Hei Leonidas,älä vaan sano,että olet hoitoalalla

Minä olen sairaanhoitaja,teen vanhustyötä,ollut samassa paikassa yli 20 vuotta.Nykyisin teen pelkkiä iltoja ja olen osa-työkyvyttömyyseläkkeellä masennuksen takia,ollut jo noin 4 vuotta tällä.Aikasemmissa työpaikoissa tein 3-vuorotyötä ja tässä nykyisessä 2-vuorotyötä,välillä tässäkin 3-vuorotyötä ja tykkäsin öitä tehdä,kun oli rauhallisempaa kuin päivävuoroissa ja ei minua edes pahemmin väsyttänyt öisin(tein 3 vuotta perushoitajan hommia välillä,omasta pyynnöstä).
Sinulla on vähän eri painoluokka kuin minulla...mutta tämä on kyllä ainut järkevä painonhallintakeino,että oikealla tiellä ollaan
Olitko siinä Kaisa Jaakkolan ohjauksessa

Olen lukenut sen kaikki kirjat,tätä uusinta en vielä.Toissa syksynä yritin käydä omalla paikkakunnalla vähän vastaavassa ryhmässä,kaiken muun tiedon omaksuin,mutta salilla en jaksanutkaan käydä...en tajunnut niitä ohjeita,ne vaan pikaisesti kerran näytettiin,miten mikin liikesarja tehtiin...mutta ruokavalioon tein paljon muutoksia silloin ja aloitin myös ne HCL ym.Kuten myös gluteenittoman,mutta sekin jäi sit vajaan vuoden jälkeen,mutta nyt uudella innolla taas.Minulle ei viljat siis edes sovi,olen itse huomannut,että turvottaa ym.
Minulla on taas huonomman nukkumisen kausi...oon yli 20 v kärsinyt jonkinasteisesta unettomuudesta ja nyt käytössä Mirtatsapiini 15 mg 1/4 +Melatoniini 3 mg 2 tbl,välillä nukun näillä suht ok,nyt taas ollut semmoisia muutaman tunnin öitä,aamusta olen sit saanut pari tuntia nukuttua lisää...joulun aikaan tuli muutenkin pitempään valvottua,niin sekin vielä.Viime yönä mentiin nukkumaan vasta klo 24,en saanut varmaan tuntiin edes unta,no unet loppui klo 4,tunnin verran odottelin unta,ei tullut ja nousin ylös(ja heti koneelle tietty).Luulin,että sinullakin unettomuutta,kun olet öisin kirjoitellut...