Huomenta huonosti nukutun yön jälkeen

Olin jotenkin levoton, ja heräilin kaikenaikaa..Meni liian myöhäiseen nukkumaanmenokin,
mutta kun ei siis noiden kolmen yövuoron jälkeen väsyttänyt sitte aiemmmin.
Tai no väsytti, siinä klo 20..
mut kokemuksesta tiedän että silloin ku meen nukkumaan niin herään parin tunnin päästä, eikä sitte enää tarttekaan nukkua,
kroppa luulee olevansa menossa töihin ja valvoo.
Tänään siis jalkatreeniä vuorossa, nuorimmainen tulee mukaan salille.
Sitten ruokaa ja sinne treffeille

Joo Tombakin, lilli, kirrimirri ja miakrissu, taas mennään
Siis tää tyyppi on 45v, iiiiiso mies, meillä on pituuseroa 35cm.. ollaan suomi24:lla juteltu jo kesällä, mutta silloin ei tullu mitää siitä hommasta.
Nyt kysyi mua eilen kahville ja ajattelin et kokeillaan.
Eli sellasta

Eilen viestittelin yhden 10v mukanani henganneen ööö... fuckbuddyn kanssa, hän on löytänyt jonkun ja haluaa katsoa mihin se tie vie.
Ihanaa olen hänen puolestaan onnellinen

Näiden vuosien aikana ollaan muututtu pelkästä panosta ystäviksi, toki mekin ollaan sänkyyn hypätty mutta muutakin juttua on ollut kuvioissa pitkään..
Hän on sellainen ihminen joka on mulle tärkeä, ja vaikka oma menetykseni hiukan surettaa, pystyn iloita jos hän on löytänyt onnen
Meillä on yhdessä loistavaa ja kiihkeää menoa, siinä on mies joka saa mun jalat veteliksi suutelemalla, muusta puhumattakaan,
mutta oon aina tiedostanut että ollaan liian samankaltaisia luonteita, niin että paria meistä ei voi tulla

Hyvät ystävät näköjään tuli

Sitten läskeistä, 2.6 kiloa on kadonnut 1.1 lähtien, ei huono
Vaikka se onkin varmaan nestettä, iloitsen niistäki kadonneista kiloista

Tästä tulee taas hyvä päivä

Ps, teille jotka ei mua tunne, niin lisäsin sivulle 1 esittelyyn kuvan
Kerranki aika hyvä kuva