketjussa kerroit olleesi Kwasniewkilla, jotamitä ilmeisesti et ollut).
Kutsun oma versiotani kawan sijaan erkiksi (lyhennys eläinrasvakarpista).
Se on toiminut meillä - ja sen suhteet ovat rasvan määrän ja laadun suhteen ihan samalla hehtaarilla kuin mitä niissä kirjoissakin,
jokamikä on jokseenkin tärkein osa juuri ODssä.
Tuskin tulen jatkossakaan vahtimaan, että syön tasan, mitä se oli, 38½ grammaa hiilareita päivässä, minulle riittää se, että on lähellä, samoin kuin myös proteiini. Ehkä saan vielä rasvankin kohdilleen. Mitä tulee ruoka-aineiden laatuun, niin olen ollut tietämätön tai muistamaton, kun en muistanut perusteita sille, miksi peruna puolukan sijasta. Tulehdus tekee minut vähän hermostuneeksi biohakkeroimaan itseäni tavalla, joka sitä tulehdusta lisäisi, mutta nyt on noussut tuo omega-6 esille. Silloin muinoin se oli vähemmän, puhuttiin kolmosen ja kuutosen suhteesta ja kuinka se on vinksallaan normaalissa länsimaisessa ruokavaliossa.
Katson, että suurin hyöty terveydelleni tällä hetkellä tulee siitä, että kilot saadaan alas ja matkan varrella voi sitten täsmentää ruokia lähemmäksi, no optimaalista ruokavaliota.
Kwasniewski toisaalta esittää myös kaksi muuta ruokavaliota, eli sikaruokavalion ja huonon laidunruokavalion. Niistä kokeilin välillä tuota jälkimmäistä. Kumpaakin kai voi markkinoida Kwasniewskin nimellä, tosin sikaruokavalio sopii vain siihen, että haluaa nopeasti itseensä läskiä.
Ja kun on aika nyt tämä, mikä on, niin kyllä, minusta on verrattoman hauskaa puhua homodieetistä, mutta minulla on Setan jäsenkortti taskussa ja olen ollut biseksuaali, nyttemmin enemmän kuitenkin aseksuaali. Epäilen kyllä tämänkin johtuvan kilpirauhasesta. Joten jos joku kokee häiritseväksi sen, että joku vitsailee homoseksuaalisuudesta, niin se on ihan täyttä itseironiaa minulta.