Ala-Kettu kirjoitti:
Tsemppii reeneihin!

intervallit on ihania

Kiitos! Tuntuu aivan ihanalta, kun on tehnyt jotain fyysisesti rasittavaa

Lihakset muistuttelee itsestään mm. selässä ja olkapäissä, mutta sopivissa määrin (joskus olen vetänyt jalat spagetiksi kyykkäämällä enkä ole kirjaimellisesti taipunut edes sinne p...alle

).
Koska tämä on ruokapäiväkirja, niin pistänpä
eiliset syömiset ylös:
Klo 8: pari riisikakkua päällisillä, Skyr vanilja-hunaja (ihan tosi ällömakeaa, hyi), kahvia
Klo 12: jämäruokaa pannulla (rehuja, kermaista kanakastiketta, desi keitettyä riisiä) sekä salaattia
Klo 17: jämäruokaa uunissa (makkaraa, cheddarsulatejuustoa, kermaa, jalapenoja), yksi peruna voilla sekä salaattia
Klo 20: mansikkarahkaa (mansikoita, kermaa, rahkaa, ripaus karppisokeria)
R 152 g / P 89 g / HH 116 g = noin 2180 kcal
Liikunta:
1) Päivällä noin vartin HIIT kahvakuulan (12 kg) kanssa, toinen vartti sis. mm alku- ja loppuverryttelyä sekä vatsa-Tabatan
2) Illalla pyörälenkki muksujen kanssa
Eilen olikin lopulta tosi hyvä päivä. Söin tarpeeksi, hiilarit piti vapinan poissa liikunnasta huolimatta ja uni maittoi hyvin. En osaa yhtään sanoa, mitä näillä syömisillä ja liikkumisilla oikein tapahtuu, jos jatkan pidemmän aikaa. Hiilarit koetan nyt pitää 100-150 grammassa ihan vaan palautumisen vuoksi, mulle tulee herkästi vapinaa ja heikotusta jonka en ole aiemmin tajunnut johtuvan liian vähistä hiilareista.
Edelleen painotan sitä, että tietynlaisessa liikunnassa energia otetaan lähes täysin veren sokerista sekä lihasten glykogeenistä VAIKKA keho olisi kuinka "rasvapolttoinen" tahansa - ja olen valitettavasti itse hölmöillyt rankan liikunnan ja hiilarirajoituksen kanssa aiemmin, kun luulin että pelkkä banaanitankkaus riittää ennen treeniä (no ei riittänyt pidemmän päälle, meni yöunet ja loppui voimat sekä motivaatio).
Aloitin allergialääkityksen, koska erityisesti silmät on oireilleet viime viikosta lähtien. Mulla on ollut antihistamiinien sivuvaikutusten kanssa ongelmia aiemmin, mutta toivotaan että löytäisin nyt sopivan lääkkeen. Viime ja toissakeväänä oon ollut raskaana ja imettänyt, joten setiritsiini on ollut ainoa vaihtoehto. Nyt kokeilen levosetiritsiiniä.