Terveiset kesälomalta! En ole jaksanut kirjoitella kun olen vaan ollut.... laiska. Toisekseen, eipä tänne paljon mitään ihmeellistä kuulu, sitä s**tanan samaa kuten eräs tuttuni sanoisi

.
Ruokapuolella RS-kokeilu loppui enkä kuollut masennukseen. Mieliala on ollut ihan fantastisen hyvä viime viikot, enkä tiedä mitä kiittää: lomaa, auringonvaloa, pitkiä yöunia, omia safkoja, ystäviä vai kaikkea mahdollista. Viherpirtelöt olivat tauolla jonkin aikaa, nyt otin takaisin. Muuten vihannekset eivät oikein maistu ja ruokahalu on ollut muutenkin pikkuisen kadoksissa kuumilla keleillä. Uutuuksina hamstrasin kaupasta MCT-öljyä ja Bio-Kult-probiootteja (ei vielä raportoituja haittoja tai hyötyjä). Muuten sapuskat ovat olleet aika lailla samaa linjaa kuin ennenkin eli välttelen gluteenia.
Vatsa on ollut niin kiltisti jo pitemmän aikaa, että olen oikein odottanut milloin tulee notkahdus. Vielä kuitenkin porskutetaan eteenpäin. Ehkä RS ja jatkuva probioottitykitys ovat sittenkin tehonneet? Kasvimaalle en ole päässyt niin usein kuin haluaisin, mutta olen toki vetänyt sieltä pesemättömiä kasviksia aina tilaisuuden tullen. Nyt vatsa turpoilee enää aniharvoin joten keskivartalossa näkyy "vain" aito laardikerros. Ihmettelen tosin että missä mennään, kun olo on parempi ja mielestäni kroppakin näyttää paremmalta, mutta vaatekoko ei vaan inahda alaspäin (prkl). Paino jumittaa myös, jossain siellä 71 kilon maastossa huidellaan tukevasti. Lähde tässä nyt sitten treenaamaan leuanvetoja kun lisäpainoa on jo omasta takaa

.
Pari muuta hassua juttua on sattunut myös. Olen saanut vähän takaisin omaa päättäväisyyttä, tarmoa tai millä nimellä tätä nyt kutsuisi. Pääsin vihdoin yli yhdestä vaikeasta ihmisestä/tilanteesta, jota olen märehtinyt koko kevään. En siis ole käynyt raivoamassa kenellekään tai hajottanut paikkoja, vaan selvittänyt asian itseni kanssa ja siirtynyt eteenpäin. Ei ole minun ongelmani (enää) jos joku toinen tuijottaa vain omaa napaansa. Hiljattain tuli vähän samanlainen uusi tapaus vastaan ja totesin vain, että minun ei tarvitse tätä katsella. Enkä olekaan katsellut. Aiemmin olisin pyöritellyt juttua pitkään mielessä ja ihmetellyt että mikäs tässäkin on vikana.
Samanlaisia ajatuksia on tullut ruoasta. En ole vetänyt karkkia tai sokerisia herkkuja, kun ei ole vaan tehnyt mieli. Jostain syystä myös siiderien lipittäminen on ollut tauolla, tosin viiniä onkin sitten mennyt enemmän terassikeleillä

. Kaiken kaikkiaan hyvin kohtuullista, järkevää ja en tiedä - kypsää suhtautumista? Tämä on perin outoa.
Aineenvaihdunnasta vielä sen verran, että määä hikoilen! Hiki! Kivaa! Tietenkin kuuma sää aiheuttaa lisää hikoilua, mutta voi veljet että olen tyytyväinen tähän(kin) tilanteeseen. Ihan perus-salitreenissä saa kivan hien pintaan ja tuntuu että kroppa hyrrää paremmin kuin aikoihin.